Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og det skal jo også sies at Regine har skrevet på bloggen sin at hun blir sliten av alt mediaoppstyret, så at det bare er positivt blir feil å si.

Når alle vil ha en bit av deg, så blir du jo sliten! Hun har KREFT, liksom. Hun har ikke like mye energi som oss andre.

 

Og poenget ditt er?

Lenke til kommentar

Leger. Ringte til legekontoret her for å bestille time siden jeg mest sannsynlig har fått en tvilling (cyste) rett under halebeinet som gjør skrekkelig vondt. Neida. Det kunne visst være at det bare var ei kvise så jeg skulle se åssen det utviklet seg over helga. I morra drar jeg dit og setter meg ned helt til jeg får hjelp.

 

Så nå sitter jeg her på stolen, bøyd fremover siden jeg ikke kan sitte eller ligge normalt.

Endret av W202
Lenke til kommentar

Sånn var det under rekrutten i militæret også. Hadde du spist pizza på kvelden og ville ha resten til frokost, kunne du banne på at det var vekk hvis en la resten i felleskjøleskapet. Dette gjaldt forresten ikke bare pizza heller. Boller, pølsebrød (ja, pølsebrød), frukt og mye annet. Det forbedret seg etterhvert når vi ble bedre kjent da :)

Lenke til kommentar
Folka jeg bor med spiser maten min, de spør ikke om de kan ta heller, de bare forsyner seg. ><

Jeg bodde på internat, og der var det umulig å ha mat i kjøleskapet. Det ble alltid spist opp -av gutta! :roll:

En gang hadde jeg kjøpt en pakke chips, og jeg og min venninne gleedet oss til å lage chips.

Hva ser jeg? Chipen var borte, og nabogutta satte å gomla i seg. Vi hadde felles veranda med guttene. Jeg banket på verandaruta, og de nektet å åpne. Det stod nemlig en stk SINT Maria utenfor og ville ha maten sin. Jeg ble så forbanna at jeg slo inn ruta med knyttneven, og slengte brettet med chips i veggen :whistle:

De rørte ikke maten min en gang til :!:

Lenke til kommentar
Folka jeg bor med spiser maten min, de spør ikke om de kan ta heller, de bare forsyner seg. ><

Jeg bodde på internat, og der var det umulig å ha mat i kjøleskapet. Det ble alltid spist opp -av gutta! :roll:

En gang hadde jeg kjøpt en pakke chips, og jeg og min venninne gleedet oss til å lage chips.

Hva ser jeg? Chipen var borte, og nabogutta satte å gomla i seg. Vi hadde felles veranda med guttene. Jeg banket på verandaruta, og de nektet å åpne. Det stod nemlig en stk SINT Maria utenfor og ville ha maten sin. Jeg ble så forbanna at jeg slo inn ruta med knyttneven, og slengte brettet med chips i veggen :whistle:

De rørte ikke maten min en gang til :!:

Flott, du kan få komme og gjøre det mot jentene jeg bor med også :p

 

Folka jeg bor med spiser maten min, de spør ikke om de kan ta heller, de bare forsyner seg. ><

 

Dude, så jeg deg på gata i dag? Rød ryggsekk, stripet T-skjorte og mørke blåe jeans?

Eneste av det der som stemmer er mørkeblå jeans, så neppe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...