Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg forsåvidt grenseløst over folk som prøver å snakke et annet språk, men failer. Og spesielt personer som ikke tåler at man retter på dem ;)

irriterer meg så grenseløst over folk som tror de eier andre men feiler, det er sååå flaut!

me gusta...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på at når jeg først er i klagehumør kan jeg vel legge til litt mer

 

 

Det irriterer meg grenseløst at Man Utd skal lucke seg fram til ligatittelen som de har gjort i det siste.

Det irriterer meg grenseløst hvordan noen ikke klarer å ta hensyn til at de sitter på bussen, og skriker ut i telefon og sitter med musikk på telefonen uten headset.

Det irriterer meg grenseløst at jeg nettopp fikk regning på 12 000 kr for å ta langkjøring og glattkjøring - hvor dyrt skal denne faenskapen egentlig være?

Det irriterer meg grenseløst at man må betale all mulige veiavgifter, EU kontroll og lignende for å kunne bruke bilen, spesielt når bilen kosta 2000 originalt

Det irriterer meg grenseløst at jeg måtte opp i skriftlig OG muntlig fordi jeg strøyk på skriftlige

Det irriterer meg grenseløst at 3.språkfag og nynorsk er obligatoriske fag på VGS

Det irriterer meg grenseløst at både Hove og Quart festivalen har gode artister i år, men kan bare velge 1

 

 

... måtte få ut litt damp.

Lenke til kommentar
12 000 for lang- og glattkjøring? Trur eg brukte 5-6 000.

Ble helt sjokkert selv også. Langkjøring Oslo, langkjøring Sverige og Glattkjøring. Skal ringe ned og høre om dette stemmer...

Det var ganske så mye ja.. Jeg brukte ca 17k på hele lappen inkl. oppkjøring og teoriprøva..

Langkjøring + glattkjøring ble vel på 3-5k tilsammen mener jeg, husker ikke helt..

Lenke til kommentar

Sant...

B sik. på bane (sikkerhet på bane) 3300kr

B Baneleie 950 kr

B sik. på vei 4300 kr

B sik. på vei 2200 kr

B V.L.T 3 575 kr x2 (kjøretimer, så stryk vekk 1000 kr)

 

Virker jo helt sykt... også 2x sikkerhet på vei

 

 

 

For å ikke gå helt offtopic her så slenger jeg på en:

Jeg irriterer meg grenseløst over at Norge ikke presterer godt i landslagsfotball, når de på papiret har et ganske godt lag!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...