Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er også noe som irriterer meg.

Sossefolk som går rundt i rosa skjorter og tror de eier Kragerø med sine gigantiske millionbåter... :sick:

Kragerø har blitt millionærenes lekeplass og det er trist. :(

Slik har det vært på Lyngør der jeg har hytte i mange år allerede, er bare å bli vant til det. Jeg håper dog inderlig at noen blir borte nå i disse finanskrisetider :p Det som irriterer meg mest er ikke det faktum at de har millionbåter eller er sosser, men at de faen ikke klarer å kjøre driten! Aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt påkjørt i marinaer av folk som faen ikke skjønner at å kjøre båt er ikke det samme som å kjøre bil. Irriterende at oss vanlige folk som har hatt hytter på sørlandet siden 60 tallet skal bli overkjørt av nyrike fittetryner i rosa skjorte og snørrtørkle på hue.

Lenke til kommentar

At samtlige slektninger legger seg opp i alt jeg driver med, overvåker meg, spionerer på meg osv. Jeg liker ikke at dem gjør det. Er det fordi dem er så utrolig nysgjerrige på det jeg gjør eller er dem redde for at jeg gjør noe dumt? :S

Grenseløst Irriterende Forbanna i skrivende stund!!!! FAEN

Lenke til kommentar
Alexander Rybak irriterer. Møkklei av og se han i alle aviser, og over alt..

Bare å la være å lese aviser og se tv, som meg. Det er utrolig hvor deilig det er å slippe unna andre menneskers drit og reklame. Ok må inrømme at jeg browser hurtig gjennom VGnett/Dagbla/Aftenposten, men kan ikke si at jeg faktisk har sett ham der så mye.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Æ irritere mæ så grenseløst over folk som i bunn og grunn e ganske smart, men forbannanesv hestpesselur e for kul te å være smart.

Det æ hate mer e små fjortissss jenta som må gå rundt som en reklameplakat foran hver helg og si når de blir spurt om ka dæm ska gjør i helga "nei, drikk mæ full seff!"

Det æ hate mæst i hele verden er folk som mene at trøndersk e den styggeste dialekta i hele verden, jævla nolifers, kongen skamme sæ over dæm!!!! Non skullinga mene kanskje det e stykt, kanskje, men ikke styggest!!!+!

Lenke til kommentar
Det æ hate mæst i hele verden er folk som mene at trøndersk e den styggeste dialekta i hele verden

Kanskje ikke den styggeste å høre på, men folk som skriver på trøndersk er det styggeste. Når man i tillegg skriver ting som "nolifers", ber man ikke om annet enn å bli tatt useriøst.

Lenke til kommentar
Det æ hate mæst i hele verden er folk som mene at trøndersk e den styggeste dialekta i hele verden

Kanskje ikke den styggeste å høre på, men folk som skriver på trøndersk er det styggeste. Når man i tillegg skriver ting som "nolifers", ber man ikke om annet enn å bli tatt useriøst.

ouch...

jaujau

greit eid der ja:P

nynynynynynynynynynyny?

Lenke til kommentar
på toget idag var det 2 jenter i alder 14-16 som spilte låten "if i were a boy" av beyonce ørten ganger på rad med mobilen. samtidig som de i rykk og napp forsøkte å synge med.

Da smeller det fra meg at Beyonce eller hvordan det skrives ikke er en gutt.

Ja, er også møkklei. Rybak kan stikke fela langt oppi stussen sin :D

:dremel:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...