Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over folk som beskriver hva de hører på ved å skrive tittelen på sangen først og så artisten.

Typ:

"All You Need Is Love - The Beatles"

Gah, hvor vanskelig er det å bare gjøre det lett og sette artisten først? Mye mer forståelig, i alle fall når folk driver og blander og band har de særeste navnene, så du aldri vet om det er gruppenavnet eller sangnavnet du ser.

Lenke til kommentar

Uff, husker når eg hadde streng. Måtte bruke nattbøyle om natten. En natt var jeg på en hytte og sov i øverste seng i en køyeseng. Falt ned på gulvet, og pga nattbøylen fallt 2 av "blokkene" av (en på hver hjørnetann oppe). De hang fortsatt fast i selve strengen og de gnagde 2 svære hull på innsiden av munnen. Da er det kjekt å være langt oppe på fjellet...

Lenke til kommentar

Folk som bruker mange forkortelser for ting som for eksempel; (i en film) BA i stedet for Buenos Aires, A7X i stedet for Avenged Sevenfold. Og "slængord" for for eksempel sanger som: Numbah i stedet for the number of the beast.

Folk som sier -sj i stedet for -kj! Eksempel; Sjøleskap! Det er IKKE riktig! Med mindre personen faktisk ikke kan si det på grunn av "sykdomsrelaterte årsaker" fortjener de som ikke gidder å lære seg det eller de som sier at det ikke spiller noen rolle om hva man sier fordi man forstår det uansett å brenne i helvete!

Folk som deler opp sammensatte ord på norsk. Eksempel; data komponenter, pizza stykke (det er faktisk på en plakat på Statoil'er)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...