Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 og vet om andre som gjør værre ting så slutt og klag, alle har vært ungdom en gang....

Stort sett alle her er "ungdom", og selv om det fyker en haug med suppegjøker rundt omkring (særlig i maskinvaredelen), kan du ta gift på at ingen av dem noen gang har irritert meg mer enn deg. Egentlig må du gjerne kaste vannballonger og holde på, men for så å sutre over BILRUTEN? Er du med på leken, må du tåle steken.

Lenke til kommentar

folk som plutselig hiver inn en "FBI-er-i-hælene-dine" meldinger ut av ingenting på omegle.com.

 

you:hello

stranger: hey,my name is travis

Stranger: what's yours?

you: i'll never tell.

stranger:my name is not travis either.

you: i already knew.

stranger: your smart.

stranger: FBI blablablabla..........

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Folk som beskriver følesene sine over grupper de joiner på nettby.

 

å rette på mine feil, gjør ikke deg perfekt.

jævlig redd for miste deg ;/ <3.

Du var en gang min ........

Savner deg, vil treffe deg og vil aldri miste deg

 

LoL.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
tror ikke på gud, og humanetikk er ikke noe for meg, det heller... Men jeg vil liksom konfirmere jeg likevel, om du skjønner... Ikke pga gavene, er litt vanskelig å forklare...

 

Er bare 2 måter å konfirmere seg på. Kristelig eller human-etisk. Eller hvertfall kun de 2 som blir sett på som legitime konfirmasjoner så vidt meg bekjent. Bar mitzva er jo noe lignende, men ikke det samme da det skjer automatisk når man er 12/13. Hadde borgerlig konfirmasjon selv og det var helt greit. Vi hadde 9 møter der vi lærte om etikk, moral, forskjellen på rett og galt og god gammel sunn fornuft så var det en par timers seremoni ved et hotell nær rådhuset (ettersom rådhuset var for lite) og så hjem til middag. For å få litt sammenheng med tråden kan jeg nevnte at det irriterte meg grenseløst at mange av de som tok borgerlig konfirmasjon var såkalte "utskudd" eller gærninger aka problembarn (satt på spissen, ikke bokstavelig ment), men det gikk greit for det. Tror de hadde godt av det.

 

Edit: Er visst totalt 4 måter å konfimere seg på; kristelig, borgerlig, holistisk, og akademisk der holismen er noe greier med verden som helhet, kollektivt ansvar og sammenheng mellom ånd og materie og akademisk har akademisk/vitenskapelig og livssynsnøytral konfirmasjon for oslo folk. Det er også under kristelig konfirmasjon 6 forskjellige uten at jeg gidder utdype det.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Folk som beskriver følesene sine over grupper de joiner på nettby.

 

å rette på mine feil, gjør ikke deg perfekt.

jævlig redd for miste deg ;/ <3.

Du var en gang min ........

Savner deg, vil treffe deg og vil aldri miste deg

 

LoL.

Ach, hadde vi bare hatt tilgang til våpen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...