TheOats Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det værste som fins er bedrevitere 7542384[/snapback] Ja du vet vel bedre enn som så. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Det værste som fins er bedrevitere 7542384[/snapback] luremus 7557216[/snapback] bedrevitende luremus er heller ikke så digg Endret 22. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg hater folk med dårlige matvaner, smatting og helvete. Så hater jeg folk som ikke klarer å respektere andres musikksmak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 gutter som sladrer til jenter om hva andre gutter har sagt til dem(datasmurf har gjort d flere ganger) Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Han forbanna program-lederen i AFV (America's Funniest Home Videos)! Tror han er så morsom! Publikum får sikkert betalt for å le av han Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Siden han likevel er så uendelig mye bedre enn Bob Saget har jeg et ganske så avslappet forhold til fyren ... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva med lattern og de dumme stemmene som lagt på amerikanske hjemmevideoer. Det er så hinsides mongo >_< Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Siden han likevel er så uendelig mye bedre enn Bob Saget har jeg et ganske så avslappet forhold til fyren ... 7557961[/snapback] Forskjellen ligger vel i at Saget vet at vitsene hans er utrolig tørre, og går inn for det. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Han forbanna program-lederen i AFV (America's Funniest Home Videos)! Tror han er så morsom! Publikum får sikkert betalt for å le av han 7557782[/snapback] Tror det pleier å vare et "le nå" skilt som lyser opp når punchlinen kommer. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hva med lattern og de dumme stemmene som lagt på amerikanske hjemmevideoer. Det er så hinsides mongo >_< Noe annet helt på trynet er at såkalte "morsomme" videoer vinner bare fordi de inneholder BARN! Pføy! Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hater Chapelle show på MTV. Det er faen meg reklamepauser hvert 2. minutt! Det går et innslag, så er det pause. Enda et innslag og enda en pause, faen meg hele tia. "We will be right back after the break" .. Det jeg også har lagt merke til er at han flere ganger har sagt "We will be back with more dave chapelle show". Pause. Så når det er tilbake takker han for seg så kommer rulleteksten. Hva er det for noe? Dessuten skjønner jeg ikke humoren i greiene hans... hehe Endret 23. desember 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Bob Saget er tidenes komiker. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Bob Saget er tidenes komiker. 7560479[/snapback] Hehe, det irriterer deg? Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 At folk ikke bruker bleier, det er det som irritere meg... Jeez, com an people! :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Irriterer meg så grenseløst når jeg drar en dååårlig vits også ler folk, forså å si "jeg skjønte den ikke". Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tørr "for-å-være-høffelig-latter" irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Bob Saget er tidenes komiker. 7560479[/snapback] Hehe, det irriterer deg? 7560483[/snapback] At folk ikke skjønner hvor genial han egentlig er irriterer meg. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 - Folk som ikke tør å bruke informasjon de kan fordi de er redd for å bli sett på som "tapere". - Å måtte barbere meg - Fysikklæreren min som kommer med oppgitte stønn og sier at vi kan ingenting når vi spør han om ting vi ikke forstår (han kan jævlig mye men er elendig til å lære vekk). - Folk som tror de kan snakke dritt om vennene mine foran meg og la meg akseptere det. - Å handle julegaver - Katten min som røyter ned hele kjelleren og tar med seg barnåler og annet dritt inn på rommet mitt, et helvete å fjerne kattehår fra teppegulv :/ - Å måtte sove / gå på do / spise / stelle seg (jeg gjør det men hadde vært kult om man ikke trengte det), tenk så god tid man hadde hatt om man ikke hadde trengt å gjøre noe av dette - Vinteren (JA til sommer hele året) - Måten diverse religioner / kulturer blir fremmet i media (er ateist selv, men dette irriterer meg uansett) Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 at det ikke er snø FFS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg