CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Veit noen hvordan jeg får byttet visningsnavn? Kan moderatorer gjøre det? Klarte ved en feil å sette på det forrige navnet igjen :/ Du endrer det på kontrollpanelet.. men.. du kan bare endre hver hundrede dag eller noe. Så spørr en mod. Send PM til Dotten f.eks Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kontrollpanel -> endre visningsnavn Det går bare an å gjøre en gang i halvåret elrns. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Takker for svar, var det jeg tenkte. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Forpulte syke mennesker. Jeg har ikke ord. Sjokkert!Jeg blir så provosert at jeg får hodepine. Katt funnet drept. det var en grotesk måte å avlive en katt på. med hammer. men det var tydeligvis ikke ment som en avliving heller. syke mennesker vil det alltid finnes. men det at eiere velger å avlive hunden eller katten selv pga sykdom ol er ikke så altfor uvanlig. kjenner flere jegere som har skutt sin egen hund pga kreftsykdommer ol. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Men det blir en annen sak, bedere det en at dyrt lider. men i linken her var det rein faenskap. skulle fått en hammer i hode selv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tviler på at katten kjenner noe om du knuser en hammer i hodet på den. Dette avgjøres selvfølgelig av hvor du slå hammeren. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, da er det jo helt greit... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvor leste du at jeg synes det er greit, jeg sa at det neppe var så grotesk så dere skal ha det til. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Slå-hammer-i-hodet på en katt er greit i mine øyne så lenge man kan garantere en sikker og rask død, helst smertefritt. Men det som Turtlis linket til er jo helt fryktelig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Mange bønder og folk på landet genrerelt slår ihjel og skyter dyrene. Fordi de mener det ikke er noe vits i å betale dyre dommer til dyrelegen, når de kan gjøre det selv. Dessuten så er det ikke alle steder som har dyrelegen tilgjengelig. Dette er makabert. Grusomt. Ingen som vet om katten har vært i live eller ikke, under tortureringen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er da bedre å skyte et dyr om det er døende, enn å dra det med til dyrlegen. Bedre for dyret å få et skudd i nakken mens det koser seg med litt mat, enn å bli halt inn i bilen og dratt til dyrlegen, et sted de fleste dyr hater pga sprøyter etc, for så å tilbringe sin siste tid møkkaredd i baksete på en volvo og på bordet til legen. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg irriterer meg over mørke hår hvor mørke hår ikke skal befinne seg. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Mange bønder og folk på landet genrerelt slår ihjel og skyter dyrene. Fordi de mener det ikke er noe vits i å betale dyre dommer til dyrelegen, når de kan gjøre det selv. Dessuten så er det ikke alle steder som har dyrelegen tilgjengelig. Dette er makabert. Grusomt. Hvorfor? Vis du dreper dyret med et skudd uten at de føler smerte skjønner jeg ikke hvorfor det skal bli dratt bort til dyrlegen for å bli avlivet når de kan bli avlivet hjemme like smertefritt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Så lenge det er smertefritt og momentant så ser jeg ikke grunnen til at man ikke kan avlive dyr hjemme. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Å dælje en katt med ei slegge er like momentant som en patron. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nå oppgraderte jeg til IE8. For noe forbanna dritt at det kommer farge på fanene jeg har åpne. Går det ikke ann å skru av den funksjonen? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Firefox suger. Brukte det i 4 år før jeg fant ut at Opera var mye bedre! Dog, Opera har problemer med flash, java og ActiveX.. Men det er mye bedre enn å bruke en nettleser hvor nettleseren fryser for hver 2 side jeg er innpå.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det gjør ikke Fx her. Jeg irriterer meg over bastante kommentarer slik som at Opera er mye bedre enn Fx. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jaja, nedgraderte til IE7 igjen. Firefox er ikke så brukervennlig syns jeg, mens IE er irriterende. Bør kanskje sjekke ut alternativene snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg