Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 bebeluv, jeg vet nøyaktig hvordan du har det Irriterer meg at jeg er blakk og at jeg har sugent nett sånn at jeg ikke kan spille noe på nett uten at hele sulamitten tar kvelden. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 EDIT: Egentlig kom jeg hit for å skrive om noe annet irriterende, men nå har jeg glemt hva det var. Irriterende... Det kan ikke ha vært så irriterende hvis du glemte det. Irriterende at du juger. Nei bare litt irriterende. Nå husker jeg det: Irriterende at jeg skriver en post, for så å komme på noe "viktig" og dermed editerer den. Dette skjer gang på gang, selv om jeg tar preview. Og jeg vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) EDIT: Egentlig kom jeg hit for å skrive om noe annet irriterende, men nå har jeg glemt hva det var. Irriterende... Det er forbanna irriterende! Enda mer irriterende var det når jeg kom på noe skikkelig kvinnfolk-logikk, men når jeg endelig fikk sjansen til å poste det så glemte jeg det... (Mannfolk-logikk? ) Endret 6. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg nøs over hele lårene.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Prøv å nyse over hele dataskjermen du. Ikke at jeg selv har gjort det, men kan tenke meg hvordan det er, særlig midt i et intens spill Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg ikke får logga på Steam. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg ikke klarer å legge fra meg pcen om kveldene slikl at jeg blir trøtt som helvete neste morgen. RÆV! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg legger ting på så ille lure steder. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Fant enda en ting som irriterer meg (jippi), nemlig at jeg har flest poster (542) i WoW-forumet. WoW spiller jeg veldig lite av for tiden, og diskuterer det her bare iblant. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Fant enda en ting som irriterer meg (jippi), nemlig at jeg har flest poster (542) i WoW-forumet. WoW spiller jeg veldig lite av for tiden, og diskuterer det her bare iblant. jeg er også iriitert over at du har så mange inlegg om noe så drygt stygt.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg ikke får logga på gmailen min irriterer meg. Står og loader i 4-5 minutt før jeg får ei feilmelding om at URLen er for stor elns :S Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 At jeg ikke klarer å legge fra meg pcen om kveldene slikl at jeg blir trøtt som helvete neste morgen. RÆV! Join the club. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Folk som blir sure når jeg sier noe de vet. F.eks når jeg viser et morsomt bilde som kan være vanskelig å skjønne... "Haha, se på dette... Ganske morsomt, for du vet ditt og datt er jo sånn og sånn." "JA JEG VET DET!!!!" Og helt dritsur... Hva faen! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Herregud du kjenner mange snålinger. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 At jeg er så trøtt om morgenen at jeg sier til meg selv "jaja, nå rekker jeg sikkert ikke første time uans så da bare sover jeg litt til." Ikke kommet meg på skolen i tide på flere uker.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 F.eks når jeg viser et morsomt bilde som kan være vanskelig å skjønne... "Haha, se på dette... Ganske morsomt, for du vet ditt og datt er jo sånn og sånn." Kjente en slik fyr, kunne aldri se filmer med han fordi han forklarte alltid hvorfor noe var så morsomt. En gruppe folk sitter og ser på Family Guy, noe morsomt skjer og etterpå sier han hvorfor det var morsomt, resten av gruppa /facepalm. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 It's funny because it's true. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 At nettet på skolen plutselig har gått fra å være ganske stabilt, til å være maks ustabilt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) F.eks når jeg viser et morsomt bilde som kan være vanskelig å skjønne... "Haha, se på dette... Ganske morsomt, for du vet ditt og datt er jo sånn og sånn." Kjente en slik fyr, kunne aldri se filmer med han fordi han forklarte alltid hvorfor noe var så morsomt. En gruppe folk sitter og ser på Family Guy, noe morsomt skjer og etterpå sier han hvorfor det var morsomt, resten av gruppa /facepalm. Såklart er det irriterende. Men i min situasjon var bildet veldig vanskelig å skjønne, så når fyren ikke viste tegn til å trekke på smilebåndet regnet jeg med at han ikke skjønte det. Irriterte meg mest over at enkelte har en ekstrem trang til å vise at "dette vet jeg, så hold kjeft!" Det eksemplet med bildet var jo litt feil situasjon. For å ta et annet eksempel: "Jeg har et problem med ditt og datt!" "Har du prøvd det og det da?" "JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!?????????????? SELVFØLGELIG!!!!!!!111111" Og når jeg sier noe feil blir jeg angrepet og kjeftet på. Enkelte folk er litt sosiopater uten at de vet det. ---------------------- Hvorfor er det så forbanna viktig å være kul? Hvorfor gjøre ting man innerst inne ikke har lyst til, og oppføre seg som en drittsekk bare for å virke kul? Hvorfor fortrenge alle følelser som ville oppfattes som "homse", "følsom", "barnslig", "taper" osv av "vennegjengen"? I stedet for å si hva man føler, så går de rundt og hele tiden må være kul. Det må være slitsomt? Jævla saueflokker. Henger bare utenfor butikkene og røyker / snuser / drikker fordi det oppfattes som kult. Hvorfor må det være sånn? Hva så om jeg trener i barfot noen ganger, og balanserer på rekkverk? Er det grunn til å se stygt på meg? Trener med folk som er litt yngre enn meg, hva så? Jeg blir nok sett på som en taper av de fleste. Etter mange år med øving, jeg har endelig oppnådd et stadie der jeg ikke lenger bryr meg om andres negative oppfatning. Endelig har jeg klart å bli 100% uavhengig av de jævla "kule" folka. Ikke har jeg bare stukket av fra saueflokken, men jeg har også hoppet over gjerdet, kan man si. På grunn av dette har jeg fått litt perspektiv, og ser på hvordan mennesker blir ødelagt av å hele tiden være en person de ikke er, kun for å virke kul og bli godtatt. Det er irriterende og trist å se venner og kjære som en gang var fantastiske personer, bli helt fullstendig annerledes, ofte rett og slett ødelagt. Endret 7. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg