Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2009/04/22/nyheter...skning/5831940/

 

Det irriterer meg at hun får så mye oppmerksomhet. Trist at hun skal dø, men hva med alle de andre barna som har kreft i Norge og som skal dø? Bare pågrunn av at hun fører en blogg, så har hun altså trukket til seg så jævla mye oppmerksomhet.

 

Tipper på at visst jeg skulle fått kreft, har jeg ikke fått den samme oppmerksomheten.

 

Det irriterer meg ganske mye. Vi har værre ting å tenke på her i landet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så lite gjennomtenkt av deg korka

 

Det som er spesiellt med henne er at hun skriver åpent om sykdommen og sine tanker rundt den..

Lite gjennomtenkt? Jeg tenkte på dette i 1 uke for jeg posta innlegget her. Såklart er det noe spesielt med henne, det er noe spesielt med alle. Men en 30 åring hadde aldri fått det like store mediasirkuset rundt det hele enn hun har.

Lenke til kommentar

De fleste som går ut i media slik som henne, får oppmerksomhet!

Det er bare ikke alle som vil blotte livet sitt for hele norge, og blogge om døden.

Regine er knalltøff. Hun trodde ikke at hennes sak kom til å bli så populær, som den er. Hun gikk fra å ha mange lesere hver dag, til å bli en av norges mest leste blogger. Dette på kun få uker.. Noen tenker på Regine, og andre tenker på sitt nye PS3 spill ;)

 

Det er ikke sikkert Regine får mer eller mindre hjelp av å blogge om sin sykdom.

Hun er sånn ca dødsdømt, men forsøker å få hjelp i utlandet.

Er det virkelig så forferdelig at hun vil LEVE??? Nei, det synes jeg ikke.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Korka: Irriter deg heller over folk som kommer i se og hør for å ha hatt sex i bilen mens den kjørte ;)

 

Regine er knalltøff, og bloggen ble egentlig laget for å oppdatere venner, bekjente og klassekamerater på hvordan det gikk med henne. Det hun gjør er kjempeviktig, og hun trenger all den støtten hun kan få - ikke slike innlegg som det fra deg...

Lenke til kommentar

Hun som alle andre populære bloggere får dritslenging etter seg, så jeg tror ikke hun kommer til å føle seg truffet over din meninga, Korka ;)

Det handler om å leve. Ikke om hvem som er i media, og hvorfor..

 

Merkelig ting å henge seg opp i. Jenta må kanskje DØ.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Absolutt ingenting å irritere seg over, men rettferdig er det nok ikke. Bare på grunn av at Regine forteller om det her via blogg, fortjener hun da egentlig ikke mer hjelp enn andre med samme sykdommen, noe som dessverre skjer.

 

Det om Regine er jo selvfølgelig utrolig trist, men det finnes nok dessverre flere som har det slik. Trist, men sant :(

Lenke til kommentar

Regine får jo ikke mere hjelp ;) Det er jo det som er hele greia.. Pluss at folk er imponert over at ei så ung jente greier å snakke om sykdommen sin, oppi alt dette. Det gjør at hun er en fighter, som er verdt å ta med i avisa! Hun er også en inspirasjon for mange andre unge, som lider av det samme.

Lenke til kommentar
Og det skal jo også sies at Regine har skrevet på bloggen sin at hun blir sliten av alt mediaoppstyret, så at det bare er positivt blir feil å si.

Når alle vil ha en bit av deg, så blir du jo sliten! Hun har KREFT, liksom. Hun har ikke like mye energi som oss andre.

 

Fjoris? Fordommer? Fordommer mot fjortis? :hmm: Det vil jeg ikke akkurat kalle en fordom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...