medlem-90636 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Fyren har jo trøbbel med NAV. Noe ingen menn med god inntekt (eller inntekt generelt) har . Så å trekke den konklusjonen at han har 4-5 unge filippinerdamer som er med han på grunn av pengene blir vel å ta feil quakecry: send meg pm så får du adressen du kan sende fallout til Endret 10. mai 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Oj, må følge med og se når de er online på den chatten. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) http://www.vårherre.no/ Hva i all verden er nå dette forno... mannen må jo være klikk i hodet. som FOR ALLTID vil bære MITT etternavn ©Guldvog© Jeg spyr. EDIT: Huh, sjekk hvem jeg fant sånn helt tilfeldig (kjente igjen profilbildet fra Dagbladet): http://guru.sol.no/users/jan-guldvog Endret 10. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vel, er det ikke slik med all religion, sålenge det skjer i "guds" navn er alt lov Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 At eg ikkje får studiedag i måro, sånn som alle andre, fordi norsklæraren syns det er "vanskelig å skape engasjement for faget". Så då må eg sitta åleina i tre tima og ikkje skjønna ein drit av kva som skjer eller blir sagt, fordi eg ikkje har fått tolk. Ja då skapar ein verkeleg engasjement. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ville ikke gått så langt, men det er utrolig mye rart der ute ja, og religion har ofte skylden. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hihi, jeg tror at godeste herr Guldvog burde tvangsinnlegges (han ble truet med det i et brev fra NAV). [...] Sånt blir dét som bekjent BRÅK av... [...] Hvorfor alle de akutte aksentene? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noe som irriterer er når folk utaler "of" som "off"! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Når jeg skal se en dvd. Først må jeg velge norsk, av og til så er den menyen så forbanna lang. Så starter jeg filmen, men da er det ikke tekst for jeg må slå dem på >< Herregud så teit, spesielt med menyer som viser halve filmen. Takk gud for Subtitles knappen på kontrollen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Takk GUD for PS3 og predefinerte innstillinger som gjør at den pwner det Batnobbit bruker Endret 10. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Takk GUD for PS3 og predefinerte innstillinger som gjør at den pwner det Batnobbit bruker Bruker ps3 Btw, andre spørsmålet, ment til meg eller? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 japp, trodde jeg rakk å fjerne det. Send PM duu eller join forumkafeen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 japp, trodde jeg rakk å fjerne det.Send PM duu eller join forumkafeen. Vell, vært slutt i over ett år Men morsomt at du husket det Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 vi sier det sånn at visste du alt jeg husker i forbindelse med et brukernavn hadde du blitt sjokka Hva var navnet på den utvalgte og hva skjedde videre? Bruk pm på det da så folk ikke blir irriterte Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 At jeg akkurat ikke greide å vippe meg opp til en 5er på mattetentamen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Takk gud for Subtitles knappen på kontrollen. forsamlingen svarer amen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Siste brødskiven ble spist igår kveld. Nå er det null penger og null mat, og jeg er skrubbsulten. Er ikke sikker på om jeg er i Sudan eller Norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 co2, jeg føler med deg. Har levd sånn alt for mye. Jeg for min del irriterer meg over at det pissregner ute og at jeg likevel er maks allergisk >< Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Siste brødskiven ble spist igår kveld. Nå er det null penger og null mat, og jeg er skrubbsulten. Er ikke sikker på om jeg er i Sudan eller Norge. Om man ikke har penger til mat, så er det bare to ting å velge mellom. 1) Frelsesarmeen 2) Stjele i butikkene Ser ikke noe galt med å stjele når man er sulten, hva har man å tape da liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg