Korka Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Haha.. Er jo ikke så ille da, men visst man skriver akkurat sånn som man sier det, blir det vanskelig. F'eks Ka e det? - Skrivemåten K'e? - Talemåten.. eller ka e'e? - Talemåten det og.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Ja på talemåten jeg mener. Mange som skriver på den måten, særlig på SMS Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Godt poeng. Den andre er likevel klin umulig Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Folk som skriver TA selvmord. Hvor innihelvetes vanskelig kan det være å si BEGÅ? Hører jeg dette i offentlighet er det utelukkende viljestyrken som stopper meg fra å dra frem samuraisverdet og bare gå AAAARGGGHHH DØØØ!! Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Synes da at trøndersk, nordmørsk og dialekter fra nord-Norge er de fineste dialektene i Norge jeg da. Værste jeg vet er bokmål (såkalt Oslosk), de breie dialekttypene i Hedmark også dialektene fra Bergen, rundt kysten og til Kristiansand. Haha, brei hedmarksk...huff. Og enkelte personer som snakker bergenser irriterer meg (spesielt hvis de har den overlegne "vi-bor-i-en-egen-bystat-mentaliteten". Jærsk derimot, er vakkert Haha.. Er jo ikke så ille da, men visst man skriver akkurat sånn som man sier det, blir det vanskelig. F'eks Ka e det? - Skrivemåten K'e? - Talemåten.. eller ka e'e? - Talemåten det og.. Var det jeg mente med å skrive på dialekt ja. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor i helvete kan ikke kommunene si fra om at de tar vannet andre steder enn i lokalavisa?! Det er ikke alle som abonnerer på dritten. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Trodde nå kommunene hadde hjemmesider til det. så idiotisk. Endret 5. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 De har nok sine hjemmesider med alt mulig dill og dall, men ikke noe info om sånt som jeg kan se. Og hvem sjekker disse hver dag om det skulle finnes... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Trodde nå kommunene hadde hjemmesider til det.så idiotisk. Ja. Jeg er inne på kommunens hjemmeside hver eneste dag for å få med meg siste nytt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor i helvete kan ikke kommunene si fra om at de tar vannet andre steder enn i lokalavisa?! Det er ikke alle som abonnerer på dritten. Seriøst? Annonserte det ikke på hw.no? Og du fikk ikke privat melding på facebook? Fy søren for en dårlig kommune du bor i ! nei, jeg kan egentlig ikke forstå hvor ellers kommunen skal annonsere slikt jeg da... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor i helvete kan ikke kommunene si fra om at de tar vannet andre steder enn i lokalavisa?! Det er ikke alle som abonnerer på dritten. Seriøst? Annonserte det ikke på hw.no? Og du fikk ikke privat melding på facebook? Fy søren for en dårlig kommune du bor i ! nei, jeg kan egentlig ikke forstå hvor ellers kommunen skal annonsere slikt jeg da... Lapp i posten slik de fleste andre oppegående kommuner gjør? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Bra svart Feh, fikk nok stoppet kjeften på henne tenker jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Siden vi er inne på saken... Hva i svarte er meningen med facebook? Spør du meg så er det en plass for eldre til å være fjortisser og unge til å spamme andre med jalla appliksjoner og dumme statuser. Endret 5. mai 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Det er ei kjerring på facebook fra gammel-klassen, hun har vondt i hele kroppen hver jævla uke. "betennelse i ryggen", "forSKJØLET", "vondt i hele kroppen :(", "vondt i hodet", " sitter å SKJER tv". FAEN! Får lyst til å avlive hele faenskapet og brenne det, hu må jo virkelig plages... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 min første eksamensdag i juss. jeg ba og håpet om å få alt annet enn eiendom på eksamen. da kan dere nesten gjette dere til hva jeg fikk dominerende mange problemstillinger om. kun 1 problemstilling som omhandlet erstatningsrett. tror jeg skal være fornøyd om jeg bare står dessverre. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 9/11 konspirasjoner og idiotene som tror på dem. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 At jeg postet i feil tråd!!! Irriterer meg at "noen" ikke klarer å følge reglene, og derfor skriver på dialekt! Hrmf.. Irriterer meg at de jeg jobber med er så jævla tiltaksløse. At det går an å være med BRØDHUER!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 9/11 konspirasjoner og idiotene som tror på dem. Jeg finner noen av disse "konspirasjons-bevisene" veeldig merkelig Den som ble sendt på tv2 for noen måneder siden hadde mange gode poeng. Det er helt klart mye hemmelig rundt 9/11 som vi vanlige mennesker aldri får vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg