medlem-90636 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Vi hadde russedåp i November , men det var ikke slik at jeg tenkte "faen at russeklærne ikke er kommet enda, vi skulle hatt de i kveld!!!". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Ja, jeg ser kids sprade rundt i grå joggebukser og zip-hoodie med hvitt trykk "Russ 09" Uff. Joggebukse offentlig *riste på hodet* Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 i og med at russetiden varer fra 1.-17.Mai. Alt annet er bare pinlig spør du meg. Den regelen er like gjeldende som at det bare er de som tar examen artium som får være russ. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Russetiden er for å feire at man er ferdig med 3 års skolegang. Derfor synes jeg også at svartruss er en idiotisk oppfinnelse. De har vel bare 2 års yrkesfag å se tilbake på. . . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Trodde russetiden var for å feire at du er ferdig på skolen, ikke nødvendigvis hvor mange år det har tatt deg. Jeg brukte 5 år på å bli ferdig med VGS Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Ja, jeg ser kids sprade rundt i grå joggebukser og zip-hoodie med hvitt trykk "Russ 09" Uff. Joggebukse offentlig *riste på hodet* Jeg går med joggebukse hver dag untatt fredag, og i store deler av helgene. (Møter dama da) Jeg trenger å kunne bevege meg, jeg småtrener parkour osv hele tiden, og en dag kan det oppstå en situasjon der jeg faktisk trenger å komme meg unna. Umulig å bevege seg i dongeri... Joggebukse! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Kjoler gjør susen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Og nettopp derfor har du herlige plagg som http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/a..._2050_160014283 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg kom på kun to ting som irriterer meg veldig (sikkert mange andre ting som også irriterer meg. 1: Folk som skriver feil! (spesielt mellomromsfeil og at folk sier sj- i stedet for kj. Det er greit nok at noen faktisk har vansker for å si kj, men de må ikke drite i det!) Jeg leste i SI;D for to dager siden om en som hadde akkurat samme synspunkter som meg når det gjelder sj og kj lyden. Og dagen etter var det f*** meg en som skrev tilbake at han ble skuffet over at han første brydde seg om det og mente at det var greit å si sj i stedet for kj fordi man skjønner hva han mener!!! For folk som ikke har skjønt det; sj- er FEIL! Det er ikke Norsk! I hvertfall prøv å si kj og ikke bli sur på de som retter på dere! Hvis dere gidder det blir jeg VELDIG glad! 2: Folk som ser på no-life-programmer som Paradise Hotel og bare fordi alle de "kule" ser på det så er det ingen som sier noe sånt som; "At du gidder å se på det tullet! Du har virkelig lite å gjøre hvis du ser på det!" (Bortsett fra meg da. Jeg ville ALDRI sløst bort tiden min på et så drittkjedelig program!) Det var godt å få ut! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Ganske enig i den siste der, hater virkelig de programmene der selv. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Trodde russetiden var for å feire at du er ferdig på skolen, ikke nødvendigvis hvor mange år det har tatt deg.Jeg brukte 5 år på å bli ferdig med VGS Joda, om man bruker 3 år eller 5 år ... så er det uansett bare 3 års skolegang du er ferdig med Jeg har ikke mindre videregående utdannelse enn deg som har gått på vgs i 5 år, bare fordi jeg bestod det jeg trengte på første forsøk (og uten å bytte studieretning flere ganger) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Irriterer meg at Datasmurf må dra frem kjolefetisjen sin ved hver anledning han får. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 LC, det mente jeg heller ikke. Og jeg bestod, fikk ikke lærlingeplass, gikk vk2, strøyk fagprøven og gikk påbygg i stedet Men jeg var blåruss etter to år også jeg, så Also, jeg drar ikke frem kjolefetishen min i hver eneste anledning jeg får. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) 2: Folk som ser på no-life-programmer som Paradise Hotel og bare fordi alle de "kule" ser på det så er det ingen som sier noe sånt som; "At du gidder å se på det tullet! Du har virkelig lite å gjøre hvis du ser på det!" (Bortsett fra meg da. Jeg ville ALDRI sløst bort tiden min på et så drittkjedelig program!) Det var godt å få ut! Nå er jo ikke grunnen til alle som ser på Paradise Hotel at de føler seg kule av å se på det. Selv synes jeg det er rasende festlig å se på Paradise Hotel og å analysere og reflektere litt over oppførselen til enkelte individer som er repsresentert i programmet. Det er rett og slett drit gøy å se på! Ikke fordi jeg liker intrigene, ikke fordi jeg synes det er spennende, ikke fordi jeg synes de er kule, men rett og slett for å LE av dem. En av de beste komiseriene på lenge imo. Endret 23. april 2009 av Feh Lenke til kommentar
zebrax Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Ting som irriterer meg: mennesker som går i joggebukse. jeg hater joggebukse. joggebukse skal brukes på trening og når man ligger på sofaen. mennesker som skal gni det inn at de har det bedre enn deg. *drep* når mamma lager fiskegrateng eller fiskesupper.. -.- DET VAR DET JEG KOM PÅ I DAG:D Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Slenger meg på den joggebukse greia jeg as. Joggebukse er til TRENING og HJEMME, INNENDØRS. Det som irriterer meg nesten enda mer, er tights + genser/jakke som er 3 nr for store. Ser masse yngre jenter med denne stilen. De spinkle stælkene av noen bein som snegler seg ned fra en boblejakke eller collegenser som er 3 nr for stor. ser bare DUMT ut. Power to the jeans! Edit: skrifeffefil Endret 23. april 2009 av Feh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Veldig enig med Feh. Endret 23. april 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 JEANS. Endelig noen som har forstått det. Også er jeg kjolefan da. Spesielt i dette været. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 At jeg KLØR i øya! Også kom det ei forbanna flue flyvende inn på rommet mitt og nå veit jeg ikke hvor den er.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 http://www.dagbladet.no/2009/04/23/nyheter...enriks/5862153/ Hva i helvete? Torpedere og sende føreren i døden fordi han kjørte uten førerkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg