Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Support-folk som ikkje leser mailer skikkelig og ALDRI svarer på det man spør om :mad:

Blir så forferdelig frustrert når man må vente et døgn mellom kver gang de svarer, så klarer de ikkje engang å svare skikkelig. De bare gjentar spørsmål eg har besvart mange ganger før.

OFF!

+1!

Fikk tilbake noe vissvass fra Windows live support. Gjett om de fikk høre det tilbake!

For å si det sånn så fikk jeg ikke svar.

 

Irriterer meg grenseløst over Betaversjonen av TVersity som suger baller, finne eldre versjon på tversity.com? Neeida...

 

Jada. Ser ut til og funke nå. Men sikkert ikke lenge...

Betaversjonen av Firefox derimot :)

Mozilla foundation kan og lage stabile betaer! Men akkurat Beta 3 var noe herk.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

at Mamma alltid absolut MÅ snike seg inn på badet rett før jeg bare skal snurte inn å gjøre siste finish/pusse tennene før jeg går, har ofte dårlig tid også når hun gjør det!

 

Og så var det for litt siden når jeg satt i bakdelen av bussen på vei til skolen med noen kompiser pluss andre random skole elever. På et av stoppene kommer det to jenter med Stavanger dialekt inn og utbryter høy og tydelig mens de går gjennom bussen "Åhh! Så typisk at det sitter en gjeng med ungdoms gutter her som stinker og har vox i håret" Det var ingen (i vertfall ikke av de jeg kjente) som luktet vondt. Det verste var at de satt seg i setene bak meg å fortsatt å bable høylytt om guttene på bussen vurdert om jeg skulle snu meg til dem å spørra hva i helvete de drev med men lot det gå. Var utrolig at de faktisk var voksne damer, 19-25års alderen tipper de var studenter elns. ikke var de spesielt pene selv heller, at det er mulig..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

vannballongen var ikke helt rund, litt pæreformet. Veide 70gram maks og falt omtrent rett ned fra 15m på en skrå bakrute..

Tror ikke den vannballongen hadde noe stor fart, fordi jeg har mælt harde snøballer i bilrute fra før. Hvis dere vet hva en innebandyball er og hvor lett den er i forhold til en snøball, jeg kasta en innebandy ball i 108km/t. Det har blitt ordentlig målt. Og jeg poster i denne tråden fordi jeg blir irritert over hvor ræva den bilruta var og hvor lite den tålte.....

Endret av Masterdragn0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...