Perrern Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 At jeg ikke kom opp i engelsk Da betyr det at det er sjanse for at jeg kommer opp i norsk. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Forbanna for at eg kom opp i matte. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Folk som skriver "heaheahea" istedenfor "hahaha" eller "hehehe" Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Moldensere. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hva galt har vi gjort? Jeg irriterer meg over faget geografi. Lenke til kommentar
Vaskebalje Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg irriterer meg over en ufattelig stor prøve i morgen. Og gleder meg, på samme tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 irriterer meg over at jeg ikke har ork til å lese til eksamen på lørdag pga feber. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg irriterer meg over at det er biptest på skolen i morra. Men er samtidig glad for at gymkarakteren i år ikke har så mye å si Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Irriterer meg over folk som beskriver hva de hører på ved å skrive tittelen på sangen først og så artisten. Typ: "All You Need Is Love - The Beatles" Gah, hvor vanskelig er det å bare gjøre det lett og sette artisten først? Mye mer forståelig, i alle fall når folk driver og blander og band har de særeste navnene, så du aldri vet om det er gruppenavnet eller sangnavnet du ser. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Folk som skriver "heaheahea" istedenfor "hahaha" eller "hehehe" da må du aldri besøke catchgamer hvis det irriterer deg Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) irriterer så jævlegt at eg trudde eg skulle ta av strengen idag, så viser det seg at eg må gå med plate om natta. "For kor lenge?" "Livstid" ikkje faen om det skjer Endret 14. mai 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Uff, husker når eg hadde streng. Måtte bruke nattbøyle om natten. En natt var jeg på en hytte og sov i øverste seng i en køyeseng. Falt ned på gulvet, og pga nattbøylen fallt 2 av "blokkene" av (en på hver hjørnetann oppe). De hang fortsatt fast i selve strengen og de gnagde 2 svære hull på innsiden av munnen. Da er det kjekt å være langt oppe på fjellet... Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Folk som bruker mange forkortelser for ting som for eksempel; (i en film) BA i stedet for Buenos Aires, A7X i stedet for Avenged Sevenfold. Og "slængord" for for eksempel sanger som: Numbah i stedet for the number of the beast. Folk som sier -sj i stedet for -kj! Eksempel; Sjøleskap! Det er IKKE riktig! Med mindre personen faktisk ikke kan si det på grunn av "sykdomsrelaterte årsaker" fortjener de som ikke gidder å lære seg det eller de som sier at det ikke spiller noen rolle om hva man sier fordi man forstår det uansett å brenne i helvete! Folk som deler opp sammensatte ord på norsk. Eksempel; data komponenter, pizza stykke (det er faktisk på en plakat på Statoil'er) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Folk som bruker ' feil. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Folk som formulerer seg dårlig. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Folk som sier det innlysende og/eller gjentar ting du har sagt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Folk som bruker ' feil. For ikke å snakke om semikolon. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Soneinndeling på DVD... Her prøver jeg å støtte filmbransjen slik at de kan lage flere gode filmer og serier, men jeg får bare se den dersom jeg kjøper en DVD-spiller til. Takk skal dere faen meg ha, Hollywood. Jeg setter kursen for piratbukten! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Pensumlesing. Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 At utendørstemperaturmåleren på bilen min ikke funker. Hater at tin ikke funker, særlig småting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg