Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Alt under streken er søringer. Ovenfor bor trøndere og nordlendinger. (Ja, uansett om de bor i Nordland, Troms eller Finnmark)

 

Vestlendinger tar jeg ikke med i betraktingen siden bergensere vil ha en egen stat.

 

Slik er vårt land! :)

 

da kan jeg likegodt kalle alle fra Harstad og nordover for eskimoer og alle fra ca Trondheim og sørover for sørlendinger.

hva er galt med å kalle fol for finnmarkinger, tromsværinger, nordlendinger, trøndere ,vestlendinger , bergensere o.s.v ?

 

Er ikke noe galt i det, synes jeg. Men når det brukes som skjeldsord blir jeg fitte sur.

 

Jeg føler en trang til og slå ned noen nå.

Lenke til kommentar
En fyr jeg kjenner (som jeg forsåvidt prøver å ta avstand fra) som er så jævli innpåsliten at det ikke går ann.. Ofte er det best å rømme huset, men han løper/sykler rundt hele byggefeltet for å finne meg, og når han evt. finner meg bare står han der å ser på meg som en idiot.

 

Etter 5 minutter kommer han med "Åhh, jeg kjeder meg." og "Herregud, dere er så kjedeliga ass, dere har så dårlig humor... blalbalba" (hvis jeg er med noen av mine gode venner..).

 

Ærligtalt, slikt går ikke ann synes jeg! :nei:

Man leter ikke flere timer etter en, forså å fortelle ham (meg) hvor kjedelig det er, og bare drive å klage osv..

Dessuten lager han slike plagsomme lyder KONSTANT, heletiden, om det er "prompelyder" eller surkling med spytt i munnen, knipsing, subbing med føttene osv osv.. listen er uendelig!

 

:!:

 

Opplevd samme helvete, bare denne sosiale dvergen fulgte etter over ALT. Måtte til og med låse døra på dass. Haha, noen er bare helt blåst.

Lenke til kommentar
Folk som sier jenten... :mad:

 

Jenter er vel for faen ikke hankjønn.

 

Ei jente -> jenta

dette fenomenet opplever jeg spesielt i sommerferien når kragerø er pumpet sprengfull med sossete oslo folk som skal snakke ekstra pent. så du var fra kragerø MW så du opplever sikkert det samme tenker jeg;)

Lenke til kommentar
Det er også noe som irriterer meg.

 

Sossefolk som går rundt i rosa skjorter og tror de eier Kragerø med sine gigantiske millionbåter... :sick:

 

Kragerø har blitt millionærenes lekeplass og det er trist. :(

 

Du burde jo bare være glad for det, tenk på hvor mye penger de legger igjen i nærmiljøet ditt :) for ikke snakke om alle de små søte sosse jentene!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...