Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At broren min ble banket opp. Han og noen kamerater hadde vært og spist kebab også når de gikk ut så stod noen polakker og kranglet. Så de gikk og tok broren min og vennene hans. De tok og slengte broren min i bakken og sparket han. Han var såpass full av merker at han hadde vansker med og sove.

Hvordan og hvorfor i helvette skjedde noe sånt? Han hadde jo ikke gjort noe for faen! :realmad:

 

 

Det og lese slikt irriterer. Blir så forbanna av slike folk (mener polakkene)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At broren min ble banket opp. Han og noen kamerater hadde vært og spist kebab også når de gikk ut så stod noen polakker og kranglet. Så de gikk og tok broren min og vennene hans. De tok og slengte broren min i bakken og sparket han. Han var såpass full av merker at han hadde vansker med og sove.

Hvordan og hvorfor i helvette skjedde noe sånt? Han hadde jo ikke gjort noe for faen! :realmad:

 

 

Det og lese slikt irriterer. Blir så forbanna av slike folk (mener polakkene)

 

Greit nok, men hva var grunnen for at de plutselig gikk på dem?

Lenke til kommentar

Irriterer meg noe jævlig at jeg skulle ned i kjelleren på lørdags formiddag for å hente puter til hagemøblene og satte hjertet i halsen. Skulle vri om nøkkene til døra som går ned i kjelleren, og oppdaget at den ikke var løst omtrent samtidig som jeg åpnet den. Det er aldri noe godt tegn. Omtrent samtidig ser jeg at ingenting er slik det skal inngjennom den mørke gangen, så jeg smekker igjen døra etter 2 sekunder og løper opp til samboeren min.

 

Han blir med meg ned for å sjekke. Jeg tenkte at det kanskje bare var en av de andre i huset som var der nede, men ville ikke ta sjangsen.

 

Der oppdager vi at det har vært besøk. En person har fjernet et vindu fra karmen sin og krøpet inn i boden til en av de andre. Der har han funnet ett brekkjern og fjernet døra ut til gangen og de andre bodene. Deretter har han vært i hver eneste bod , og i den ene av våre to boder har han rasert noe jævlig. Alt jeg hadde stående i plastkasser var kastet rundt på gulvet. Tilogmed en oppblåsbar reiseseng hadde han fjernet fra posen sin. Hver minste pose, kasse og boks var undersøkt. I de andre bodene hadde han ikke rotet, men naboen manglet verktøyet sitt. Den andre naboen hadde en sykkel til 10.000 stående ulåst i sin låste bod. Den sto der fremdeles.

 

Det som irriterer meg er ikke om det forsvant noe. Det er tanken på at det er 3.gang i år dette skjer. Det irriterer meg at jeg må være redd hver gang jeg beveger meg nede i kjelleren og det irriterer meg at jeg ikke vet hva jævelen er ute etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kanskje er det feil, men at elevene på tilrettelagt prater høylytt og sammenhengende under den 20 minutter lange bussturen tidlig på morgenen fra byen til skolen irriterer meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Derfor tar man ikke bussene ungdommene bruker for å komme seg til skolen ;)

Har en ikke bil blir det sånn, du.

 

Edit:

Og dessuten er det ei egen linje for tilrettelagt her på skolen, så strengt tatt er det ikke noe valg.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Greit nok, men hva var grunnen for at de plutselig gikk på dem?

De hadde ingen grunn. De bare angrep dem. Jeg lurer på om det kan vær at de skumpet litt i dem på veien ut, de stod jo tross alt og nærmset blokkerte døren ut så hvordan skulle man unngå det?

Han er ialelfall hjemme nå, sykemeldt.

Blindvold er ukult og faen så irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...