Dragen Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 At klokkereima er for kort. Noen som vet om en webshop (helst norsk) som selger kule klokkereimer for oss mannfolk? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 "Send Rev til 22 44" *Bilde av photshoppa rev med gebiss og hode som hakker i takt med trancen* HERREGUD! Hvordan har de råd til å legge ut sånt drit på tven? De er jo på alle kanalene. Og hvilken talentløs idiot har godkjent det? Og hvilke enda større talentløse idioter er det som faktisk betaler for å ha sånn drit på telefonen sin? AAAAH, jeg har bare lyst til å gråte over at jeg er samme art som de folka. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Vel! De reklamene er de mest omtalte reklamene jeg vet om. Tror det ligger noe i akuratt det... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 I tretiden i dag, pillet jeg på en liiiten nupp jeg hadde på nesen, nærmere bestemt i åpningen.ENDA så blør jeg Det er bare en liten dråpe, men du verden, så irriterende!! Hadde et lite opphold på en time, da jeg hadde papir i nesen. Men nå har det pina meg starta igjen Jeg hadde en et lite skurv på utsiden av nesa for to dager siden, som jeg klødde vekk. Den ville heller ikke slutte å blø Og da er det ikke bare å stappe et papir i nesa heller, for den er på utsida >_< Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) At det er en uke til vi får vite hva vi kommer opp i ekseamen Og hvis det blir norsk, har vi norsk-eksamen på en fredag OG nynorsk-tentamen på mandagen... Endret 29. april 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 I tretiden i dag, pillet jeg på en liiiten nupp jeg hadde på nesen, nærmere bestemt i åpningen.ENDA så blør jeg Det er bare en liten dråpe, men du verden, så irriterende!! Hadde et lite opphold på en time, da jeg hadde papir i nesen. Men nå har det pina meg starta igjen Jeg hadde en et lite skurv på utsiden av nesa for to dager siden, som jeg klødde vekk. Den ville heller ikke slutte å blø Og da er det ikke bare å stappe et papir i nesa heller, for den er på utsida >_< Merkelig med det. Jeg har også hat et par sånne og de er utrolig irriterende. Et vanlig sår hvorsomhelst på kroppen slutter å blø relativt fort, men i neseområdet pumpes det jo blod og gørr ut i et sett. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 "Send Rev til 22 44" *Bilde av photshoppa rev med gebiss og hode som hakker i takt med trancen* HERREGUD! Hvordan har de råd til å legge ut sånt drit på tven? De er jo på alle kanalene. Og hvilken talentløs idiot har godkjent det? Og hvilke enda større talentløse idioter er det som faktisk betaler for å ha sånn drit på telefonen sin? AAAAH, jeg har bare lyst til å gråte over at jeg er samme art som de folka. "Få den nakne tittær'n på DIN MOBIL!!!!!" Å FY FAEN JEG KUNNE SKUTT DE FOLKA! Hvem kjøper? 12-16 og 50+. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Russe-hypen til jentene i klassen. Lenge før russetiden sa de ifra til lærerne at de ikke ville ha prøver i russetiden. Greit nok, men da måtte vi ta en del prøver før Mai. Nå har vi mattetentamen 5. Mai, og da klikket det helt for de. De ble veldig desperate og prøvde virkelig alt for å få den skyvd bort til senere tid, uten noe hell. Joda, russetiden skal være noe du husker i lang tid etter, men vi går da fortsatt på skole. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Pollen irriterer meg for tiden Når våren er her for fullt , med 17 grader og sol og det er deeilig å sitte ute og sole seg.. ja da kan du vedde på at jeg får en kveld, natt og morgen jeg ikke unner min verste fiende. Så her sitter jeg og ser ut som om jeg ikke har sovet på 2 uker, med hovne røde øyne... Yiha Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Lånte bort PC-en til en fyr i 5 minutt. Han måtte selvfølgelig klare å lukke alle tabsene jeg drev på med... +1 Argh, tror det er noe av det mest irriterende som kan skje. De tror selvfølgelig at den siden som de bruker er den eneste som er i bruk. Lukker nettleser, får opp advarsel om at flere tabs er åpne, men lukker likevel. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Kom til å tenke på noe... Irriterer meg over folk som bruker ordet "side" til alt på PC-en. Altså, nettsider er det eneste man burde brukt det til. "Gå på den siden..." "Den siden er bra!" "Ikke lukk sida da!" Det er helt lov. MEN... Så er det noen som bruker det til f.eks brukere. Når de spør om du kan logge på en annen bruker: "Kan du bytte side?" "Er du på min side nå?" Og programmer som kjører... "Kjører den sida nå? Holder på å laste ned noe... Ikke slå av." Her bruker de "side" om noe som ligger i taskbaren. Ikke nettsider, men faktisk programmer. Blir jo helt forvirra. Og pappa da... "HVORDAN KOMMER JEG PÅ SIDA MI!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!??" Da mener han mail-innboksen. Endret 30. april 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 YouTube kommentarer på norske videoer som inneholder minst én person av annen hudfarge. Har aldri sett så mye rasisme på ett sted. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Sett bort ifra rasismen var jo det der bare dumt... Garantert en eller annen 18-19 år gammal bærmumsklyse som tror han eier verden. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 YouTube kommentarer på norske videoer som inneholder minst én person av annen hudfarge. Har aldri sett så mye rasisme på ett sted. Værste jeg har sett! Videoen altså. Nesten så den fortjener litt rasisme. neida, jeg tuller! Det er vel bare å trykk på rapporter? Jeg har gjordt det på flere videoer, og noen av de har forsvunnet Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg er så jæææævla irritert på han ene fyren som er hos oss til tider, uansett om han sitter eller går så MÅ han lage lyder, enten ved å knise, subbe med føttene, eller sitte å dunke sine store elefant føtter borti noe. ååååååååååååååå Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg er irritert på skolen min. Ikke bare blokkerer dem alt av morsomme greier (forståelig), men nå er også Norske sider blokkert! Eller ikke alle, men etter 8 mnd het borte så har plutselig Diskusjon.no blitt blokket på nettverket. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 =0 Diskusjon.no er jo en fortreffelig kilde til informasjon! Klag! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 YouTube kommentarer på norske videoer som inneholder minst én person av annen hudfarge. Har aldri sett så mye rasisme på ett sted. Værste jeg har sett! Videoen altså. Nesten så den fortjener litt rasisme. neida, jeg tuller! Det er vel bare å trykk på rapporter? Jeg har gjordt det på flere videoer, og noen av de har forsvunnet Det var ikke mye å skryte av nei, men det var bare et eksempel.. er sånne kommentarer på hver eneste video, av unge tenåringer som tror at de er noe. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) YouTube kommentarer på norske videoer som inneholder minst én person av annen hudfarge. Har aldri sett så mye rasisme på ett sted. Hahaha, jeg leeer. Holder folk på sånn? Hvorfor snakker de kvasiengelsk, forresten? Endring: La til litt. Endret 30. april 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 At russen spiller teknotrancehelvete som høres gjennom veggene på to kilometers avstand. Jeg blir kvalm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg