Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg grenseløst at alle sier "MSN" når programmet heter Messenger!

Hei :) Da irriterer jeg deg, faktisk. Jeg bruker MSN, men det er viktig å presisere at jeg bruker det fordi det er allment akseptert å bruke MSN i steden for Windows Live Messenger som det nå er døpt eller Messenger og lignende.

Men det gjør det ikke noe midre feil å si MSN fordi 80% av de som bruker Messenger ikke vet at det faktisk heter Messenger, men er i full overbevisning om at det heter MSN.

Helt riktig i at det ikke er mindre feil, men mener du det er dumt å øke sjansen for at en person jeg spør om Windows Live IDen til skal skjønne hva jeg snakker om ved å si MSN?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å Smurf jeg har løsningen for deg!

 

Snuser du ?

 

Kjøp ei stor flaske cola. Merk den med "Sjur sin, ikke rør!"

 

Deretter putter du en eller to brukte snuskuler oppi.

Isj :p

Jeg slutta i forfjor og har ingen umiddelbare planer om å begynne igjen :p

Dessuten tok jeg alltid ut prisen før jeg drakk / åt noe. Liker ikke tanken på å blande snus og mat / drikke.

Lenke til kommentar

Hvor frekke, barnslige, og patetiske enkelte er på noen enkelte servere på CS 1.6.. :thumbdown:

 

Spesiellt på Techserver. Folk kaller deg absolutt alt. Folk bruker ganske sterke ord mot deg viss du tar en. Du blir også noen ghanger kalt for en del grove ord.

Blit litt lei meg.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Det irriterer meg grenseløst at alle sier "MSN" når programmet heter Messenger!

Hei :) Da irriterer jeg deg, faktisk. Jeg bruker MSN, men det er viktig å presisere at jeg bruker det fordi det er allment akseptert å bruke MSN i steden for Windows Live Messenger som det nå er døpt eller Messenger og lignende.

Men det gjør det ikke noe midre feil å si MSN fordi 80% av de som bruker Messenger ikke vet at det faktisk heter Messenger, men er i full overbevisning om at det heter MSN.

Helt riktig i at det ikke er mindre feil, men mener du det er dumt å øke sjansen for at en person jeg spør om Windows Live IDen til skal skjønne hva jeg snakker om ved å si MSN?

Sannsynelighvis skjønner han ikke hva du spør om fordi de fleste er så inkompitente at de ikke vet hva Windows Live ID er. Det er derfor det burde brukes oftere.

Lenke til kommentar

CS-fanboys... De sitter å spiller CS 12 timer til dager, geeker, babler og skriker på tysk via den crappy biltema-mikrofonen sin, og hvis du faktisk klarer å ta en av dem så sparker de deg ut (selvfølgelig er de admin av en server som koster 300$ måneden og har überpwz med lyder, jalla-plugins og basshunter-musikk). Ikke minst så hater de Source, alle må jo selvfølgelig hate source, source er jo roten til all n00bish!

 

Sikter ikke spesifikkt til deg Vertical.

Lenke til kommentar

Nettop fått sykkelen min tilbake fra reperasjon.

Nå har den stått inne på rep. i flere måneder, og endelig har de kommet med en midlertidig løsning for bremseproblemet.

 

Lykkelig og gla får jeg sykkelen hjem, og ser at det mangler x3 skruer som jeg er nødt til å ha for å kunne bruke den... og det er jeg som har mistet dem også :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg hater folk som spiser opp maten min, og drikker opp drikken min ><

Det er det verste med å bo sammen med andre folk. Mat og drikke, selv den som er spesielt merka med "Sjur sin, ikke rør!", blir oppspist / drukket.

Har du prøvd å tatt det opp med tyvene?

På en slik måte som gjør at de forstår alvoret i det.

Jeg hadde smokka de rett ned :p

Lenke til kommentar
Jeg hater folk som spiser opp maten min, og drikker opp drikken min ><

Det er det verste med å bo sammen med andre folk. Mat og drikke, selv den som er spesielt merka med "Sjur sin, ikke rør!", blir oppspist / drukket.

Har du prøvd å tatt det opp med tyvene?

På en slik måte som gjør at de forstår alvoret i det.

Jeg hadde smokka de rett ned :p

Klart det. Jeg har prata med de flere ganger. Får bare hånfulle flir tilbake og de sier at det har ikke noe å si og at de skal kjøpe tilbake maten. Noe de aldri gjør -_-

 

Zaroos, dagens dont gjort btw. Kommentert masse i bloggen din :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...