Lefse Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 De fikk sikkert ikke nok penger av folka bak Spotify, kan tenke meg det er en av grunnene. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Metallica liker ikke at fans hører på musikken deres gratis. Metallica fortjener ikke fans. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Det er ingenting å høre på uansett. Jeg liker spotify godt; selv om jeg gjerne kunne ønsket mange andre sanger slik som Pink Floyd osv. Edit: Punktumleif En annen ting jeg hater er når jeg får smuss på linsen til musa. Endret 2. mai 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 YouTube er 100x bedre enn Spotify. På youtube kommer du til sanger som folk sitter hjemme og covrer istedenfor sangen du virkelig skal ha + musikkvideoen. Spotify har i hvert fall sangen, men så skjønner jeg hva du mener med at Spotify mangler en del musikk. Når det gjelder kvaliteten er det en annen sak.. &fmt=18 Dessuten er det mer at du finner mye mer musikk på YouTube enn du ville ha gjort et annet sted. Masse undergrunnsgreier, og det blir aldri fjernet. Bare de store artistene Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Prøvde Spotify, det hadde ikke mange sangene.. Youtube har det meste. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Metallica liker ikke at fans hører på musikken deres gratis. Metallica fortjener ikke fans. Er det ikke heller det at plateselskapet ikke liker det? (Ikke at bandet gjør det heller, men jeg tror ikke de har siste ordet, hvertfall ikke alltid) Endret 2. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Nå er jo Metallica ganske kjente for å snakke stygt om folk som ikke betaler for musikken deres (lovlig eller ei). Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg laster ned fra LimeWire, so they can suck it. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg kan love deg at Limewire er verre på alle synspunkter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Lysehubben var best, men jeg er sperret fra den nå. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Kristelig Folkeparti irriterer. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Alle barn under 12 og over 5 irriterer. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 At disken i hovedmaskinen tydeligvis begynner å fuske. Håper den varer til mandag inntil jeg får hentet meg en ny en. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Folk (Nordlendinger spesielt) som ikke klarer å skrive bokmål på internett, irriterer meg noe grenseløst innimellom. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Det er fest rett over gata, og alle er i godt lag og skal synge med musikken, problemet er at ingen av dem kan synge for damn shit og ingen kan visst engelsk heller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 At soft-issesongen har startet. Jippi! sier du? Da har du ikke jobbet på kiosk. HAT. *Danse regndans* Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Beklager om jeg skuffer deg nå, men jeg spiser soft-is i regnvær også Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg også. Men ikke når det tordner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg