Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Broken Steel (utvidelse til fallout 3) elsker og gi meg CTD (Crash to Desktop) Jeg synes det er så artig at jeg får CTD, hadde gledet meg så til og spille og oppleve å få CTD!

 

Fjortisser som tror de kan skrive svensk irriterer meg. Spesielt når de skriver ting som "jag elskar dej".

 

For det første heter det; MIG. Også også. Ja, okey. Det er bare jeg som bryr meg om svensk rettskriving. Liker heller ikke at alle brått skal elske Sverige og skrive svensk overalt.

 

/signed

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

2 ganger idag har meg og min tvillingbror blitt mistenkt å være homsepar.......grrr!!!

 

hva faen liksom? bare fordi jeg kler meg i mer "fjongere" klesmerker må jeg vær homo?

går jeg i slitte nike-sko kombinert med en joggebukse og en gammel college er jeg vel sikra mot mistanke, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Folk som suger så inherdig hardt i fotball, spilte fotball i gymmen idag.

Selfølgelig er det en som skyter ett totalt ukontrollert skudd med tåa midt i skrittet mitt.

Lenke til kommentar

Når du sier det, dømmer folk helt etter hva slags musikk de hører på. hører jeg noen som raver basshunter med sine übertøffe kosser kommende forbi meg, sitte på bussen osv, vil jeg aldri ha intensjoner om å snakke med dem. Noen gang. Never, Aldri. Takler ikke techno.

Men det er nå meg.

 

En annen ting som irriterer meg er skolesystemet >_> fyfaen det suger -_-

 

Nynorsk? Hva faen skal vi med det? Spansk? WTF? Latin? O.O sugent -..-

Lenke til kommentar

At disse personene i denne teksten (som er helt sann og har skjedd på ordentlig, bare google det) slapp så lett unna. Jeg synes at de som gjorde det fortjener og dø på en grusom måte. Fy faen altså. Poster teksen i spoilertag. Les - Anbefales - så kan dere si hva dere synes. Teksten er forresten henta herifra: http://www.gamereactor.no/blog/zelda7/19016/

Jenta som gjennomgikk 44 dager med tortur:

 

Det er Januar, 1989. På et anonymt gatehjørne ligger det en sementblander. Ut av en sprekk i sementen oozer det ut en råtten stank som svir i neseborene. Politiet åpner det. På innsiden finner de et laken. Innenfor lakenet finner de en svart søppelpose. I den svarte søppelposen ligger en spinkel, uærnert, lemmelestet 16-åring.

 

Men Junko Furuta var ikke alltid spinkel. Hun var aktiv innen sport, og hadde en deltidsjobb. Nærmere 44 dager tidligere var Junko Furuta en av de høyst positive. Hun var populær på skolen, hun hadde høye karakterer. Hun hadde et generelt behagelig liv. Denne dagen var en normal dag for henne, og hun hadde slike små bekymringer som å rekke favorittprogrammet sitt, på veien hjem fra skolen. Hun sykler bortover gata som om det var en hvilken som helst dag. Mens hun tenker på sine ungdommelige bekymringer, kommer den såkalte boy "A" på motorsykkel bak Furuta. "A" sparker henne av sykkelen. Boy "B" kommer da som en reddende engel, og tilbyr Junko å følge henne hjem.

 

Junko blir revet med til Boy "C"'s hjem, der hun kontinuerlig blir slått, sparket, voldtatt, Voldtatt med Ølflaske, og får en neve kjørt inn i skjeden til hun blør. Brutalt sier du? Det var nok de samme tankene som gikk i rundt i hodet på Junko. Hun tenkte mest sannsynlig, at de ville slippe henne løs, etter de var ferdig, men nei. Junko Furuta ble holdt i Boy "C"'s hjem i 44 dager.

 

Hvordan kunne dette skje? Hvorfor grep ikke politiet inn? Boy "A" tvang Junko Furuta til å ringe hjem til foreldrene sine med ordene "Jeg rømmer Hjemmefra. Ikke let etter meg." Som et resultat ble etterlysningen av Junko Furuta trukket tilbake 5 dager etter at hun var forsvunnet. De kunne leke med henne på forskrudde måter, dag og natt, uten at verken loven, eller andre personer ville komme imellom.

 

De likte å se reaksjonene hennes på varierte ubehagelige ting som å forhindre henne i å ta luft, stappe store ting i skjeden hennes, og å generellt dominere henne til å gjøre hva de enn ville. Foreldrene til Boy "C", kom også på besøk av og til. I begynnelsen ville Boy "A" skremme Furuta til å late som om de var kjærester, men etterhvert brydde de seg ikke. Det var til og med en hendelse der Junko bønnfalt foreldrene til Boy "C" om å redde henne, men foreldrene gjorde det ikke, ut av skrekk for at den lavtledende Yakuzalederen Boy "A" var, skulle drepe dem.

 

15 dager etter Junko Furuta var kidnappet, så hun sin første og eneste sjanse til å stikke av. "A" og "C" sov, og "D" og "B" var ute av huset. Junko Furuta begynte å ringe politiet, da hun hørte døra smalt opp bak henne. "A" og "C" hadde våkna. De banket henne med nevene i ansiktet, helt til det var dekt av blåmerker. Etter varselforsøket, eskalerte de morbide angrepene stort. Det endte senere opp med at Junko bønnfalt "A" å slippe henne fri. Boy "A" svarte med å helle lighterolje på foten hennes, etterfulgt av å tenne på. Gjerningsmennene koste seg med å se på at Junko desperat prøvde å slukke brannen. Hver gang hun greide å slukke brannen, tente de på den motsatte foten. Det medførte at hun ikke lenger kunne stå oppreist på egen hånd. Som et resultat av å bli tvunget i dårlig vann, og få lite mat, samtidig som hun stadig ble utsatt for overgrep, og ikke fikk forlate huset, ble hun svakere enn ei dame i 80 årene. Tanker som "Jeg kommer meg ut av her en gang!" og "De kommer til å få igjenn" virka som en annen virkelighet for henne nå. 30 Dager med tortur har gjort mer enn å ta ifra henne det. Hun er et nervevrak.

 

En dag rundt 30-35 kom boy "A", "B" og "C" hjem. Junko Furuta hadde forferdelig vondt i magen, og spurte etter vann. Kroppen hennes var for svak til å takle det. Hun spydde det opp. Det resulterte i at alle tre satte fyrverki i den 16-årige Jenta's Anus, og tente på. Rakettene ble sendt innover, gjentatte ganger, og med flere fyrverkeri samtidig.

 

Etter gjentatt misbruk, fikk Junko Furuta aldringstegn. Hevelsene på Kinnene hennes var like høy som nesen hennes. Hun begynte å miste håret. Gjerningsmennene fant dette uappetittelig, og begynte å hate henne enda mer.

 

Den siste hendelsen. Dag nr. 44:

Resulterende av pengetap på Mahjong, tar de fire guttene det utover på Furuta. De tvinger henne til å danse naken, mens de ser på. Boy "A", begynner å slå henne i magen, samtidig som han ber henne om å fortsette å danse. Junko faller etterhvert på bakken. Boy "A" føler seg provosert, og angriper henne enda mer, mens han hevder at hun bare spiller skadet. De tre andre guttene begynner å skadene samtidig. En av dem slipper vekter på magen hennes, en av dem slår henne i hodet, en av dem sparker henne, og en av dem slår henne i brystet. Junko Furuta begynner å bønnfalle dem. "DREP MEG! DREP MEG NÅ!" sier hun. Boy "A" slår hodet hennes til en bløt masse. Det tok 2 timer å slå henne ihjel.

 

Boy "A" er på denne tiden 18 år gammel.

Boy "B" er 17.

Boy "C" er 16.

Boy "D" er 17.

De tiltalte har også vitnet å ha tvingt henne til å drikke hennes egen urin, spise kakkerlakker, og å kutte av brystvortene hennes med tang. Det er uvisst når disse hendelsene fant sted.

 

Dere må være passe frustrert over at noe sånt kan skje, ikke sant? Dere hadde vel likt at disse menneskene iallefall hadde fått livstid. Dette er ikke tilfellet. Gjerningsmennene ble satt i retten som ungdomskriminelle, og fikk redusert straff. Dere husker vel også at de dumpet liket i en sementblander? Det ødela mye av det fysiske beviset. Sædet og Kjønnshårene som overlevde inne i skjeden til Junko Furuta, tilhørte ikke noen av guttene sitt. Disse var mest sannsynlig av noen tilfeldige personer som hadde fått voldta henne. Guttene endte da opp med 8 år i fengsel for å ha påført kroppskade som førte til død.

 

For å toppe det av, så var det ca.100 stykker som visste at Junko Furuta ble holdt i fangenskap i det huset.

 

Guttene har sin frihet i behold, og lever sine liv med nye identiteter.

(bilde av henne finner dere på linken jeg oppga (bla ned)

Dette er så groteskt, helt sykt at de slapp unna med en så mild straff, irriterer meg grenseløst.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...