Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes da at trøndersk, nordmørsk og dialekter fra nord-Norge er de fineste dialektene i Norge jeg da. Værste jeg vet er bokmål (såkalt Oslosk), de breie dialekttypene i Hedmark også dialektene fra Bergen, rundt kysten og til Kristiansand.

Haha, brei hedmarksk...huff. Og enkelte personer som snakker bergenser irriterer meg (spesielt hvis de har den overlegne "vi-bor-i-en-egen-bystat-mentaliteten". :p

Jærsk derimot, er vakkert :)

 

Haha.. Er jo ikke så ille da, men visst man skriver akkurat sånn som man sier det, blir det vanskelig.

 

F'eks

 

Ka e det? - Skrivemåten

K'e? - Talemåten..

 

eller

 

ka e'e? - Talemåten det og..

Var det jeg mente med å skrive på dialekt ja. :p

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete kan ikke kommunene si fra om at de tar vannet andre steder enn i lokalavisa?! Det er ikke alle som abonnerer på dritten.

 

Seriøst? Annonserte det ikke på hw.no? Og du fikk ikke privat melding på facebook?

 

Fy søren for en dårlig kommune du bor i ! :wow:

 

 

 

nei, jeg kan egentlig ikke forstå hvor ellers kommunen skal annonsere slikt jeg da...

 

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete kan ikke kommunene si fra om at de tar vannet andre steder enn i lokalavisa?! Det er ikke alle som abonnerer på dritten.

 

Seriøst? Annonserte det ikke på hw.no? Og du fikk ikke privat melding på facebook?

 

Fy søren for en dårlig kommune du bor i ! :wow:

 

nei, jeg kan egentlig ikke forstå hvor ellers kommunen skal annonsere slikt jeg da...

 

Lapp i posten slik de fleste andre oppegående kommuner gjør?

Lenke til kommentar

Det er ei kjerring på facebook fra gammel-klassen, hun har vondt i hele kroppen hver jævla uke. "betennelse i ryggen", "forSKJØLET", "vondt i hele kroppen :(:(:(", "vondt i hodet", " sitter å SKJER tv". FAEN! Får lyst til å avlive hele faenskapet og brenne det, hu må jo virkelig plages...

Lenke til kommentar

min første eksamensdag i juss. jeg ba og håpet om å få alt annet enn eiendom på eksamen. da kan dere nesten gjette dere til hva jeg fikk dominerende mange problemstillinger om. kun 1 problemstilling som omhandlet erstatningsrett.

 

tror jeg skal være fornøyd om jeg bare står dessverre.

Lenke til kommentar
9/11 konspirasjoner og idiotene som tror på dem.

Jeg finner noen av disse "konspirasjons-bevisene" veeldig merkelig ;)

Den som ble sendt på tv2 for noen måneder siden hadde mange gode poeng.

Det er helt klart mye hemmelig rundt 9/11 som vi vanlige mennesker aldri får vite.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...