Nostalgisk Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 på toget idag var det 2 jenter i alder 14-16 som spilte låten "if i were a boy" av beyonce ørten ganger på rad med mobilen. samtidig som de i rykk og napp forsøkte å synge med. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg blir helt for jævlig irritert når klokken er halv tre og det kjører en russebuss med stereoanlegget til gudene vet hvor mange tusen kroner på fullt volum frem og tilbake i gatene ved huset mitt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Naboen, jeg har desverre den gleden av å bo vegg i vegg med nabo kjerringa Jeg kan forstå at hun reagerte når jeg spilte høy musikk nå, grunn til at jeg spilte høyt var for at jeg trodde hun ikke var hjemme siden bilen var borte. Men hun tåler ingenting ellers på døgnet heller. Tidligere i uken satt hun ute på balkongen rett under vinduet mitt som var åpent, jeg spilte musikk men ikke høyt i det hele tatt. Men joda hun skulle ødelegge den gleden, og går inn å hamrer løs på veggen. Klokken var ca. 4 på dagen så hadde ikke no med det å gjøre. Jeg mener at når man går UT og setter seg så må man finne seg i å høre andre folk spesielt på dag tid, man skulle også tro at barna som lekte og hamring fra naboene irriterte mer enn min lave musikk. Neste gang jeg hører henne snakke eller at en av barna hun ofte har på besøk skriker skal jeg fan meg klage. Fan jeg hater henne, første jeg tenkte når jeg så det bittre tryne var at dette kommer ikke til å bli et hyggelig naboskap og det ble det heller ikke. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 På dagtid kan du spille høy musikk, hun har ikke noe å si på det. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 På dagtid kan du spille høy musikk, hun har ikke noe å si på det. Hva skal jeg gjøre da når hun hamrer løs på veggen, hamre tilbake? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Skru opp volumet på musikken, rett og slett. Endret 2. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Skru opp volumet på musikken, rett og slett. Så man har faktisk lov til å spille høy musikk på dagtid? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Til 11 i ukedager og 12 i helgen. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Edit: What he said ^ Endret 2. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Da har hun faktisk ikke rett til å klage før om 4 minutter Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sant det. Skynd deg og fyr opp litt Anaal Nathrakh på fult volum i et par minutter kun for fornøyelsens skyld. =D Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Skru opp volumet SYKT de siste minuttene! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 At jeg har så utrolig gangsperr i beina. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Klag til huseier/borettslag. Og det er opp til huseier/borettslag å sette stilletid, men som sagt er 23 det som er det seneste tidspunktet som blir brukt i retten. Her i huset har huseier satt 21:00 som stilletid. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Paradise hotel irriterer meg noe så grenseløst. Disse folkene må jo være blant de 5% minst intelligente i befolkningen her til lands, og at folk synes det er morsomt å se de kline, pule, snakke dritt om hverandre etc er beyond me. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Verste er jo at folk sutrer over hvor dumt det er, likevel sitter de å glaner på det hver gang. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er sikkert mest kvinnfolk som ser på dritten. De digger jo oppkast som Hotel Cæsar. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Folk (Nordlendinger spesielt) som ikke klarer å skrive bokmål på internett, irriterer meg noe grenseløst innimellom. Da tar du GRUNDIG feil... Prater du med 30 år gammle mennesker skjønner jeg det godt. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Det er faktisk VELDIG mange folk som ikke klarer å skrive. Bare se her på forumet... Endret 2. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg