Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Dette er for svartesvidde, og sånn passelig grønnstekt irriterende; Jeg har faen meg ingenting og irritere meg over... :mad:

7560740[/snapback]

Det er jo bra da! ;) Iallfall nå som det er jul og greier :)

7560749[/snapback]

Tusen takk, du fikk meg heldigvis ut av en ødeleggende tilstand :thumbup: Såklart det er jo jul, et jesusbarn som ligger og fjerter i krybben, barnebarn som setter hoggtenna i juletrefoten, jeg som må lage middag, ørkesløs vandring i gavepapir...som jeg såklart må rydde unna... :mad: stengt på treningsstudioet...men har dette kommet til fradrag på faktura? Å neida din idiot, du må da skjønne at noen må betale for pepperkakene som vi serverte til dere fjols i Desember måned. Jo takk! Jeg fant likevekten igjen nå :yes:

Lenke til kommentar
Dette er for svartesvidde, og sånn passelig grønnstekt irriterende; Jeg har faen meg ingenting og irritere meg over... :mad:

7560740[/snapback]

Det er jo bra da! ;) Iallfall nå som det er jul og greier :)

7560749[/snapback]

Tusen takk, du fikk meg heldigvis ut av en ødeleggende tilstand :thumbup: Såklart det er jo jul, et jesusbarn som ligger og fjerter i krybben, barnebarn som setter hoggtenna i juletrefoten, jeg som må lage middag, ørkesløs vandring i gavepapir...som jeg såklart må rydde unna... :mad: stengt på treningsstudioet...men har dette kommet til fradrag på faktura? Å neida din idiot, du må da skjønne at noen må betale for pepperkakene som vi serverte til dere fjols i Desember måned. Jo takk! Jeg fant likevekten igjen nå :yes:

7560759[/snapback]

Det går bra :)

Lenke til kommentar
Hele livet irriterer meg generelt sett. Alt er et slit fra krybbe til tredressen. Kan det være nødvendig??

7560823[/snapback]

Hva med å gjøre noe som ikke er så slitsomt da? Ta deg en ferie... Reis bort. Kanskje du føler deg mindre sliten når du kommer tilbake...
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det som irriterer meg skikkelig, er når man skrur av pc'en når man legger seg, så hører man den durer fortsatt når man har lagt seg godt til rette. Venter man en 5 min, så durer den fortsatt, så tar man seg selv i nakken og reiser seg for å skjekke hva som er galt.. Så skrur den seg akkorat av når man har reist seg.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Ting ej hata:

-Folk som meine dei e bedre en andre

-Folk som gjer narr av andre for å virke smart/kul!!

-Jenter som skryter av at dei he soooooo dårli humor! :hrm:

-Kald pizza

-dei som sei at dei skal vente men gjer ikkje det!

-USA :hrm:

-dei som kan meir banne-ord en normale ord

-dei som råna, bruka volvo jakke og krangla om en BMW er bedre enn en Toyota

-samtaler på MSN som innebærer bare smileyer :thumbdown:

-folk som stirrer uten grunn :hrm:

-trådløst internett

-dei som går rundt å snakka om ting som skal være nytt, men alle andre he hørt om d for lenge sida!

-dei som bruker gamle tabber mot dej sjøl om det er mange år sidan

- når du skal laste ned nokke på limewire/bearshare osv.. så kommer det opp: TWO HOT NAKED LESBIAN IN ACTION men egentlig så er det berre nokke drit! :thumbdown:

-religiøse fanatikerar!! :hrm:

-veldig korte SMS-er, som f.eks: okei eller jada!!

-dimlinger som sender meldinger til svisj der dei skriver at dei elskar sin kjære når dei kan berre sei det til dei!

-stygge toalett

-smuler i senga :mad:

-dubbing! :mad:

-emo folk som hører på emo musikk,meine dei hata alt, går kledd i svart og kutter sej sjøl! EMO!!!

-filmer/spel som handlar om: you are the chosen one! :thumbdown:

og til slutt: SKRIVEKRAMPE!! :mad:

Lenke til kommentar

Blir irritert av over ekser som ringer meg grytidlig (les: før 11) når jeg har fri bare fordi de er så late at de ikke har bytta kontonummer og fremdeles får pengene på min konto. Og så nærmest forlanger at jeg skal stå opp og ta ut pengene med en gang

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...