Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest member-97590

Support-folk som ikkje leser mailer skikkelig og ALDRI svarer på det man spør om :mad:

Blir så forferdelig frustrert når man må vente et døgn mellom kver gang de svarer, så klarer de ikkje engang å svare skikkelig. De bare gjentar spørsmål eg har besvart mange ganger før.

OFF!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hater folk som ikke kan å kjøre rundkjøring. De ordner så jævlig kø!!! Der er jo for faen bare å kjøre! Er jo det som er hele poenget! Stå å vente i 40 år på at det er tomt for biler. Amatører!

 

Det er jo (for faen) ikke bare å kjøre! :!:

 

Flirer meg ihjel av de som kjefter på noen i avisa fordi de nesten kjørte de ned i rundkjøringa , når den personen som nesten kjørte de ned hadde retten på sin side, og den som skriver i avisa hadde brutt vikeplikten sin. "Det er flettesystemet som gjelder i rundkjøring". Haha, uff jeg blir så oppgitt.

 

Forøvrig irriterer jeg meg over at jeg ikke hadde internett hjemme i hele går. Ikke i dag tidlig heller...

Lenke til kommentar
Support-folk som ikkje leser mailer skikkelig og ALDRI svarer på det man spør om :mad:

Blir så forferdelig frustrert når man må vente et døgn mellom kver gang de svarer, så klarer de ikkje engang å svare skikkelig. De bare gjentar spørsmål eg har besvart mange ganger før.

OFF!

Som IT-support-personell, kan jeg si at det å besvare mail er utrolig irriterende, da de som spørr vanligvis ikke har snøring om hva som er galt. :)

Noe ala "ting funker ikke, din feil!".

Lenke til kommentar

Hehe, minner meg om følgende morsomme samtaler mellom kunde og support:

 

Supporten: Hva kan jeg hjelpe deg med?

Kunden: Jeg holder på å skrive min første mail og jeg har skrevet bokstaven a, men hva skal jeg gjøre for å få den lille sirkelen rundt?

Supporten: Er markøren fortsatt der?

Kunden: Nei, jeg er alene her.

 

Og neste kunde kunne ikke koble seg til nettverket.

Supporten: Er du sikker på at du har skrevet riktig passord?

Kunden: Ja, jeg så på når kollegaen min logget seg inn.

Supporten:Kan du si meg hva passordet var?

Kunden: Det var fem små stjerner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Newfags irriterer meg.

4CHAN SI SO AEWSOME I LUV IT OMG !? !?

WUT UP DAWG ? ! ? ?

 

Hva er newfag ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Support-folk som ikkje leser mailer skikkelig og ALDRI svarer på det man spør om :mad:

Blir så forferdelig frustrert når man må vente et døgn mellom kver gang de svarer, så klarer de ikkje engang å svare skikkelig. De bare gjentar spørsmål eg har besvart mange ganger før.

OFF!

Som IT-support-personell, kan jeg si at det å besvare mail er utrolig irriterende, da de som spørr vanligvis ikke har snøring om hva som er galt. :)

Noe ala "ting funker ikke, din feil!".

 

 

Haha, har vært borti det der et par ganger. En bruker ber om noe som ikke er spesiellt hensiktsmessig, jeg svarer brukeren og informerer om det, og foreslår noe litt mer hensiktsmessig. Får da svar av brukeren: "Ok. Når får jeg passord til XXXX ? (XXXX = Det brukeren spurte om i utgangspunktet). Da har du enten:

 

- Ingenting mellom ørene

- Ikke lest svaret mitt godt nok

- Ignorert mitt svar, fordi du absolutt vil stå på ditt.

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar

De hersens "sunne" se&hør-folka. Endelig ble det servert litt skikkelig mat i kantina (pølser, nammenam!), og noe av de første jeg hører fra de folka er "Pølser?! ÆSJ! Ikke noe sunt her? Nå blir jeg lei meg ass!" og klager videre om hvor mye kantina suger og at de orker å betale 40 kroner dagen for dette.

 

Dø, dumme kvinnemennesker, dø!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...