Dragen Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Ingen kommentar til forslaget mitt, datasmurf? Irriterende! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Kanskje ikke grenseløst, men det irriterer meg at det er omtrent 100-150 personer som vandrer rundt i fylla og synger rundt på studentbyen her (borre, vestfold) mens jeg sitter å venter på en sliten samboer som kommer hjem og garantert ikke kommer til å gjøre annet enn å klage og syte om hvor hardt det er på jobben. Jeg vil også på fylla Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Kjøp deg et sånt stort pengeskrin med lås. Problem solved. :fixed: Og der skal jeg legge pizzaene mener du? Vi har ikke stor nok fryser til at jeg får lagt inn et pengeskrin. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Man får kjøpt "hybelfryseskap" med lås. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Det irriterer meg at jeg ikke finner ut åssen drugs denne gutten bruker xD Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Tror det kalles Retardoin det han bruker, ja. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Det irriterer meg at jeg ikke finner ut åssen drugs denne gutten bruker xD Hvorfor rusa? Det ville forundre meg om gutten var det... Se hvordan han retter på maska i ymse hektiske posisjoner, klart nykter. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Herremin så irritert noen brukere gjør meg! Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Irriterar meg at ikkje eg kan spele av VGTV-videoar i Chrome. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Idioter i trafikken. En som hadde vikeplikt for meg i en rundkjøring stod i ro og venta. Men plutselig når eg var halveis uti rundkjøringa reiste han hånda si og vinkte og bare kjørte. snakk om og ha alvorlige skader... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Irriterende at det blir tatt for gitt at alle liker varmen. "Nå kommer solen, gled deg" Ikke alle liker/takler varmen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Temperaturen er ganske perfekt i dag da. 17c i skyggen. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Den som ikke liker solen etter 6 måneder i kulde- og snøhelvete synes jeg oppriktig synd på. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Om vinteren blir det for kaldt, men om sommeren blir det for varmt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hva er vitsen med å klage på været? Ingen styrer det. Ingen kan klandres for det. Været føler ikke deres irritasjon, og det får ikke dårlig samvittighet. Været er ikke levende. Ingenting å irritere seg over. Slutt, nå! Å klage over været gjør bare tilværelsen værre. Gjør heller det beste ut av det. Endret 24. april 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Ingen som styrer været? Hvor har du vært? Alle vet at Reptilfolket styrer været! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Og jeg klaget ikke på været, men at det er forutinntatt at alle skal elske sol og varme Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Irriterer meg over grammatiske feil som ofte oppstår i den østlandske delen av befolkningen. Det er ingenting som heter: "Hvem kjole skal du ha på deg?", "Hvordan oppgave valgte du?" og "Skal oss ta en øl?" Finn tre feil... Endret 24. april 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg