Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Så de som bryr seg om kosthold er se&hør folk? Pølse er godkjent mat, men med tanke på alt det metta fettet og det "urenslige" kjøttet, så holder jeg meg så langt unna jeg klarer.

Når jeg sier "se&hør"-folk, mener jeg faktisk folk som jobber for Aller. Og de klager hver eneste gang det er kjøtt som varm lunsj.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Support-folk som ikkje leser mailer skikkelig og ALDRI svarer på det man spør om :mad:

Blir så forferdelig frustrert når man må vente et døgn mellom kver gang de svarer, så klarer de ikkje engang å svare skikkelig. De bare gjentar spørsmål eg har besvart mange ganger før.

OFF!

Som IT-support-personell, kan jeg si at det å besvare mail er utrolig irriterende, da de som spørr vanligvis ikke har snøring om hva som er galt. :)

Noe ala "ting funker ikke, din feil!".

 

Forstår deg godt, men dette var virkelig ille tilfelle. Måtte gjentatte ganger svare på spørsmål om og om igjen som eg allerede hadde besvart i den første mailen min.

Virker som noen ikkje tar seg bryet med å lese mailen skikkelig i det hele tatt.

 

Men omsider gikk det opp for support-dama at dette var deres egen feil, og at ho måtte sende meg videre til noen som hadde mer peiling enn hun for å få løst problemet.

Lenke til kommentar

Tror noen av dere på den historien her: 6 gutter, 300 vannballonger, en spretter og politiet....

Dagen starter med a jeg hovedpersonen sykler hjemmefra ca. kl 1200, jeg ankommer leke butikken og kjøper 72 vannballonger.. derfra drar jeg til kompisen min hvor 4 andre venter, den 5 kom senere. Vi fyller opp vannballongene og skyter mot butikken som er over veien. Denne typen sprettert kan fåes kjøpt på teknikmagasinet, hjemmesiden er det bare og søke på water så kommer den opp, men tilbake til historien.. da vi hadde skutt 50 stk kom det en svensk man opp og sa han skulle "polis anmelda oss" hvis vi ikke stoppet. så vi stoppet og stakk på butikken og kjøpte brus. 30 min seinere gikk vi til lekebutikken og kjøpte 3x72 vannballonger. Vi fylte opp 60 stk omtrent. (noen sprakk) vi fyrte av 15 til og den 16. ballongen skulle få politiet inn i dette, nevner at jeg ringte lensmannskontoret 2 ganger og spørte om den spretterten var ulovlig. Første gangen la de frekt på. Men vi så at en stor folkemengde samlet seg foran folkets hus fordi det var teater forestilling. Vi la oppi en vann ballong og skjøt men bommet med flere meter, andre dro jeg spretterten lenger bak og den fløy som den aldri har fløyet før. Da den var kanskje 10 meter over bakken ved folkets hus, dalte den ned traff bakruten til en bil og hele ruta knuste! Nei, ikke så liten spiderman flekk ruta ble pulverisert.

Oi, tenkte vi! Hvordan er det mulig? vi delte oss i 2 grupper. den ene gruppen hvor jeg var i stakk til skogs mens den andre tenkte det var trygt etter en stund. så de gikk tilbake og ble tatt av politiet rett utafor døra. jeg vet at de sladret og har lyst til og knuse trynet til han som gjorde det, min gruppe ble ringt og politiet sa at vi måtte komme fort eller så ble det verre.. De konfiskerte spretterten min, så stakk dem etter og ha fått alle navne og slikt. Purkefaene tror faen meg at vi puttet stein i vannballongen, DET ER IKKE SANT! men politiet og damen tror det fortsatt og i dag må vi betale 700kr..... Er den sann eller ikke? Kan en vannbalong knuse en bilrute? Slipp den fra 10m + - og se hva som skjer?...

 

Svar ærlig...

Lenke til kommentar
Tror noen av dere på den historien her: 6 gutter, 300 vannballonger, en spretter og politiet....

Dagen starter med a jeg hovedpersonen sykler hjemmefra ca. kl 1200, jeg ankommer leke butikken og kjøper 72 vannballonger.. derfra drar jeg til kompisen min hvor 4 andre venter, den 5 kom senere. Vi fyller opp vannballongene og skyter mot butikken som er over veien. Denne typen sprettert kan fåes kjøpt på teknikmagasinet, hjemmesiden er det bare og søke på water så kommer den opp, men tilbake til historien.. da vi hadde skutt 50 stk kom det en svensk man opp og sa han skulle "polis anmelda oss" hvis vi ikke stoppet. så vi stoppet og stakk på butikken og kjøpte brus. 30 min seinere gikk vi til lekebutikken og kjøpte 3x72 vannballonger. Vi fylte opp 60 stk omtrent. (noen sprakk) vi fyrte av 15 til og den 16. ballongen skulle få politiet inn i dette, nevner at jeg ringte lensmannskontoret 2 ganger og spørte om den spretterten var ulovlig. Første gangen la de frekt på. Men vi så at en stor folkemengde samlet seg foran folkets hus fordi det var teater forestilling. Vi la oppi en vann ballong og skjøt men bommet med flere meter, andre dro jeg spretterten lenger bak og den fløy som den aldri har fløyet før. Da den var kanskje 10 meter over bakken ved folkets hus, dalte den ned traff bakruten til en bil og hele ruta knuste! Nei, ikke så liten spiderman flekk ruta ble pulverisert.

Oi, tenkte vi! Hvordan er det mulig? vi delte oss i 2 grupper. den ene gruppen hvor jeg var i stakk til skogs mens den andre tenkte det var trygt etter en stund. så de gikk tilbake og ble tatt av politiet rett utafor døra. jeg vet at de sladret og har lyst til og knuse trynet til han som gjorde det, min gruppe ble ringt og politiet sa at vi måtte komme fort eller så ble det verre.. De konfiskerte spretterten min, så stakk dem etter og ha fått alle navne og slikt. Purkefaene tror faen meg at vi puttet stein i vannballongen, DET ER IKKE SANT! men politiet og damen tror det fortsatt og i dag må vi betale 700kr..... Er den sann eller ikke? Kan en vannbalong knuse en bilrute? Slipp den fra 10m + - og se hva som skjer?...

 

Svar ærlig...

 

Deres feil, dere betaler.

Lenke til kommentar
Boligmarkedet her i Mo i Ræva. Fy faen for en jævla drittplass. Stygt er det også her.

"Oj, her var det rike metallforekomster! Sleng opp en by i all hast, her må vi bo!"

 

Mo i Rana har faktisk indirekte irritert meg grenseløst en gang. Var innom der under en øvelse da jeg var i marinen og på vei ut fjorden kom det store jævla isflak så vi måtte ligge på fordekk i en time med staker for å skyve flakene unna i -35ºC. DET var irriterende.

Lenke til kommentar

Sjekket emnetittelen, eller? :p

 

Folk som bilruteknuseren lenger opp i tråden irriterer meg grenseløst. Hvor dum går det an å være? :fun: Flott at du ble sladret på, ingen er tjent med å ha suppehoder som deg valsende ustraffet rundt. Hvem skulle ellers betale, forresten? Eieren av bilen? Guttene som ble tatt? Du burde i alle fall ha lært noe av episoden, det er jo positivt. "Ruten KAN ikke ha knust på grunn av oss, bare spør folkene i Viva La Bam! Så det på MTV, og da er det sant!" høres forresten ikke særlig lurt ut.

 

Endring:

La til en hel del.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Fært til negativitet her, men en vannballong knuse en bilrute.. Skjønner ikke hvordan den ruta tåler så jævla lite!!! På viva la bam slengte de en hard plastikk greie rett i side ruta og den knuste ikke... Jævla drit bil...

Høres rart ut ja, men du skjønner sikkert at jeg ikke ønsker å teste det ut selv?

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Tror noen av dere på den

historien her: 6 gutter, 300 vannballonger, en spretter og politiet....

Dagen starter med a jeg hovedpersonen sykler hjemmefra ca. kl 1200, jeg ankommer leke butikken og kjøper 72 vannballonger.. derfra drar jeg til kompisen min hvor 4 andre venter, den 5 kom senere. Vi fyller opp vannballongene og skyter mot butikken som er over veien. Denne typen sprettert kan fåes kjøpt på teknikmagasinet, hjemmesiden er det bare og søke på water så kommer den opp, men tilbake til historien.. da vi hadde skutt 50 stk kom det en svensk man opp og sa han skulle "polis anmelda oss" hvis vi ikke stoppet. så vi stoppet og stakk på butikken og kjøpte brus. 30 min seinere gikk vi til lekebutikken og kjøpte 3x72 vannballonger. Vi fylte opp 60 stk omtrent. (noen sprakk) vi fyrte av 15 til og den 16. ballongen skulle få politiet inn i dette, nevner at jeg ringte lensmannskontoret 2 ganger og spørte om den spretterten var ulovlig. Første gangen la de frekt på. Men vi så at en stor folkemengde samlet seg foran folkets hus fordi det var teater forestilling. Vi la oppi en vann ballong og skjøt men bommet med flere meter, andre dro jeg spretterten lenger bak og den fløy som den aldri har fløyet før. Da den var kanskje 10 meter over bakken ved folkets hus, dalte den ned traff bakruten til en bil og hele ruta knuste! Nei, ikke så liten spiderman flekk ruta ble pulverisert.

Oi, tenkte vi! Hvordan er det mulig? vi delte oss i 2 grupper. den ene gruppen hvor jeg var i stakk til skogs mens den andre tenkte det var trygt etter en stund. så de gikk tilbake og ble tatt av politiet rett utafor døra. jeg vet at de sladret og har lyst til og knuse trynet til han som gjorde det, min gruppe ble ringt og politiet sa at vi måtte komme fort eller så ble det verre.. De konfiskerte spretterten min, så stakk dem etter og ha fått alle navne og slikt. Purkefaene tror faen meg at vi puttet stein i vannballongen, DET ER IKKE SANT! men politiet og damen tror det fortsatt og i dag må vi betale 700kr..... Er den sann eller ikke? Kan en vannbalong knuse en bilrute? Slipp den fra 10m + - og se hva som skjer?...

 

 

Svar ærlig...

 

Det kan hende at bilruten hadde sprekker, pakningen var ødelagt eller evt at det ble for kraftig trykk når en ballong treffer ordentlig fra 10 meters høyde.

Lenke til kommentar

Ja, hvor stor var ballongen? Sånn cirka diameter.

Så er det bare å gjøre enkel matte og beregne kraften.

 

Så er det bare å lete opp på nettet sånn cirka hvor mye en frontrute tåler.

 

 

(Siden han sa at noen av ballongene sprakk når dere fylte på, så virker det som de fylte i veldig mye vann.)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...