Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting jeg har begynt å se oftere er "omd". Altså, ikke "om", men "omd".

 

"Men omd jeg ..."

 

Jeg har selv dysleksi, og vet at dyslektikere ofte uttaler ordet for å sjekke det. Men åssen i helvete kan noen forsvare "omd"? Jeg får vondt i sjela når jeg sier "omd".

Lenke til kommentar
Trodde nå kommunene hadde hjemmesider til det.

så idiotisk.

Ja. Jeg er inne på kommunens hjemmeside hver eneste dag for å få med meg siste nytt. :roll:

Nei, du kommer bare med lite passende kommentarer og vurderer ikke alternative metoder for å finne det ut.

Tror du jeg er det? Nei, men jeg har vett nok til å sjekke der når jeg ikke abonnerer på "drittavisa" som du kaller det.

Det irriterer meg grenseløst at alle sier "MSN" når programmet heter Messenger!

Hei :) Da irriterer jeg deg, faktisk. Jeg bruker MSN, men det er viktig å presisere at jeg bruker det fordi det er allment akseptert å bruke MSN i steden for Windows Live Messenger som det nå er døpt eller Messenger og lignende.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
"Viss han gjør ..."

Nå er det faktisk lov å skrive viss i stedet for hvis.... Det er helt lattelig -_-'

 

Det irriterer meg grenseløst at alle sier "MSN" når programmet heter Messenger!

Hei :) Da irriterer jeg deg, faktisk. Jeg bruker MSN, men det er viktig å presisere at jeg bruker det fordi det er allment akseptert å bruke MSN i steden for Windows Live Messenger som det nå er døpt eller Messenger og lignende.

Men det gjør det ikke noe midre feil å si MSN fordi 80% av de som bruker Messenger ikke vet at det faktisk heter Messenger, men er i full overbevisning om at det heter MSN.

Endret av Osecia
Lenke til kommentar

Fjortisser som tror de kan skrive svensk irriterer meg. Spesielt når de skriver ting som "jag elskar dej".

 

For det første heter det; MIG. Også også. Ja, okey. Det er bare jeg som bryr meg om svensk rettskriving. Liker heller ikke at alle brått skal elske Sverige og skrive svensk overalt.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar

Jeg synes det er morsomt med folk som irriterer seg over grove skrivefeil, og som selv har et par stykker jevnlig ;)

 

For å rusle tilbake til topic.

Noe av det mest irriterende av alt, er mennesker som har en slik Deviantart side.

Greit nok det, men folk tror jo de er knallflinke til å ta bilder, lage "kunst" eller hva det måtte være. :wallbash:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...