Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg ser kids sprade rundt i grå joggebukser og zip-hoodie med hvitt trykk "Russ 09" :p

Uff. Joggebukse offentlig *riste på hodet*

 

Jeg går med joggebukse hver dag untatt fredag, og i store deler av helgene. (Møter dama da)

 

Jeg trenger å kunne bevege meg, jeg småtrener parkour osv hele tiden, og en dag kan det oppstå en situasjon der jeg faktisk trenger å komme meg unna. Umulig å bevege seg i dongeri... :roll:

 

Joggebukse! :love:

Lenke til kommentar

Jeg kom på kun to ting som irriterer meg veldig (sikkert mange andre ting som også irriterer meg.

 

1: Folk som skriver feil! (spesielt mellomromsfeil og at folk sier sj- i stedet for kj. Det er greit nok at noen faktisk har vansker for å si kj, men de må ikke drite i det!)

Jeg leste i SI;D for to dager siden om en som hadde akkurat samme synspunkter som meg når det gjelder sj og kj lyden. Og dagen etter var det f*** meg en som skrev tilbake at han ble skuffet over at han første brydde seg om det og mente at det var greit å si sj i stedet for kj fordi man skjønner hva han mener!!! :mad: For folk som ikke har skjønt det; sj- er FEIL! Det er ikke Norsk! I hvertfall prøv å si kj og ikke bli sur på de som retter på dere! Hvis dere gidder det blir jeg VELDIG glad!

 

2: Folk som ser på no-life-programmer som Paradise Hotel og bare fordi alle de "kule" ser på det så er det ingen som sier noe sånt som; "At du gidder å se på det tullet! Du har virkelig lite å gjøre hvis du ser på det!" (Bortsett fra meg da. Jeg ville ALDRI sløst bort tiden min på et så drittkjedelig program!)

 

Det var godt å få ut!

Lenke til kommentar
Trodde russetiden var for å feire at du er ferdig på skolen, ikke nødvendigvis hvor mange år det har tatt deg.

Jeg brukte 5 år på å bli ferdig med VGS :p

 

Joda, om man bruker 3 år eller 5 år ... så er det uansett bare 3 års skolegang du er ferdig med ;) Jeg har ikke mindre videregående utdannelse enn deg som har gått på vgs i 5 år, bare fordi jeg bestod det jeg trengte på første forsøk (og uten å bytte studieretning flere ganger)

Lenke til kommentar
2: Folk som ser på no-life-programmer som Paradise Hotel og bare fordi alle de "kule" ser på det så er det ingen som sier noe sånt som; "At du gidder å se på det tullet! Du har virkelig lite å gjøre hvis du ser på det!" (Bortsett fra meg da. Jeg ville ALDRI sløst bort tiden min på et så drittkjedelig program!)

 

Det var godt å få ut!

 

Nå er jo ikke grunnen til alle som ser på Paradise Hotel at de føler seg kule av å se på det.

 

Selv synes jeg det er rasende festlig å se på Paradise Hotel og å analysere og reflektere litt over oppførselen til enkelte individer som er repsresentert i programmet. Det er rett og slett drit gøy å se på! Ikke fordi jeg liker intrigene, ikke fordi jeg synes det er spennende, ikke fordi jeg synes de er kule, men rett og slett for å LE av dem. En av de beste komiseriene på lenge imo.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg:

 

mennesker som går i joggebukse. jeg hater joggebukse. joggebukse skal brukes på trening og når man ligger på sofaen.

 

mennesker som skal gni det inn at de har det bedre enn deg. *drep*

 

når mamma lager fiskegrateng eller fiskesupper.. -.-

 

DET VAR DET JEG KOM PÅ I DAG:D

Lenke til kommentar

Slenger meg på den joggebukse greia jeg as. Joggebukse er til TRENING og HJEMME, INNENDØRS. Det som irriterer meg nesten enda mer, er tights + genser/jakke som er 3 nr for store. Ser masse yngre jenter med denne stilen. De spinkle stælkene av noen bein som snegler seg ned fra en boblejakke eller collegenser som er 3 nr for stor. ser bare DUMT ut.

 

Power to the jeans!

 

Edit: skrifeffefil

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...