WarpX Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Her hører jeg med litt åpent vindu roping og gauling, av og til russefløyter. Kan høre men ikke se dem. Annoying uansett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Glad eg bor langt borte fra slikt Noe som irriterer er at eg ikkje har fått mitt nye visa kort. Hele helga uten en krone. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Du kunne gått i banken. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Apropos russen, ingen som savner lukten av spy, røde luer og sanseløs lek? Faen, føler at livet er et steg nærmere slutten. Snart er jeg 30 og vil ikke skjønne hvor tiden ble av. Geez. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 At jeg må høre på den JÆVLA fack musikken til da big russ party 09 på stranda borti her som er et av de største russetreffa i norge.... Og at søster russ, innkjøper god jenta mi dro på natt til 1. mai festen der før jeg var hjemme dvs jeg får ikke alkohol og må sitte her hjemme natt til første mai mens ALLE andre er ute på nabo stranda og drekker. Skal faen meg drite ned russe bilen hennes ! Skal lage breknings lyder når ho står opp i sin værste blanding av grøftfyll, spy og møkka dritt ! ha, ha .. ha ! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Irriterer meg når kamerater ringer 23:50 for å ha meg med ut. Det er selvfølgelig bedre at de ringer enn å ikke ringe, men jeg foretrekker å vorse med billig alkohol enn å bli dratt ut edru, slik at jeg må bruke overflødige kroner på å komme i stemning. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Du har i det minste noe som ringer. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Veit, og jeg er glad for det. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Dagens: Hater russ og alle på byen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Tørr jeg spørre hvilken by du snakker om? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Har egentlig ikke så lyst å identifisere for mye hvem jeg er. Men er i en av storbyene. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Homosexuelle som lesper og tripper rundt som damer med vilje, ikke fordi de helt enkelt er homo er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 At jeg greide knuser skjermen på mobilen i natt. iPhonen tålte ikke et fall på asfalten Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Ja, må jo det. Den er totalt ubrukelig nå Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 At ingen av 'vennene' mine gidder å finne på noe med meg, men derimot finne på noe med andre. Og at de som gidder å finne på noe med meg sitter halve landet unna.. Yay, life's a bitch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg