CypheroN Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Altså Gudfaren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Filmer som i flertall, som i at stofen blir brukt for ofte, noe den ikke ble når Gudfaren ble lagd. But thanks for playing. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Support-folk som ikkje leser mailer skikkelig og ALDRI svarer på det man spør om Blir så forferdelig frustrert når man må vente et døgn mellom kver gang de svarer, så klarer de ikkje engang å svare skikkelig. De bare gjentar spørsmål eg har besvart mange ganger før. OFF! +1! Fikk tilbake noe vissvass fra Windows live support. Gjett om de fikk høre det tilbake! For å si det sånn så fikk jeg ikke svar. Irriterer meg grenseløst over Betaversjonen av TVersity som suger baller, finne eldre versjon på tversity.com? Neeida... Jada. Ser ut til og funke nå. Men sikkert ikke lenge... Betaversjonen av Firefox derimot Mozilla foundation kan og lage stabile betaer! Men akkurat Beta 3 var noe herk. Endret 28. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Post med dobbelt i irriterer. Endret 28. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Filmer som i flertall, som i at stofen blir brukt for ofte, noe den ikke ble når Gudfaren ble lagd. But thanks for playing. Sa det bare pga sitatet kommer fra nevnte film. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Ellos som spammer ned postkassen min. De sender jo ut brev og kataloger flere ganger i uken Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) at Mamma alltid absolut MÅ snike seg inn på badet rett før jeg bare skal snurte inn å gjøre siste finish/pusse tennene før jeg går, har ofte dårlig tid også når hun gjør det! Og så var det for litt siden når jeg satt i bakdelen av bussen på vei til skolen med noen kompiser pluss andre random skole elever. På et av stoppene kommer det to jenter med Stavanger dialekt inn og utbryter høy og tydelig mens de går gjennom bussen "Åhh! Så typisk at det sitter en gjeng med ungdoms gutter her som stinker og har vox i håret" Det var ingen (i vertfall ikke av de jeg kjente) som luktet vondt. Det verste var at de satt seg i setene bak meg å fortsatt å bable høylytt om guttene på bussen vurdert om jeg skulle snu meg til dem å spørra hva i helvete de drev med men lot det gå. Var utrolig at de faktisk var voksne damer, 19-25års alderen tipper de var studenter elns. ikke var de spesielt pene selv heller, at det er mulig.. Endret 28. april 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 at internetten faller ut hvert andre minutt, FAEN! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 nøyaktig en uke til eksamens helvete:( Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Linux er HOR å sette opp!! Er farlig nærme å dumpe det og gå tilbake til WHS. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Do it, do it go through with it! Endret 28. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Drama Queens, har en helt ekstrem en i klassen min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 At en film jeg kjøpte for et par måneder siden og åpna i dag har et fucka lydspor så det hakker hele veien gjennom -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Filmer som i flertall, som i at stofen blir brukt for ofte, noe den ikke ble når Gudfaren ble lagd. But thanks for playing. Sa det bare pga sitatet kommer fra nevnte film. Viste ikke at Gudfaren kom før boken The art of War av Sun Tzu. Takk for opplæringen. Lenke til kommentar
invictus87 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 At folk ikke respekterer køkultur (sniker i køen) ! Slap in tha face! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Var utrolig at de faktisk var voksne damer, 19-25års alderen tipper de var studenter elns. ikke var de spesielt pene selv heller, at det er mulig.. Voksne?? *chuckle* :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har alltid regnet voksen som 20 +. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) vannballongen var ikke helt rund, litt pæreformet. Veide 70gram maks og falt omtrent rett ned fra 15m på en skrå bakrute.. Tror ikke den vannballongen hadde noe stor fart, fordi jeg har mælt harde snøballer i bilrute fra før. Hvis dere vet hva en innebandyball er og hvor lett den er i forhold til en snøball, jeg kasta en innebandy ball i 108km/t. Det har blitt ordentlig målt. Og jeg poster i denne tråden fordi jeg blir irritert over hvor ræva den bilruta var og hvor lite den tålte..... Endret 29. april 2009 av Masterdragn0 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Dette irriterer meg, hvor er sammenhengen mellom "forbrytelsen" og straffen? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 *snip* Tøff du er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg