Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over grammatiske feil som ofte oppstår i den østlandske delen av befolkningen. Det er ingenting som heter: "Hvem kjole skal du ha på deg?", "Hvordan oppgave valgte du?" og "Skal oss ta en øl?"

 

Finn tre feil...

Første feilen allerede etter fire ord.

Beklager. Skrivefeilen er rettet opp. Det er vanskeligere å rette opp en langvarig og tåpelig uvane. Siden du ikke kommenterte videre, føler du deg truffet?

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lise går til skolen, trippe trippe sa.. Og så må hun mokke seg igjennom en gjeng med RUSS (??) for å komme seg videre.

WTF? Russetiden starter jo den 1 mai, som er om én UKE!

JUKSERUSS!

Da jeg var russ ble det sett på som latterlig hvis man hadde på russeklær før natt til første mai..

Lenke til kommentar
Russen feirer jo at de snart er ferdig med skolen, så det er vel opp til hver enkelt når de vil feire den. Mange som skyter opp raketter på nyttårsaften helt fra dagen til tidlig neste morgen..

 

Og så er det de som skyter opp raketter fra 3. juledag til 10. januar. Idioter.

 

Må man virkelig ha på seg russeklærne sine før 1. Mai? Er man ikke såppas voksen at man skal klare å holde seg ? Ser for meg de samme folkene på julaften, åpner sikkert pakker fra morran av :roll: Taper-russ

Lenke til kommentar
Hadde skrevet en lang profiltekst skrev i godt over en halvtime. Så klarer den forbaska katta og hoppe opp på bordet, og gå oppå enter tasten før jeg rakk å reagerere. Så sida refresha og teksten forsvant. Det irriterer meg noe så inn i hellige helvete.

 

Backspace?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...