Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Lange msn nick irriterer meg litt 7593118[/snapback] Word. Det er så irriterende. Tror folk de er kul fordi de har et nick på over 1 million ord? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Lange msn nick irriterer meg litt 7593118[/snapback] Word. Det er så irriterende. Tror folk de er kul fordi de har et nick på over 1 million ord? 7602379[/snapback] Nei, bare fjortis. Jeg har hett det samme på msn i over et år, om ikke lenger! (Det kan jeg bevise, jeg har samtalelogger fra i fjor med samme nicket som nå) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg HATER folk som digger seg selv og må dele det med andre.Jeg HATER folk som er jævla dumme, og tror de er smarte. Jeg HATER folk som tøffer seg bare fordi de snakker med noen over internett istedet for face to face. Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre. Jeg HATER Norge. Jeg HATER de råtne skolene vi har her. Jeg HATER mye mer. Jeg irriterer meg grenseløst over alt jeg hater! 6166466[/snapback] er helt enig norge verdens rikeste land og så har vi så fattig skoler?? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nei, bare fjortis. Jeg har hett det samme på msn i over et år, om ikke lenger!(Det kan jeg bevise, jeg har samtalelogger fra i fjor med samme nicket som nå) 7604724[/snapback] Jeg har hett det samme (Røyking dreper...) siden sommerferien 2004. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 At politiet konfiskerte all alkohol og fyrverkeri når jeg kom til sentrum, når jeg ba om å få gå rundt(jeg bor i sentrum.) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 At fulle unddommer skal ringe på fordi de ser at jeg nyter utsikten fra stuevinduet nyttårsaften. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Folk som skryter om foreldra's penger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Å være syk på nyttårsaften når alle er ute og har det kjekt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 du går ikke glipp av stort Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 At nyttårsfeiringa sugde, spesielt 2-3 timer etter midnatt.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Å være syk på nyttårsaften når alle er ute og har det kjekt 7616088[/snapback] Vi ble kastet ut av festen fordi Eman spydde og jeg mobbet en hissig fyr fordi han ikke klarte å knyte slips skikkelig. Forbanna fulle mennesker som ikke tåler litt konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 det som irriterer er jeg hadde kjøpt et litt stort batteri som kosta 200! også tente det ikke på! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hater folk som tror de er noe og ikke er det når alt kommer til alt. Likevel påstår de at de er best, uansett. :!: Noen påstår også at de er bedre enn andre, ikke fagelig men generelt. Sånne folk er til å bli gale av. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 en ting til er da du venter på taxi! så venter du leenge også kommer den ikke! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 eg hatar folk som hatar store bilar (amerikanerar) fordi "dei forurensar mykje meir enn vanlige bilar", noko som er ein sannheit med store modifikasjonar Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nå er det like før jeg klikker. Skulle møte en kamerat av meg, og har gleda meg så sinnsykt, og nå har plutselig faren hans bestemt at han skal bli med til Oslo. Blir sinnsykt irritert! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 noe av det som irriterer noe så ..... er vekkeklokker som tikker! da man skal sove! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 eg hatar folk som hatar store bilar (amerikanerar) fordi "dei forurensar mykje meir enn vanlige bilar", noko som er ein sannheit med store modifikasjonar 7619280[/snapback] Faktisk bruker den heftigste utgaven av Ford Mustang fra 1964 (som har ca. 270 hk) bare én liter på mila. Dette er ikke mer enn hva en Volvo 240 bruker. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 eg hatar folk som hatar store bilar (amerikanerar) fordi "dei forurensar mykje meir enn vanlige bilar", noko som er ein sannheit med store modifikasjonar 7619280[/snapback] Faktisk bruker den heftigste utgaven av Ford Mustang fra 1964 (som har ca. 270 hk) bare én liter på mila. Dette er ikke mer enn hva en Volvo 240 bruker. 7620777[/snapback] Hehe, tviler jeg sterkt på! Ikke det at jeg har noe imot amerikanske biler, tvert imot, jeg elsker dem, men 1 liter er litt underdrevet! Husk at det er en gammel forgasser motor vi snakker om, og de veier litt med disse bilene! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hehe, tviler jeg sterkt på! Ikke det at jeg har noe imot amerikanske biler, tvert imot, jeg elsker dem, men 1 liter er litt underdrevet! Husk at det er en gammel forgasser motor vi snakker om, og de veier litt med disse bilene! 7620958[/snapback] Forgassermotor betyr ikke nødvendigvis høyt forbruk. At den bruker én liter, er hentet fra bilbladet Supercars (som drives av samme firma som bladet Amcar). De første Mustangene var ikke store, faktisk ble de regnet som små i USA. Det skulle bare mangle at bilen var liten da den var basert på Ford Falcon ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg