Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som kjører ut på forkjørsveg for tidlig slik at jeg akkurat må bremse. Altså ikke bråbremse, men de kjører ut såpass tidlig at jeg mister flyten. Irriterende.

 

Enda værre er når folk kaster seg drit fort ut i ditt felt og du forventer at de skal akselerere fort for å komme opp i fart, men som ikke gjør det likevel og du må senke farten din 20 km/t i 60 sone for å ikke kjøre på de. Satan for et hat det er. Skal man først kaste seg ut får man jaggu trå på for å komme fort opp i fartsgrensa!

Lenke til kommentar
En åpnet pose med hamburgere som hadde gjemt seg innerst i kjøleskapet.. Fy faen som den lukta.

 

Hehe, vær glad det ikke var fisk du.

Vi hadde en fisk liggende i et kjøleskap for seg selv (den gangen vi hadde to kjøleskap) den lå i en lukket pose så lukten spredte seg ikke så veldig, men en dag jeg kjedet meg åpnet jeg kjøleskapsdøren. Joda der ligger fisken i den grønne matavfallsposen, jeg tar den ut og bestemmer meg for å åpne posen. La meg bare si det slik, det skulle jeg ikke ha gjort, fisk som har ligget slik i et halvt år verken lukter godt eller ser fin ut :p

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar
Lillesøstra mi putta en trantablett i havregrynen min. Hu ligger tynt ann når hu kommer hjem. Hu ødela hele måltidet mitt pluss at jeg lå å brakk meg over vasken. :realmad:

 

Haha, for et evigt nice triks da. Detta må jeg prøøve:P

 

haha, Do it! Jeg skal terge lillesøstra mi nå i 2 år med dette her, putte trantabletter over alt. :devil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...