Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

maks lov? Som i at du mister trygda di hvis du jobber mer eller?

 

Jeg får iallefall lov å jobbe så mye jeg bare vil :) Er ikke så rart at du ikke får jobb hvis du ikke kan jobbe mer enn 15 timer i måneden. De fleste arbeidsgivere trenger jo folk som kan jobbe litt mer enn 10% stilling..

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Neinei, står i kontrakten min at jeg ikke får ha mer enn 15 timer. Er sikkert for å hindre at "tjenesten" misbrukes. Er støttekontakt.

 

GIEF WORK!

 

støttekontakt ja.. trodde ikke det var å regne som en jobb engang jeg. Mer som noe man gjør på fritida for å være snill og som tilfeldigvis ble lønnet litt :innocent:

 

Irriterer meg over at jeg er pollensyk igjen... gleder meg til bjørkepollensesongen er over! Og så irriterer jeg meg over late naboer som ikke "har tid" til å male gjerdet som de har lovet.. vedder på at gjerdet råtner bort lenge før de får ut fingern og så må jeg bygge nytt og male det...

Lenke til kommentar
Folk som klager i personlige meldinger på msn (f.eks; "Mullig å synke så dypt?", "Faen ta deg", "åååh, er det mulig" etc), og når man spør dem om hva som er galt, "nei, ikkenå :/".. oppmerksomhetssyk -.-

'

det samme gjelder vel facebook-status!

 

"Ååå fy faen, at det går an å ha så falske venner!!!! dere vet hvem dere er !!!11111

 

:dontgetit:

 

 

Mhm :wallbash:

Tror det værste jeg vet er "Jeg er så stygg"...

Lenke til kommentar

IT-administratorene paa skolen, naa har de faen meg gaatt for lang, lagt til IMDb paa blokklista som ogsaa gaar over skolenettet vi faar paa hyblene. HVA FAEN ER POENGET? Argh...

 

Er som om dette er en stor konspirasjon mot meg siden alle nettstedene som alle andre bruker (Facebook, Youtube og Flash-spill) fortsatt er aapne...

Lenke til kommentar

HELVETE DA!! Naa har de blokka blip.tv ogsaa....

Proxy er jo en mulighet, men skjönner ikke hvorfor de skal være saa helt forjævlig idiotiske paa dette naar nesten alle andre sider som elever bruker midt i timen (Facebook, Flashspill) er aapne...

 

Glad det snart er sommerferie og jeg flytter hjem..

 

EDIT: Dæven da, Deviantart ogsaa...

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...