Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naboen, jeg har desverre den gleden av å bo vegg i vegg med nabo kjerringa :thumbdown:

Jeg kan forstå at hun reagerte når jeg spilte høy musikk nå, grunn til at jeg spilte høyt var for at jeg trodde hun ikke var hjemme siden bilen var borte.

Men hun tåler ingenting ellers på døgnet heller. Tidligere i uken satt hun ute på balkongen rett under vinduet mitt som var åpent, jeg spilte musikk men ikke høyt i det hele tatt. Men joda hun skulle ødelegge den gleden, og går inn å hamrer løs på veggen. Klokken var ca. 4 på dagen så hadde ikke no med det å gjøre. Jeg mener at når man går UT og setter seg så må man finne seg i å høre andre folk spesielt på dag tid, man skulle også tro at barna som lekte og hamring fra naboene irriterte mer enn min lave musikk.

Neste gang jeg hører henne snakke eller at en av barna hun ofte har på besøk skriker skal jeg fan meg klage. Fan jeg hater henne, første jeg tenkte når jeg så det bittre tryne var at dette kommer ikke til å bli et hyggelig naboskap og det ble det heller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...