MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er faktisk The Simpsons(Hvis det er det du snakker om?) Det vet jeg jo, men at folk sier "Homer Simpsons." Han heter SIMPSON, og etter fjorten ganger får jeg bare lyst å rive av hodene på dem! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Aha, ja. Mange som har litt tungt for det! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg er trøtt... Nå stod jeg opp og skrudde på PCen for å sende en überromantisk SMS, så svarer hun ikke... Jævla trøtting. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Det irriterer meg når folk sender meldinger som egentlig skulle bli sendt til andre på kontaktlista, og de blir sure hvis du snakker om det senere. Endret 1. mai 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Når spilletiden min på wow går ut Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Irriterer meg at jeg faen ikke får logga inn på hotmailen min. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Irriterer meg over at det er slutt med damen, noe som gjør det vanskeligere for meg å få noe sengekos no når eg trenger det -.- Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg mangler fem kroner til å ta Sundbåten til byen Så nå må jeg GÅ over på jobb! Det tar 17 min, men igjen..GÅ! Jeg hater å gå uten bikkja. Skulle ønske de tok kort.. Endret 2. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du kan få 5,- av meg, men da må du komme og hente de. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Menn som spør om dama PMS-er irriterer meg. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Helvete altså, nå har sykkelen min blitt stjelt. Vedder på at det er værste kurder iraker jæveln som har gjort det. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Helvete altså, nå har sykkelen min blitt stjelt. Vedder på at det er værste kurder iraker jæveln som har gjort det. Sikkert en Kosovo-albaner. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 HVA feiler det sangene til Metallica på Spotify?! Alle er jo bare "tribute to metallica", "various artists" osv. Ellers er de omgjort til techno-sanger, WTF er det som skjer? Er 2 mai en slik narre-dag som 1 april? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 HVA feiler det sangene til Metallica på Spotify?! Alle er jo bare "tribute to metallica", "various artists" osv. Ellers er de omgjort til techno-sanger, WTF er det som skjer? Er 2 mai en slik narre-dag som 1 april? Det er heller ikke noe Beatles eller Pink Floyd der heller. Bare tributes. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Helvete altså, nå har sykkelen min blitt stjelt. Vedder på at det er værste kurder iraker jæveln som har gjort det. Sikkert en Kosovo-albaner. Det kan godt hende, kanskje det er en sigøyner og? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 YouTube er 100x bedre enn Spotify. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 De to kan jo ikke sammenlignes... Dessuten er lydkvaliteten mye værre på youtube. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hvordan er det mulig å pakke inn postgirobygget og andre norske band, men ingen Metallica? Endret 2. mai 2009 av Sattern Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 YouTube er 100x bedre enn Spotify. På youtube kommer du til sanger som folk sitter hjemme og covrer istedenfor sangen du virkelig skal ha + musikkvideoen. Spotify har i hvert fall sangen, men så skjønner jeg hva du mener med at Spotify mangler en del musikk. Når det gjelder kvaliteten er det en annen sak.. Hvordan er det mulig å pakke inn postgirobygget og andre norske band, men ingen Metallica? Hvorfor har de ikke PF, Beatles og Metallica? Disse tre er alle store band, og det har vel noe med at bandet ikke vil være der og gjøre. Noe med rettighetene, kanskje. Vet ikke helt sikkert. Spør Spotify. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg