Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Dette er for svartesvidde, og sånn passelig grønnstekt irriterende; Jeg har faen meg ingenting og irritere meg over... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Dette er for svartesvidde, og sånn passelig grønnstekt irriterende; Jeg har faen meg ingenting og irritere meg over... 7560740[/snapback] Det er jo bra da! Iallfall nå som det er jul og greier Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Dette er for svartesvidde, og sånn passelig grønnstekt irriterende; Jeg har faen meg ingenting og irritere meg over... 7560740[/snapback] Det er jo bra da! Iallfall nå som det er jul og greier 7560749[/snapback] Tusen takk, du fikk meg heldigvis ut av en ødeleggende tilstand Såklart det er jo jul, et jesusbarn som ligger og fjerter i krybben, barnebarn som setter hoggtenna i juletrefoten, jeg som må lage middag, ørkesløs vandring i gavepapir...som jeg såklart må rydde unna... stengt på treningsstudioet...men har dette kommet til fradrag på faktura? Å neida din idiot, du må da skjønne at noen må betale for pepperkakene som vi serverte til dere fjols i Desember måned. Jo takk! Jeg fant likevekten igjen nå Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Dette er for svartesvidde, og sånn passelig grønnstekt irriterende; Jeg har faen meg ingenting og irritere meg over... 7560740[/snapback] Det er jo bra da! Iallfall nå som det er jul og greier 7560749[/snapback] Tusen takk, du fikk meg heldigvis ut av en ødeleggende tilstand Såklart det er jo jul, et jesusbarn som ligger og fjerter i krybben, barnebarn som setter hoggtenna i juletrefoten, jeg som må lage middag, ørkesløs vandring i gavepapir...som jeg såklart må rydde unna... stengt på treningsstudioet...men har dette kommet til fradrag på faktura? Å neida din idiot, du må da skjønne at noen må betale for pepperkakene som vi serverte til dere fjols i Desember måned. Jo takk! Jeg fant likevekten igjen nå 7560759[/snapback] Det går bra Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hele livet irriterer meg generelt sett. Alt er et slit fra krybbe til tredressen. Kan det være nødvendig?? Endret 23. desember 2006 av WarpX Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 at det ikke er snø FFS 7560709[/snapback] Word Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hele livet irriterer meg generelt sett. Alt er et slit fra krybbe til tredressen. Kan det være nødvendig?? 7560823[/snapback] det var en vri. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Bob Saget er tidenes komiker. 7560479[/snapback] Hehe, det irriterer deg? 7560483[/snapback] At folk ikke skjønner hvor genial han egentlig er irriterer meg. 7560513[/snapback] Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 stengt på treningsstudioet... SÅ sant. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hele livet irriterer meg generelt sett. Alt er et slit fra krybbe til tredressen. Kan det være nødvendig??7560823[/snapback] Hva med å gjøre noe som ikke er så slitsomt da? Ta deg en ferie... Reis bort. Kanskje du føler deg mindre sliten når du kommer tilbake... Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Flaksen til andre og uflaksen min Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 At slekta er så stor at ingen sender gaver. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Lange msn nick irriterer meg litt Bilde som Zeromac sendte meg: Endret 28. desember 2006 av ;P Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 At jeg må vente enda lenger på å kjøpe ny mobil! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Det som irriterer meg skikkelig, er når man skrur av pc'en når man legger seg, så hører man den durer fortsatt når man har lagt seg godt til rette. Venter man en 5 min, så durer den fortsatt, så tar man seg selv i nakken og reiser seg for å skjekke hva som er galt.. Så skrur den seg akkorat av når man har reist seg. Endret 28. desember 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Europea Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ting ej hata: -Folk som meine dei e bedre en andre -Folk som gjer narr av andre for å virke smart/kul!! -Jenter som skryter av at dei he soooooo dårli humor! -Kald pizza -dei som sei at dei skal vente men gjer ikkje det! -USA -dei som kan meir banne-ord en normale ord -dei som råna, bruka volvo jakke og krangla om en BMW er bedre enn en Toyota -samtaler på MSN som innebærer bare smileyer -folk som stirrer uten grunn -trådløst internett -dei som går rundt å snakka om ting som skal være nytt, men alle andre he hørt om d for lenge sida! -dei som bruker gamle tabber mot dej sjøl om det er mange år sidan - når du skal laste ned nokke på limewire/bearshare osv.. så kommer det opp: TWO HOT NAKED LESBIAN IN ACTION men egentlig så er det berre nokke drit! -religiøse fanatikerar!! -veldig korte SMS-er, som f.eks: okei eller jada!! -dimlinger som sender meldinger til svisj der dei skriver at dei elskar sin kjære når dei kan berre sei det til dei! -stygge toalett -smuler i senga -dubbing! -emo folk som hører på emo musikk,meine dei hata alt, går kledd i svart og kutter sej sjøl! EMO!!! -filmer/spel som handlar om: you are the chosen one! og til slutt: SKRIVEKRAMPE!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Dialekt er vel en av de tingene jeg (og forumet (les retningslinjene)) irriterer meg mest over. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Blir irritert av over ekser som ringer meg grytidlig (les: før 11) når jeg har fri bare fordi de er så late at de ikke har bytta kontonummer og fremdeles får pengene på min konto. Og så nærmest forlanger at jeg skal stå opp og ta ut pengene med en gang Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Lange msn nick irriterer meg litt Det løser du ved å installere Windows Live Messenger 7.0, høyreklikke på et nick og velge Legg til kallenavn. Jeg har lagt inn fullt navn på alle i MSN-lista mi. Veldig praktisk. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Når skal folk skjønne at man ikke har rett til å bytte undertøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg