Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Send Rev til 22 44" *Bilde av photshoppa rev med gebiss og hode som hakker i takt med trancen*

 

HERREGUD! Hvordan har de råd til å legge ut sånt drit på tven? De er jo på alle kanalene.

Og hvilken talentløs idiot har godkjent det? Og hvilke enda større talentløse idioter er det som faktisk betaler for å ha sånn drit på telefonen sin?

 

AAAAH, jeg har bare lyst til å gråte over at jeg er samme art som de folka.

Lenke til kommentar
I tretiden i dag, pillet jeg på en liiiten nupp jeg hadde på nesen, nærmere bestemt i åpningen.

ENDA så blør jeg :nei: Det er bare en liten dråpe, men du verden, så irriterende!!

Hadde et lite opphold på en time, da jeg hadde papir i nesen. Men nå har det pina meg starta igjen :hrm:

 

Jeg hadde en et lite skurv på utsiden av nesa for to dager siden, som jeg klødde vekk. Den ville heller ikke slutte å blø :thumbdown:

 

Og da er det ikke bare å stappe et papir i nesa heller, for den er på utsida >_<

Lenke til kommentar
I tretiden i dag, pillet jeg på en liiiten nupp jeg hadde på nesen, nærmere bestemt i åpningen.

ENDA så blør jeg :nei: Det er bare en liten dråpe, men du verden, så irriterende!!

Hadde et lite opphold på en time, da jeg hadde papir i nesen. Men nå har det pina meg starta igjen :hrm:

 

Jeg hadde en et lite skurv på utsiden av nesa for to dager siden, som jeg klødde vekk. Den ville heller ikke slutte å blø :thumbdown:

 

Og da er det ikke bare å stappe et papir i nesa heller, for den er på utsida >_<

Merkelig med det. Jeg har også hat et par sånne og de er utrolig irriterende. Et vanlig sår hvorsomhelst på kroppen slutter å blø relativt fort, men i neseområdet pumpes det jo blod og gørr ut i et sett.

Lenke til kommentar
"Send Rev til 22 44" *Bilde av photshoppa rev med gebiss og hode som hakker i takt med trancen*

 

HERREGUD! Hvordan har de råd til å legge ut sånt drit på tven? De er jo på alle kanalene.

Og hvilken talentløs idiot har godkjent det? Og hvilke enda større talentløse idioter er det som faktisk betaler for å ha sånn drit på telefonen sin?

 

AAAAH, jeg har bare lyst til å gråte over at jeg er samme art som de folka.

 

"Få den nakne tittær'n på DIN MOBIL!!!!!" Å FY FAEN JEG KUNNE SKUTT DE FOLKA!

 

Hvem kjøper? 12-16 og 50+.

Lenke til kommentar

Russe-hypen til jentene i klassen. Lenge før russetiden sa de ifra til lærerne at de ikke ville ha prøver i russetiden. Greit nok, men da måtte vi ta en del prøver før Mai. Nå har vi mattetentamen 5. Mai, og da klikket det helt for de. De ble veldig desperate og prøvde virkelig alt for å få den skyvd bort til senere tid, uten noe hell.

Joda, russetiden skal være noe du husker i lang tid etter, men vi går da fortsatt på skole.

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på noe...

 

Irriterer meg over folk som bruker ordet "side" til alt på PC-en.

Altså, nettsider er det eneste man burde brukt det til.

"Gå på den siden..."

"Den siden er bra!"

"Ikke lukk sida da!"

 

Det er helt lov.

 

MEN... Så er det noen som bruker det til f.eks brukere.

Når de spør om du kan logge på en annen bruker:

"Kan du bytte side?"

"Er du på min side nå?"

 

 

Og programmer som kjører...

"Kjører den sida nå? Holder på å laste ned noe... Ikke slå av."

Her bruker de "side" om noe som ligger i taskbaren. Ikke nettsider, men faktisk programmer.

Blir jo helt forvirra. :roll:

 

Og pappa da... "HVORDAN KOMMER JEG PÅ SIDA MI!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!??"

Da mener han mail-innboksen. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
YouTube kommentarer på norske videoer som inneholder minst én person av annen hudfarge. Har aldri sett så mye rasisme på ett sted.

Værste jeg har sett! Videoen altså. Nesten så den fortjener litt rasisme. neida, jeg tuller!

Det er vel bare å trykk på rapporter? Jeg har gjordt det på flere videoer, og noen av de har forsvunnet ;)

Lenke til kommentar
YouTube kommentarer på norske videoer som inneholder minst én person av annen hudfarge. Har aldri sett så mye rasisme på ett sted.

Værste jeg har sett! Videoen altså. Nesten så den fortjener litt rasisme. neida, jeg tuller!

Det er vel bare å trykk på rapporter? Jeg har gjordt det på flere videoer, og noen av de har forsvunnet ;)

 

Det var ikke mye å skryte av nei, men det var bare et eksempel.. er sånne kommentarer på hver eneste video, av unge tenåringer som tror at de er noe.

Lenke til kommentar
YouTube kommentarer på norske videoer som inneholder minst én person av annen hudfarge. Har aldri sett så mye rasisme på ett sted.

Hahaha, jeg leeer. Holder folk på sånn? :roll: Hvorfor snakker de kvasiengelsk, forresten?

 

Endring:

La til litt.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...