Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) At alle jenter jeg liker puler på med en eller annen fyr, eller bare generelt er unavailable. Damn hot tomboy lebians >< Endret 4. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 At alle jenter jeg liker puler på med en eller annen fyr, eller bare generelt er unavailable.Damn hot tomboy lebians >< støttes -.-' Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. På bakgrunn av dette forsvant "2" innlegg. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Det irriterer meg at dette er tråden vi endte opp med å måtte irritere oss i. Lenke til kommentar
magneisa Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 At alle jenter jeg liker puler på med en eller annen fyr, eller bare generelt er unavailable.Damn hot tomboy lebians >< støttes -.-' Kan dessverre ikke si at æ har det samme probleme Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Irriterer meg mer og mer over homofobe. Lenke til kommentar
magneisa Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Irriterer meg mer og mer over homofobe. Irritere meg grenseløst over folk som er off-topic Handler ikke dette forum om "Lakseyting i mjøsa" BTW...??? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 At det skal være så forbanna vanskelig og oppdatere directxen på min stasjonære pc. Feilmeldinger over alt -.- Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Sanger som setter seg på hjernen. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Irriterer meg mer og mer over homofobe. Irritere meg grenseløst over folk som er off-topic Handler ikke dette forum om "Lakseyting i mjøsa" BTW...??? Jeg var da vel ikke off-topic? Og hvem bryr seg om lakseskyting egentlig? Og i Mjøsa?!?! Av alle små innsjøer måtte du velge den minste... Endret 5. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) irriterer meg så grenseløst over folk som tror de eier andre men feiler, det er sååå flaut!me gusta... Du liker det, ja? Endret 5. mai 2009 av Akrobaten Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Folk som skriver på dialekt! Makan til irriterende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Saueflokkmentaliteten til den gjennomsnittelige person. Argh. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 70 % av alle som kommenterer nyheter om Martin Andresen på Dagbladet.no. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 14-åringer fra fotballforumet som har funnet ut at det finnes flere kategorier. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg irriterer meg over folk som har behov for å skjelle ut andre brukere på forumet. En post er dermed forsvunnet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Saueflokkmentaliteten til den gjennomsnittelige person. Argh. Støttes Lett! Irriterer meg at det er så mye man kan irritere seg over! Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Irriterer meg over dialekta til folk fra Kristiansund. Noe av det styggeste som finnes. Du er sikkert veldig plaget med den dialekten, siden du nevner det? Er faktisk det Har møtt en del folk derfra; for no fæle greier. Hvis du kombinerer det med at de skriver på dialekt også, da har du et helvete da :!: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Synes da at trøndersk, nordmørsk og dialekter fra nord-Norge er de fineste dialektene i Norge jeg da. Værste jeg vet er bokmål (såkalt Oslosk), de breie dialekttypene i Hedmark også dialektene fra Bergen, rundt kysten og til Kristiansand. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Men det er noe herk å lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg