Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg grenseløst over mennesker som aldri kan ta ett hint.

Ei jente i klassen min slutter aldri å snakke til meg, selvom jeg gjentatte ganger har påpekt at etter tidligere oppførsel fra hennes side har jeg null interesse av å ha noe med henne å gjøre.

 

HVORFOR fortsetter man å snakke til mennesker som helt og holdent overser deg?

GAAAAGGGG

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over gramatiske feil som ofte oppstår i den østlandske delen av befolkningen. Det er ingenting som heter: "Hvem kjole skal du ha på deg?", "Hvordan oppgave valgte du?" og "Skal oss ta en øl?"

 

Finn tre feil...

 

Finnes det seriøst mennesker som sier "Skal oss"? Det må være det styggeste jeg har hørt.

Jeg hater alt folk sier "Vårs". Som i "vi koste vårs".

Lenke til kommentar
Finnes det seriøst mennesker som sier "Skal oss"? Det må være det styggeste jeg har hørt.

Jeg hater alt folk sier "Vårs". Som i "vi koste vårs".

På dialekta mi sier vi "ska oss gjer ditta der?".

Dialekt har jeg lite imot. Det kan faktisk være ganske fint (selv om majoriteten kanskje vil mene at min dialekt er stygg). Det jeg reagerer på er store gramatiske feil.

Lenke til kommentar

å fy faen jeg irreterer meg over ei jævla dramaqueen i klassa. Hu flørta med meg i 3 mnd imens hu hadde kjæreste ... Jeg gikk jo rett på siden jeg likte hu litt fra før av. Til slutt så spurte jeg om hu vile noe mere, og hu sa nei, men vi kunne bli sammen om 3 år, HVA FAEN?.

Da tenkte jeg at det er vanelig å slutte å flørte, hvertfall når hu er sammen med en annen. Jeg sluttet å flørte og starta å holde meg unna ho. 2 dager etterpå så fikk jeg kjeft pga jeg hadde forandra meg OSV. Så var det i gang igjen.

 

Og nå for en uke siden så sa jeg at hu bare kunne glemme å være med meg lengere, og at jeg ikke gadd å være vennen hennes lengere. Nå har hu sippa til alle kameratene mine og sagt at det ikke var flørting, og whina konstant, hu gråter vist og mener jeg at jeg har problemer. Hu har starta å skulke timene nå for hu tåler ikke å se trynet mitt lengere vist ... Nå vrir hu om på historien og sier at hu aldri har flørta og at jeg ikke har kontrol på meg selv. Og det værste er at noen "venner" faen meg tror på det. Synd at jeg har bilde av titsa hennes og ræva hennes på datan. Men det er vell normalt å sende bilder av ræva si til venner imens enn har kjæreste.

 

Sorry for wall of text, det måtte ut. Igrunn så er dette her vanvittig morsomt samtidig irriterenede.

 

:wallbash:

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Yes, fant det ut, er vist ikke flørting å massere, klå på hverandre, snakke nasty OSV. Bare venner som gjør det :) Jeg spurte om hu hadde blitt sjalu om hu hadde sett kjæresten massere ei annen. Fikk jeg tilbake noe ala dette; "Nei, herregud, alle fysoterapauter gjør det, er de utroe da?"

 

Var like før jeg sendte /facepalm bilde til hu. Snakk om å være blokka i hodet ...

 

Hu burde være glad for at jeg ikke har sendt MSN loggen og bildene av hu til kjæresten. Da sitter hu med skjegget i postkassa.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Får vel bare være førstemann ut da... Giev pix

+1

 

Tits or GTFO!

 

+2

 

I tilleg snakker vi facebook, nettby, twitter osv. Samt A3 plakater på skolen med fullt navn og mini-bilde av jenta i et av hjørnene. Samt et par a4 sider i postkassa til typen hennes. Hadde jeg sittet på så mye godsaker hadde jeg ikke nølt et sekund med å utlevere det til typen hennes siden hun sverter navnet ditt til vennene dine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...