Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat som da Timian Rypnes kom på Idol. En jeg kjente når jeg var liten, ble plutselig viktigper..

 

Du er en ekte Kristiansunder du. Janteloven er viktig skjønner jeg.

 

Hva mener du med "ble viktigper" da? Hadde du lyst å bli kompis igjen med en du kjente som liten, og så ville han ikke? Og derfor var han viktigper? Jeg har aldri hatt inntrykk av at han er noen viktigper :)

Lenke til kommentar

EKSAMEN, kænskje 0o ?

 

Og folk som skriver mile-lange tekster for å få frem en enkelt liten ting, når de bare behøver å si det, gå rett frem på sak uten og i det hele tatt drive å komme med masse sånn side stoff som ingen bryr seg om. Ja, for det er ingen som intressert i å høre masse bull, altså la meg ta et eksempel, det var da en gang.....

 

 

 

... osv. FUCK DET

Lenke til kommentar
Akkurat som da Timian Rypnes kom på Idol. En jeg kjente når jeg var liten, ble plutselig viktigper..

 

Du er en ekte Kristiansunder du. Janteloven er viktig skjønner jeg.

 

Hva mener du med "ble viktigper" da? Hadde du lyst å bli kompis igjen med en du kjente som liten, og så ville han ikke? Og derfor var han viktigper? Jeg har aldri hatt inntrykk av at han er noen viktigper :)

 

Ess..Han trudde han var så jævla mye bedre enn oss alle andre som ikke er kjent :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
HAHAAHAHAH: http://www.side2.no/mote/article2620373.ece FY FAEN! Blir faen meg jævlig pissed av dette faenskapet.
Jan Thomas er nylig blitt ambassadør for hårfjerningsprodusenten VEET, og torsdag snakket han til pressen om hår og om hvordan man kan bli kvitt det.

For DET gir habilitet ja. Blir som å tro at Cola er sunt bare fordi en ambassadør fra The Coca Cola Company sier det. :roll:

 

Noe annet som irriterer er mennesker som har bilde av sitt eget ansikt som avatar. Føler poenget forsvinner litt, på en måte, spesielt når bildet er stygt.

Lenke til kommentar

Tror ikke dere helt tok poenget... Kan ikke jeg skrive noe jeg synes er internt irriterende uten at dere skal lage kvalm? :)

 

 

 

BTW: Dama si? Du mener den lille jenta på 12 år på andre siden av Norge? Og nei, han kan ikke skrive slikt, det er homofilt (no offence).

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar
Noe annet som irriterer er mennesker som har bilde av sitt eget ansikt som avatar. Føler poenget forsvinner litt, på en måte, spesielt når bildet er stygt.

 

Har ikke du bilde av deg selv da?

Lol, ja.

 

Dere er eksperter på å lage kvalm!

Hæ? bare lurte på hva som var så jævla irriterende jo.

Lenke til kommentar

Dere som i forumbrukerene generellt her, men nok om det.

 

 

 

Poenget med det bildet er at han blir sammen med småunger (-5 år o.l), han er mildt sagt en taper. Jeg synes det bildet krenker hans "maskulinitet", bare se på det!

 

 

 

Edit: Omformuleringsleif.

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...