Hyperio Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Folk som kjører ut på forkjørsveg for tidlig slik at jeg akkurat må bremse. Altså ikke bråbremse, men de kjører ut såpass tidlig at jeg mister flyten. Irriterende. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Folk som kjører ut på forkjørsveg for tidlig slik at jeg akkurat må bremse. Altså ikke bråbremse, men de kjører ut såpass tidlig at jeg mister flyten. Irriterende. Enda værre er når folk kaster seg drit fort ut i ditt felt og du forventer at de skal akselerere fort for å komme opp i fart, men som ikke gjør det likevel og du må senke farten din 20 km/t i 60 sone for å ikke kjøre på de. Satan for et hat det er. Skal man først kaste seg ut får man jaggu trå på for å komme fort opp i fartsgrensa! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) En åpnet pose med hamburgere som hadde gjemt seg innerst i kjøleskapet.. Fy faen som den lukta. Hehe, vær glad det ikke var fisk du. Vi hadde en fisk liggende i et kjøleskap for seg selv (den gangen vi hadde to kjøleskap) den lå i en lukket pose så lukten spredte seg ikke så veldig, men en dag jeg kjedet meg åpnet jeg kjøleskapsdøren. Joda der ligger fisken i den grønne matavfallsposen, jeg tar den ut og bestemmer meg for å åpne posen. La meg bare si det slik, det skulle jeg ikke ha gjort, fisk som har ligget slik i et halvt år verken lukter godt eller ser fin ut Endret 27. april 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Tollgrensen! Seriøst, 200kr! Hva faen skal det bety! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Tollgrensen! Seriøst, 200kr! Hva faen skal det bety! Kunne ikke vært mer enig. Veldig irriterende når man skal kjøpe plater fra utlandet :| Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Bluescreen mens man holder på noe Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Tollgrensen skulle vært på minst 500 kr mener jeg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Bluescreen mens man holder på noe ¨ Ouch, tror jeg fikk det en gang når jeg installerte Windows XP >.< Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Gamle folk som overhoode ikke kan kjøre bil. I tillegg så går alt så forbanna treigt at en skulle tru de var smurt i sirup. Haa dere av veien!! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Lillesøstra mi putta en trantablett i havregrynen min. Hu ligger tynt ann når hu kommer hjem. Hu ødela hele måltidet mitt pluss at jeg lå å brakk meg over vasken. Haha, for et evigt nice triks da. Detta må jeg prøøve:P Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Lillesøstra mi putta en trantablett i havregrynen min. Hu ligger tynt ann når hu kommer hjem. Hu ødela hele måltidet mitt pluss at jeg lå å brakk meg over vasken. Haha, for et evigt nice triks da. Detta må jeg prøøve:P don't Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 ikke selv da, din gjøk:P Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Folk som starter en samtale med ehhhh øhhhh. Isdedenfor å stå å eh øhe i 10 sekunder kunne de heller holdt kjæft.. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Lillesøstra mi putta en trantablett i havregrynen min. Hu ligger tynt ann når hu kommer hjem. Hu ødela hele måltidet mitt pluss at jeg lå å brakk meg over vasken. Haha, for et evigt nice triks da. Detta må jeg prøøve:P haha, Do it! Jeg skal terge lillesøstra mi nå i 2 år med dette her, putte trantabletter over alt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 "Mexico by" Det heter Mexico City! Herrrrregud.... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) "Mexico by"Det heter Mexico City! Herrrrregud.... Sier du Slovakia eller Slovensko, Tyskland eller Deutschland? Synes ikke det er så ille å fornorske uttrykk. De kaller det vel ikke Mexico City i Mexico heller (men ikke sitér meg her). Endret 27. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 ciudad de México Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Hater folk som ikke kan å kjøre rundkjøring. De ordner så jævlig kø!!! Der er jo for faen bare å kjøre! Er jo det som er hele poenget! Stå å vente i 40 år på at det er tomt for biler. Amatører! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Når reglene er som de er så må det jo bare bli sånn. Man skal jo blinke når man skal ut av rundkjøringa, men det er jo en god del som ikke gjør det. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Blinkinga er jo en ting, det har jo ingen klart å oppfatta som nødvendig i en rundkjøring, skulle vært henretta hele hurven. Men når de står å ikke "tørr" å kjøre inn i rundkjøringa, da blir jeg drittlei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg