Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

påståelige sta mennesker

 

Satt på med noen i går. Vi skulle kjøre inn en plass og jeg så at det var rødt lys for kjøretøy. Jeg gjorde føreren oppmerksom på at han måtte la fotgjengerne gå over før han kjørte, siden de sto og ventet på rød mann ( i dette krysset er det aldri grønt lys for bilister når det er rød mann når man skal denne veien)

 

Han jeg sitter på med kjører bare , og sier "de har rød mann". Jeg bare :ph34r: HALLO, Du har også rødt lys!

 

Prøvde å fortelle han at han kjørte på rødt, men det gjorde han så absolutt ikke nei.

 

Prøvde også å få vedkommende til å tenke seg om, for det er jævlig lett. Det er aldri grønnt lys når det er rød mann i det krysset når man skal den veien. Skal man den andre veien må man vente på grønnt lys. Da blir det rød mann for fotgjengere og rødt lys for kryssende trafikk. Enkelt. men neida... Ba han tenke seg om i 5 år og gi meg en undskyldning når han var klar

Lenke til kommentar

The 43-second video clip of last year's Carson City Council meeting shows Vera Robles DeWitt giving then-Public Works Commissioner Jan Schaefer a swat on the back of her head with a handful of papers after she passed the commissioner in the aisle of the council chamber. After a brief pause, Schaefer screams and tumbles from her seat to the floor.

 

Under the settlement, DeWitt agreed to be put in an 18-month diversion program, under which she will pay $1,500 in restitution costs, take 52 hours of anger management classes and participate in 100 hours of community service. A restraining order issued against DeWitt must be resolved in civil court with attorneys for Schaefer.

 

"She's glad the situation is behind her," said attorney Robert S. Ernenwein, who represents DeWitt. "This was ridiculously overblown."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Når læreren min gir helt utrolig merkelige karakterer.

 

Fikk 3,5 på en prøve, men kranglet meg opp til 4,5 siden læreren beskyldte meg for å spørre om hjelp, noe som jeg overhodet ikke gjorde.

 

 

Å hva i all verden er en 4,5+ karakter ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
En eg kjenner fikk stryk engang fordi lærerene trodde han hadde kopiert stilen fra en forfatter eller noe. Dem syns den var for bra skrevet^^

Mine lærere bruker Plagiat-program.

Men å gi han stryk fordi de trodde han hadde jukset blir galt syns i alle fall jeg.

Lenke til kommentar

Faen som jeg irriterer meg over mennesker du kjenner, omgås jevnlig (mest på fester o.l) som faen ikke kan hilse etc. på bussen. Idag satt jeg på bussen i en fireseter, med to andre venner + vedkommende. De andre to gikk av ganske tidlig.

Tror du faen ikke megga bare setter seg å hører på iPod og ikke sier hade når ho går av engang. Jeeg vet om en jeg ikke gidder å leke koselig mot neste fest hvertfall..

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Naturfag.

Forstår ikkje vitsen med at eg skal kunne alt om korleis DNA osv fungerer. Dette er jo kun stoff man trenger visst man skal studere medisin eller lignende.

Totalt unødvendig med tanke på at eg verken skal ha naturfag neste år, eller studere noe form for medisin.

Lenke til kommentar
Folk som klager i personlige meldinger på msn (f.eks; "Mullig å synke så dypt?", "Faen ta deg", "åååh, er det mulig" etc), og når man spør dem om hva som er galt, "nei, ikkenå :/".. oppmerksomhetssyk -.-

'

det samme gjelder vel facebook-status!

 

"Ååå fy faen, at det går an å ha så falske venner!!!! dere vet hvem dere er !!!11111

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...