WarpX Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Ikke så ille at folk sier MSN egentlig, hadde det ikke vært for at de ser rart på deg når du forteller dem det riktige navnet. Som om du tar feil. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Bah, såg akkurat rett etter jeg hadde trukket på slett søppelpost knappen at jeg hadde fått en beta invite til det nye battlefield spillet, hva nå enn det het igjen Hmmm lurer på om det er mulig å få tilbake slettete mails i Gmail.. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Ikke så ille at folk sier MSN egentlig, hadde det ikke vært for at de ser rart på deg når du forteller dem det riktige navnet. Som om du tar feil. Ja, er vel egentlig det som er hovedproblemet, + at jeg liker å kommentere Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Dljekbvslkallewq. Hvorfor kan ikke folk bare ta et hint?! *slå hodet i tastaturet* That's it. I'm turning lesbian. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 grove skrivefeil av typen "gjevnlig" og "uvandt" er rimelig irriterende. Da er det tydelig at personen ikke bare har bommet på en tast eller slurvet litt, men at vedkommende helt og holdent tror det er slik ordet skal skrives Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hva med "visst" og "viss" i stedet for "hvis"? "Visst jeg kommer ..." "Viss han gjør ..." Gah. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Irriterer meg over at egenskapvinduer i Windows ikke kommer opp under oppgavelinjen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 "Viss han gjør ..." Ja, hva med det? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hva med "visst" og "viss" i stedet for "hvis"? "Visst jeg kommer ..." "Viss han gjør ..." Gah. Det er jo enda verre! Ser drøssevis av slike skrivefeil på forumet for tiden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 En annen ting jeg har begynt å se oftere er "omd". Altså, ikke "om", men "omd". "Men omd jeg ..." Jeg har selv dysleksi, og vet at dyslektikere ofte uttaler ordet for å sjekke det. Men åssen i helvete kan noen forsvare "omd"? Jeg får vondt i sjela når jeg sier "omd". Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hva med "visst" og "viss" i stedet for "hvis"? "Visst jeg kommer ..." "Viss han gjør ..." Helt lovlig. En annen ting jeg har begynt å se oftere er "omd". Altså, ikke "om", men "omd". "Men omd jeg ..." Har aldri sett det selv, men tipper det er SMS-språk for "om det". Endret 8. mai 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hva med "visst" og "viss" i stedet for "hvis"? "Visst jeg kommer ..." "Viss han gjør ..." Gah. En annen skrivemåte jeg heldigvis sjelden ser er "hvisst". Sukker litt for meg når jeg ser slike angrep på språket. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Viss er lov å bruke nå. Irriterer meg over at jeg slo opp albueskaden min igår igjen. Måtte stille opp på treningskamp, og fikk ikke varmet opp først, så første redningen (et hardt skudd) gjorde den øm igjen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Trodde nå kommunene hadde hjemmesider til det.så idiotisk. Ja. Jeg er inne på kommunens hjemmeside hver eneste dag for å få med meg siste nytt. Nei, du kommer bare med lite passende kommentarer og vurderer ikke alternative metoder for å finne det ut. Tror du jeg er det? Nei, men jeg har vett nok til å sjekke der når jeg ikke abonnerer på "drittavisa" som du kaller det. Det irriterer meg grenseløst at alle sier "MSN" når programmet heter Messenger! Hei Da irriterer jeg deg, faktisk. Jeg bruker MSN, men det er viktig å presisere at jeg bruker det fordi det er allment akseptert å bruke MSN i steden for Windows Live Messenger som det nå er døpt eller Messenger og lignende. Endret 8. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 At jeg har kjøpt Track IR og ikke finner en eneste jævla caps å ha det på.. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) "Viss han gjør ..." Nå er det faktisk lov å skrive viss i stedet for hvis.... Det er helt lattelig -_-' Det irriterer meg grenseløst at alle sier "MSN" når programmet heter Messenger! Hei Da irriterer jeg deg, faktisk. Jeg bruker MSN, men det er viktig å presisere at jeg bruker det fordi det er allment akseptert å bruke MSN i steden for Windows Live Messenger som det nå er døpt eller Messenger og lignende. Men det gjør det ikke noe midre feil å si MSN fordi 80% av de som bruker Messenger ikke vet at det faktisk heter Messenger, men er i full overbevisning om at det heter MSN. Endret 8. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 "Viss han gjør ..." Nå er det faktisk lov å skrive viss i stedet for hvis.... Det er helt lattelig -_-' DET er latterlig ja! Det neste blir vel at det blir lov å skrive mej, dej og åss også. Og at og/å regelen forsvinner . Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Fjortisser som tror de kan skrive svensk irriterer meg. Spesielt når de skriver ting som "jag elskar dej". For det første heter det; MIG. Også også. Ja, okey. Det er bare jeg som bryr meg om svensk rettskriving. Liker heller ikke at alle brått skal elske Sverige og skrive svensk overalt. Endret 8. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg synes det er morsomt med folk som irriterer seg over grove skrivefeil, og som selv har et par stykker jevnlig For å rusle tilbake til topic. Noe av det mest irriterende av alt, er mennesker som har en slik Deviantart side. Greit nok det, men folk tror jo de er knallflinke til å ta bilder, lage "kunst" eller hva det måtte være. Endret 8. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
iKent Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Folk som sier LOL, istedet for å le -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg