Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannen må avtjene 90 timers samfunnstjeneste. Han er fremdeles kjæreste med jenten som ble utsatt for volden.

Stengte samboeren inne i skap

 

Det er så *** typisk, hvorfor holder jenta ut med gutten etter det har skjedd så mye faenskap. Vet ikke om det sier mere om henne om han.

Tell me about it. Tanta mi er framleis i lag med (alkis-)typen etter at han har brent ned huset hennar, knust bilen hennar, drapstrua ho, mora og faren, søstra og familien hennar(oss) i tillegg til generell snylting dei siste ti åra. No kjem han snart i fengsel att, og ho kjem sikkert til å besøka han kvar einaste dag.

 

Stockholm-syndrome.

Søk på google :)

Ein kan kalle det kva ein vil, i bunn og grunn er det snakk om hjernevask og manipulasjon kombinert med usannsynleg naivitet og "kjærleik".

Har ikke ord. Forstår meg ikke på slike mennesker.

at det jævle viruset i mexico blir blåst opp i skyene.

1000 smittet og 68 døde, tss bare småsaker det!

 

Er ingenting det, er jo 19 998 932 mennesker igjen da :thumbup::thumbdown:

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over scootere/mopeder og syklister som tror de kan kjøre/sykle akkurat hvor det passer dem !!

(tenker ikke på MC-kjørende, da det nesten ikke er noen som viser mer respekt for trafikken enn nettopp dem)

Og bilister som faan meg ikke vet hva et blinklys er, tenk så mye mer flyt det hadde blitt i trafikken om noen faktisk brukte blinklyset bilen er utstyrt med !!

og busser/drosjer som hiver seg ut i trafikken uavhengig om det er en bil på siden eller ikke og uten blinklys....igjen !! Man skulle jo tro at yrkessjåførene var de beste, men den gang ei...!

 

 

Takk for mich :hrm:

Lenke til kommentar

At broren min ble banket opp. Han og noen kamerater hadde vært og spist kebab også når de gikk ut så stod noen polakker og kranglet. Så de gikk og tok broren min og vennene hans. De tok og slengte broren min i bakken og sparket han. Han var såpass full av merker at han hadde vansker med og sove.

Hvordan og hvorfor i helvette skjedde noe sånt? Han hadde jo ikke gjort noe for faen! :realmad:

Lenke til kommentar

Først og frems: ONE CALL reklamen som går på tv hele tiden :realmad:

"...Og du kan spare penger! Masse penger!"

eller bare nei?

 

- Folk som lager lyder når de eter

- Folk med dårlig musikksmak (Jeg VET det er tåpelig, men det irriterer meg grenseløst!)

- Folk som skal kritisere andre hele tiden

- Folk som absolutt MÅ si noe bare for å "være med" i samtalen...

- Folk som maser

- Insekter

 

:(

Lenke til kommentar
Så får jeg slenge på NRK-Lisensen. Det kunne heller vært en sånn frivilig greie der folk kan betale for å få NRK, istedenfor at alle de 1000-vis av folka som faktisk ikke ser på NRK det MÅ betale dritten for å ha TV..

 

:no:

Får du ikke inn signaler, så skal du heller ikke betale for lisensen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...