Petrvs Romanvs Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 F-F-Faen at jeg ikke har lært enda det med visa varekjøp, jeg ser pengene er trukket på konto, men glemmer at de bare blir "tinget" for så å bli trekt senere. Nok en gang brente jeg meg på den, hva var det Donald sa.. brent barn lukter ille Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Vi må ha et andre språk når vi går i 3 klasse. kan velge mellom masse fucka greier.. Latin er det som er lettest/beste alternativ atm.. Misunnelig : < Vi hadde bare fransk og tysk =/ Møkkaskole >< me hadde bare valget tysk... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Irriterer at eg ikkje kan lese vg.no, dagbladet og andre nettaviser lengre. Hver enste dag er det jo flere oppslag om Alexander Rybak. orker ikkje og se han mer nå... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Faen jeg kommer og dreper deg Blomsterbob! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU- Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 ARGH. Jeg har blitt gul. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Irriterer meg at jeg ikke vil ut og likevel vil jeg ut. Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Skada beinet og får ikke hoppa på trampoline eller spilt fotball Og Jan Thomas som alltid... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 At norge sender den tosken til ESC for å tape, mens vi hadde en sjanse med Tone. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Han hever jo faktisk standarden for ESC. Det sier jo litt, men likevel. Tror han vinner jeg Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Tone suger balle. Hun irriterer meg. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Tone suger balle. Hun irriterer meg. Amen! Endret 9. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Orket ikke lese alt Quakecry skrev. Faen at folk kan være så.... ja.. du burde skrevet en advarsel som ''å lese det som står i spoileren kan ødelegge dagen din'' Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hvorfor er det INGEN som tør innrømme at de liker norges bidrag til Eurosong? Etter hva jeg har forstått så har ingen vunnet den norske finalen mer suverent noen gang, noe som tyder på at fryktelig mange liker bidraget. Likevel er det ingen som tør innrømme det! Utrolig! Lurer på om det er flere som tør innrømme det hvis han skulle vinne? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Forpulte syke mennesker. Jeg har ikke ord. Sjokkert! Jeg blir så provosert at jeg får hodepine. Katt funnet drept. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Blargh. Hvor lavt kan man synke? Finn drittungene som gjorde det og send de på militærskole i Sibiria. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Militærskole? De burde ha vært sendt på ei øye øy, sammen med resten av psykingene. Så får de sitte der, å torturere hverandre. Se hvor gøy det er.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Veit noen hvordan jeg får byttet visningsnavn? Kan moderatorer gjøre det? Klarte ved en feil å sette på det forrige navnet igjen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg