Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forpulte syke mennesker. Jeg har ikke ord. Sjokkert!

Jeg blir så provosert at jeg får hodepine.

Katt funnet drept.

det var en grotesk måte å avlive en katt på. med hammer. men det var tydeligvis ikke ment som en avliving heller. syke mennesker vil det alltid finnes.

 

men det at eiere velger å avlive hunden eller katten selv pga sykdom ol er ikke så altfor uvanlig. kjenner flere jegere som har skutt sin egen hund pga kreftsykdommer ol.

Lenke til kommentar

Mange bønder og folk på landet genrerelt slår ihjel og skyter dyrene. Fordi de mener det ikke er noe vits i å betale dyre dommer til dyrelegen, når de kan gjøre det selv. Dessuten så er det ikke alle steder som har dyrelegen tilgjengelig.

Dette er makabert. Grusomt.

 

Ingen som vet om katten har vært i live eller ikke, under tortureringen.

Lenke til kommentar

Det er da bedre å skyte et dyr om det er døende, enn å dra det med til dyrlegen. Bedre for dyret å få et skudd i nakken mens det koser seg med litt mat, enn å bli halt inn i bilen og dratt til dyrlegen, et sted de fleste dyr hater pga sprøyter etc, for så å tilbringe sin siste tid møkkaredd i baksete på en volvo og på bordet til legen.

Lenke til kommentar
Mange bønder og folk på landet genrerelt slår ihjel og skyter dyrene. Fordi de mener det ikke er noe vits i å betale dyre dommer til dyrelegen, når de kan gjøre det selv. Dessuten så er det ikke alle steder som har dyrelegen tilgjengelig.

Dette er makabert. Grusomt.

Hvorfor? Vis du dreper dyret med et skudd uten at de føler smerte skjønner jeg ikke hvorfor det skal bli dratt bort til dyrlegen for å bli avlivet når de kan bli avlivet hjemme like smertefritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...