Saft Suse Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 At jeg nå, tre uker etter problemene startet, endelig har mottatt nytt modem fra Tele2. Og det ser ut til å fungere så langt. Det er bare så lenge man orker et modem som reconnecter hvert femte til femtende minutt. Nå skal det brennes med god fornøyelse. Og det tok ikke lenger enn ett stakkarslig døgn fra de sendte det. De første to gangene ble det glemt eller ikke sendt av "ukjent grunn". Viste seg at avsenderen bor omtrent 2 mil bortover riksveien her. Jeg kunne henta det selv første gangen jeg ringte og spart meg tre uker med irritasjon... I bunn og grunn irriterer Tele2 meg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Spotify-Arvid begynner å gå meg på nervene! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Spotify-Arvid begynner å gå meg på nervene! Lordi ftw <3 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg jævlig lei av den reklamen for melodi grand prix på spotify. ARG! Hater Alexander Rybak! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Rettelse: Du hater reklamen, ikke personen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Har vanskelig for å tro at noen hater han fyren, da de mest sannsynlig ikke kjenner han... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg hater han, han lagde den stygge horete felesangen..Han kan seriøst stikke den forbanna fela langt oppi rektumet sitt.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Å hate noen man ikke kjenner er beyond me. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Rettelse: Du hater reklamen, ikke personen. Jo det gjør jeg! Hater reklamen også når du nevner det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg irriterer meg over folk som hater ting uten grunnlag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg irriterer meg over folk som hater ting uten grunnlag. Jepp. Eller de har kanskje grunnlag, men irriterende at folk skal "hate" noen de ikke kjenner. De vet ikke hvordan han er personlig. Kan godt hate hva han gjør og musikken, men ikke selve personen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Akkurat som da Timian Rypnes kom på Idol. En jeg kjente når jeg var liten, ble plutselig viktigper.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Dette irriterer meg. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Ok, jeg skal rette meg; Jeg hater den JÆVLA sangen hans! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Enig, den sangen går meg på nervene. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Folk man ikke kan snakke med uten å på en eller annen måte fornærme. En liten spøk oppfattes som et angrep. Spesielt irriterende er det når de skal ta igjen med vold Endret 7. mai 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Ok, jeg skal rette meg; Jeg hater den JÆVLA sangen hans! Men derfor hater jeg han også, fordi han har klart å produsert noe så elendig! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 HAHAAHAHAH: http://www.side2.no/mote/article2620373.ece FY FAEN! Blir faen meg jævlig pissed av dette faenskapet. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 En annen ting som irriterer meg er at to venner av meg skal på Heaven And Hell. Heldige jævler! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 HAHAAHAHAH: http://www.side2.no/mote/article2620373.ece FY FAEN! Blir faen meg jævlig pissed av dette faenskapet. Det er fantastisk deilig å ikke ha hår på beina om sommeren. Aktive sportsgutter vet hva jeg snakker om![...] Jan Thomas er nylig blitt ambassadør for hårfjerningsprodusenten VEET [...] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Liker ikke ikke "aktive sportsgutter" å ha hår på leggene? Det gjør jeg, og løper da rett som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg