Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Firefox suger. Brukte det i 4 år før jeg fant ut at Opera var mye bedre! Dog, Opera har problemer med flash, java og ActiveX.. Men det er mye bedre enn å bruke en nettleser hvor nettleseren fryser for hver 2 side jeg er innpå..

 

Da er det en bugga Windows (eller hva sørens OS du bruker) som har skyld i det. Firefox fungerer supert og har ingen problemer med det what so ever. Opera har et helt snodigt oppsett synes jeg. Popups havner opp i tab-baren og slik. Huff.

Endret av Såpeskum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg så jævlig over å se dokumentarer om straffing av krigsforbrytere etter krigen. Så og si ingen ble siktet, de som ble dømt fikk latterlig små straffer og mange ga enten faen i det hele eller motarbeidet prosessen.

 

Skulle hatt en tidsmaskin og masse våpen altså.

Lenke til kommentar
Irriterer meg så jævlig over å se dokumentarer om straffing av krigsforbrytere etter krigen. Så og si ingen ble siktet, de som ble dømt fikk latterlig små straffer og mange ga enten faen i det hele eller motarbeidet prosessen.

 

Skulle hatt en tidsmaskin og masse våpen altså.

Det er sykt i grunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg kan banne på at jeg så en tråd med tittelen ala "UFO fysikk", men greier ikke finne den igjen. Finnes det en slik tråd? Faen så vanskelig det skulle være...

Lenke til kommentar
Irriterer meg at det blir så mye oppstyr rundt svineinfluensa!

Det er mange som dør av vanlig influensa og. Hvorfor blir det ikke like mye oppstyr rundt det?

Det er nok for det meste farlig for gamle eller de med dårlig imunforsvar elns.

 

:realmad:

 

 

Det er vel mye oppstyr rundt det fordi de ikke har funnet noe medisin mot det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...