Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å rusle tilbake til topic.

Noe av det mest irriterende av alt, er mennesker som har en slik Deviantart side.

Greit nok det, men folk tror jo de er knallflinke til å ta bilder, lage "kunst" eller hva det måtte være. :wallbash:

 

Det skal visst være... Intellektuelt. :roll:

Uff. :/

 

Noe annet som irriterer meg:

Når noen gutter skal nevne babes.

Adriana Lima! Elisha Cuthbert! Jessica Simspons! Carmen Electra!

 

Altså, greit nok at folk liker å se på de der. Men det er ikke noe vits å nevne de en gang, alle som er ute etter babes vet jo om de der. Finn noen nye å like for faen, makan til idiotisk...

(Egentlig irriterer alt som har med "babes" å gjøre, men det er en annen sak)

 

Folk som kjøper dyre gitarer og spiller smoke on the water og litt av introen til nothing else matters. (Okey, sikkert fint å øve på for noen, og sikkert morsomt vise at man har lært seg litt for venner)

Men det irriterer virkelig når de sier noe sånt som: "HVILKE SANGER KAN DU PÅ GITAR??! Jeg kan smoke on the water og nothing else matters"

 

Det er idiotisk å spørre om hvilke sanger en kan, og bruke dette som en måling på hvor "god" en gitarist er.

Virker som mange lærer gitar kun for å spille andres sanger og vise seg frem.

Man lærer ikke noe særlig av å gå på gitarkurs en gang i uken, og kanskje spille litt nothing else matters i noen minutter om kvelden.

 

Altså... Den irriterende faktoren er at de bruker så mye penger på gitaren.

Samme gjelder egentlig når fotografer som omtrent aldri har tatt et bilde før, kjøper seg det dyreste av det dyre.

Så lager de seg deviantside, og kaller seg kunstnere.

 

ARRR!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Folk som sier LOL, istedet for å le -_-

 

Haha, samme her. Også folk som sier OMG osv...

 

 

Hehe, Emoer er også litt tragisk en gang i bland >_>

 

Satt på bussen, satt en emo chick bak meg og dassa, så kom det på en annen emo jente. Hun som kom på bussen åpnet med å si: JEG HAR ENDELIG KLART Å KUTTE MEG!!! : D : D : D : D :D

Emo 1: OMG! JEG ER SÅ STOLT AV DEG JENTA MIII<3<3<3<3<3

Emo2 : JEG VET!!

Emo 1: Hva skjedde egentlig??

emo 2: Vel.. først sa pappa at jeg skulle gjøre lekser, så sa mamma at jeg måtte gå å lufte hunden, så da ble det bare for mye for meg! JEG MÅTTE BARE KUTTE MEG:D :D :D :D :D :D: D

 

Holdt på å dø av latter, der jeg satt ^^ xD

 

Sånt er tragisk...-.-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...