kris98 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Firefox suger. Brukte det i 4 år før jeg fant ut at Opera var mye bedre! Dog, Opera har problemer med flash, java og ActiveX.. Men det er mye bedre enn å bruke en nettleser hvor nettleseren fryser for hver 2 side jeg er innpå.. Da er det en bugga Windows (eller hva sørens OS du bruker) som har skyld i det. Firefox fungerer supert og har ingen problemer med det what so ever. Opera har et helt snodigt oppsett synes jeg. Popups havner opp i tab-baren og slik. Huff. Endret 9. mai 2009 av Såpeskum Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Xp her.. Firefox funka fint..Men etter Firefox 3 (tror jeg det var) så ble det jævlig ustabilt og frøys hele tia.. Mener ikke at Opera er bedre enn Firefox. Sier bare at Opera er best for meg Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Måse-faenskap som høres bare du gløtter litt på vinduet. Satans scum of the earth. Må kjøpe meg luftgevær. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jo da. Innstaller Opera. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Irriterer at The Fray bare har latt to av sangene dems bli på Spotify. Edit: Næmmen, var visst noen til. Fortsatt altfor få da... Endret 9. mai 2009 av Saft Suse Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Irriterer meg så jævlig over å se dokumentarer om straffing av krigsforbrytere etter krigen. Så og si ingen ble siktet, de som ble dømt fikk latterlig små straffer og mange ga enten faen i det hele eller motarbeidet prosessen. Skulle hatt en tidsmaskin og masse våpen altså. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 *koker over* Her koker jeg ikke over, men reaksjonen er den samme forbundet til noe annet. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Alle de dårlige takketalene kjendisene på Gullruten kommer med. Espen Skjønberg og Truls Svendsen klarte det bra, men alle disse damene som skal takke alle de kjenner gjør det bare dårlig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Irriterer meg så jævlig over å se dokumentarer om straffing av krigsforbrytere etter krigen. Så og si ingen ble siktet, de som ble dømt fikk latterlig små straffer og mange ga enten faen i det hele eller motarbeidet prosessen. Skulle hatt en tidsmaskin og masse våpen altså. Det er sykt i grunn. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg irriterer meg over at Svineinfluensaen har kommet til Norge. Alle de forbanna hypokonderne som kommer til å dø på seg..... Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Irriterer meg at det blir så mye oppstyr rundt svineinfluensa! Det er mange som dør av vanlig influensa og. Hvorfor blir det ikke like mye oppstyr rundt det? Det er nok for det meste farlig for gamle eller de med dårlig imunforsvar elns. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg kan banne på at jeg så en tråd med tittelen ala "UFO fysikk", men greier ikke finne den igjen. Finnes det en slik tråd? Faen så vanskelig det skulle være... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Irriterer meg at det blir så mye oppstyr rundt svineinfluensa!Det er mange som dør av vanlig influensa og. Hvorfor blir det ikke like mye oppstyr rundt det? Det er nok for det meste farlig for gamle eller de med dårlig imunforsvar elns. Det er vel mye oppstyr rundt det fordi de ikke har funnet noe medisin mot det. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Tamiflu virkar mot svineinfluensa. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Var det ikke slik at den fungerte imot Fugleinfluensa, men var bevist dårligere, om ikke tilstrekkelig for kurering av svineinfluensa? Mener jeg har hørt det et sted. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Var det ikke slik at det bare gjorde de bedre men kurerte deg ikke? At det tok lengre tid før du døde hvis du brukte det? Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Var det ikke slik at den fungerte imot Fugleinfluensa, men var bevist dårligere, om ikke tilstrekkelig for kurering av svineinfluensa? Mener jeg har hørt det et sted. Eg har hørt dette: Tamiflu virker mot svineinfluensa. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Linken funker ikke. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/04/25/nyheter...amiflu/5915986/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg