Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg vil flytte, men med en inntekt på maks 1700kr i måneden så kommer jeg ikke langt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg vil flytte, men med en inntekt på maks 1700kr i måneden så kommer jeg ikke langt. Jobb mer? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg vil flytte, men med en inntekt på maks 1700kr i måneden så kommer jeg ikke langt. Jobb mer? Får maks lov til å jobbe 15 timer per måned, og så langt har 4/7 jobbsøknader endt med avslag. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) maks lov? Som i at du mister trygda di hvis du jobber mer eller? Jeg får iallefall lov å jobbe så mye jeg bare vil Er ikke så rart at du ikke får jobb hvis du ikke kan jobbe mer enn 15 timer i måneden. De fleste arbeidsgivere trenger jo folk som kan jobbe litt mer enn 10% stilling.. Endret 13. mai 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Neinei, står i kontrakten min at jeg ikke får ha mer enn 15 timer. Er sikkert for å hindre at "tjenesten" misbrukes. Er støttekontakt. GIEF WORK! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fant et stilig spill(Infamous), men så oppdaget jeg at det var til PS3... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Neinei, står i kontrakten min at jeg ikke får ha mer enn 15 timer. Er sikkert for å hindre at "tjenesten" misbrukes. Er støttekontakt. GIEF WORK! støttekontakt ja.. trodde ikke det var å regne som en jobb engang jeg. Mer som noe man gjør på fritida for å være snill og som tilfeldigvis ble lønnet litt Irriterer meg over at jeg er pollensyk igjen... gleder meg til bjørkepollensesongen er over! Og så irriterer jeg meg over late naboer som ikke "har tid" til å male gjerdet som de har lovet.. vedder på at gjerdet råtner bort lenge før de får ut fingern og så må jeg bygge nytt og male det... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Folk som klager i personlige meldinger på msn (f.eks; "Mullig å synke så dypt?", "Faen ta deg", "åååh, er det mulig" etc), og når man spør dem om hva som er galt, "nei, ikkenå :/".. oppmerksomhetssyk -.- ' det samme gjelder vel facebook-status! "Ååå fy faen, at det går an å ha så falske venner!!!! dere vet hvem dere er !!!11111 Mhm Tror det værste jeg vet er "Jeg er så stygg"... Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 No har eg gått rundt i heile dag og trudd at eg kunne telje til ti på walistisk, men så har eg funne ut at eg har gløymt seks (chwech) kvar gong. Eg byrja å få taket på det òg, men no må eg lære det på nytt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Søren ta NRK Østfold! Klippet meg vekk fra et nyhetsinnslag! Og jeg som trodde jeg endelig skulle komme på TV. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jaja, proxy... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 At jeg var sikker på å vinne i lotto i dag. Første gangen jeg har spilt. Ikke 3 riktige engang Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hva handlet det om? Utlysning om arkitektkonkurranse for havneområdet i Moss. Venta på bommen og toget mens dama filmet mot meg, og når den var oppe fortsatte hun å filme, så var sikker på at jeg skulle på TV. Men den gang ei... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 IT-administratorene paa skolen, naa har de faen meg gaatt for lang, lagt til IMDb paa blokklista som ogsaa gaar over skolenettet vi faar paa hyblene. HVA FAEN ER POENGET? Argh... Er som om dette er en stor konspirasjon mot meg siden alle nettstedene som alle andre bruker (Facebook, Youtube og Flash-spill) fortsatt er aapne... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hva med å bruke proxy? Jeg irriterer meg nå grønn over at det skal være så mye knot bare for å stille på "session idle timeout" til remote desktop... kunne de ikke heller laga et enkelt konfigurasjonsprogram for remote desktop servere? GAH! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) HELVETE DA!! Naa har de blokka blip.tv ogsaa.... Proxy er jo en mulighet, men skjönner ikke hvorfor de skal være saa helt forjævlig idiotiske paa dette naar nesten alle andre sider som elever bruker midt i timen (Facebook, Flashspill) er aapne... Glad det snart er sommerferie og jeg flytter hjem.. EDIT: Dæven da, Deviantart ogsaa... Endret 14. mai 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg