Skogslik Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) At eg kom 20 min for sent til Aura Noir i går. fikk ikkje med meg starten på grun av en venn klarte og glemem billettene sine. måtte da kjøre en halv time hver vei igjenn. Endret 25. april 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Mannen må avtjene 90 timers samfunnstjeneste. Han er fremdeles kjæreste med jenten som ble utsatt for volden. Stengte samboeren inne i skap Det er så *** typisk, hvorfor holder jenta ut med gutten etter det har skjedd så mye faenskap. Vet ikke om det sier mere om henne om han. Stockholm-syndrome. Søk på google Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Mannen må avtjene 90 timers samfunnstjeneste. Han er fremdeles kjæreste med jenten som ble utsatt for volden. Stengte samboeren inne i skap Det er så *** typisk, hvorfor holder jenta ut med gutten etter det har skjedd så mye faenskap. Vet ikke om det sier mere om henne om han. Tell me about it. Tanta mi er framleis i lag med (alkis-)typen etter at han har brent ned huset hennar, knust bilen hennar, drapstrua ho, mora og faren, søstra og familien hennar(oss) i tillegg til generell snylting dei siste ti åra. No kjem han snart i fengsel att, og ho kjem sikkert til å besøka han kvar einaste dag. Stockholm-syndrome.Søk på google Ein kan kalle det kva ein vil, i bunn og grunn er det snakk om hjernevask og manipulasjon kombinert med usannsynleg naivitet og "kjærleik". Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 hvorfor i helvete går folk som ikke er russ med russebukser idag!? så også noen som var 09,men det var mye fra 08 og 07. så til og med en som det stod 05 på! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Er alltid mase X-russefester på denne tiden av året også. Get used to it Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) ok, da vet jeg det. har aldri opplevd å se slikt før akkurat idag. jaja, mitt russeutstyr tok jeg ikke med til studenthybelen så slik fest blir det ikke. Endret 25. april 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Møkkafolk irriterer meg. De som setter seg på veska/jakka/handa mi på bussen. De som tror at det er greit å ta på fremmedes pupper. De som slår fordi de selv blir tatt i å stjele øl. De som stjeler generelt. De som mener vi ikke trenger være fler enn to på jobb på søndager. Bortskjemte drittunger, og foreldrene som alltid lar de få vilja si. Og selvfølgelig menneskene som enda ikke har oppdaget at verden ikke er her for å tilfredsstille dem. Endret 25. april 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Hvem tar på puppen din? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Hvem tar på puppen din? Bare hvis dama er bevisstløs. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Irriterer meg over at når jeg for en gangs skyld tar toget hjem fra der jeg bor mens jeg studerer og ringer gamle kjente så er det ingen som skal drikke eller på byen. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Er alltid mase X-russefester på denne tiden av året også. Get used to it Feire som ex-russ er tragisk Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Er alltid mase X-russefester på denne tiden av året også. Get used to it Feire som ex-russ er tragisk Whatever, det er dritartig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Enig med stakan, det er dritgøy! Bare synd det bare varer ei helg, maks Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Irriterer meg noe jevlig at media skriver så hinsides med gossip news og agurknytt rundt kjendiser. Jeg forstår meg seriøst ikke på folk som ser greia i det. Paradise hotel irriterer meg også noe grusomt, det at folk bruker tiden på det er et sikkert tegn på total mangel på vurderingsevne og sunn fornuft i det hele tatt. Takk for meg! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 at det jævle viruset i mexico blir blåst opp i skyene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 at det jævle viruset i mexico blir blåst opp i skyene. 1000 smittet og 68 døde, tss bare småsaker det! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Enova-reklamene. GAAAAAH Endret 25. april 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Joda. Men det blir litt blåst opp i skyene at Norge skal iverksette tiltak osv. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Hvorfor skal vi det? Kommer det hit så er det bare å gi en influensavaksine. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Irriterer meg at jeg nesten begynner å bli litt "hverdagsrasistisk" pågrunn av idioter der jeg jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg