Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannen må avtjene 90 timers samfunnstjeneste. Han er fremdeles kjæreste med jenten som ble utsatt for volden.

Stengte samboeren inne i skap

 

Det er så *** typisk, hvorfor holder jenta ut med gutten etter det har skjedd så mye faenskap. Vet ikke om det sier mere om henne om han.

Tell me about it. Tanta mi er framleis i lag med (alkis-)typen etter at han har brent ned huset hennar, knust bilen hennar, drapstrua ho, mora og faren, søstra og familien hennar(oss) i tillegg til generell snylting dei siste ti åra. No kjem han snart i fengsel att, og ho kjem sikkert til å besøka han kvar einaste dag.

 

Stockholm-syndrome.

Søk på google :)

Ein kan kalle det kva ein vil, i bunn og grunn er det snakk om hjernevask og manipulasjon kombinert med usannsynleg naivitet og "kjærleik".

Lenke til kommentar

Møkkafolk irriterer meg.

De som setter seg på veska/jakka/handa mi på bussen. De som tror at det er greit å ta på fremmedes pupper. De som slår fordi de selv blir tatt i å stjele øl. De som stjeler generelt. De som mener vi ikke trenger være fler enn to på jobb på søndager. Bortskjemte drittunger, og foreldrene som alltid lar de få vilja si. Og selvfølgelig menneskene som enda ikke har oppdaget at verden ikke er her for å tilfredsstille dem.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Irriterer meg noe jevlig at media skriver så hinsides med gossip news og agurknytt rundt kjendiser.

Jeg forstår meg seriøst ikke på folk som ser greia i det.

Paradise hotel irriterer meg også noe grusomt, det at folk bruker tiden på det er et sikkert tegn på total mangel på vurderingsevne og sunn fornuft i det hele tatt.

 

Takk for meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...