Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At en eller annen jækla drittunge stjal min kjære N95 8GB på skolen i dag :mad: Ungdommen nå til dags...

 

Har ei jente i klassen min som har blitt frastjålet til sammen over 1000 kr, i fire tilfeller. (1000 til sammen)

Alle vet hvem det er, men ingen "tørr" å gå frem på det.

Lenke til kommentar

Funny. Det er broren til ei i klassen min som er med i dagens episode ^^

 

De to som hadde seg i bilen på E18 må ha satt rekord. Makan til dumme folk! Hørte de på radioen idag, itillegg til at de både har vært i Se&Hør og VG, med bilder selvfølgelig. De er jo tydeligvis veldig stolt over hele greia her. Skjønner ikke at det går ann.

Lenke til kommentar
Funny. Det er broren til ei i klassen min som er med i dagens episode ^^

 

De to som hadde seg i bilen på E18 må ha satt rekord. Makan til dumme folk! Hørte de på radioen idag, itillegg til at de både har vært i Se&Hør og VG, med bilder selvfølgelig. De er jo tydeligvis veldig stolt over hele greia her. Skjønner ikke at det går ann.

 

Det verste er jo at de står fram med fullt navn. Knas det, når arbeidsgiver googler

Lenke til kommentar

Folk på kiosken som tar ut det fuckings tippekortet sitt før transaksjonene er ferdig. Er de helt teit i hodet sitt? Fatter de ikke grunnen til at de i det hele tatt setter i kortet? Og når et nytt kort skal REGISTRERES må de jo for faen skjønne at de ikke kan ta ut kortet mens det registreres. Så må jeg begynne på nytt og de fatter ingen ting og blir sur fordi de må taste koden en milliard gang, mens køa hoper seg opp.

 

Jævla no hopes.

Lenke til kommentar
Jævla no hopes.

 

Klassikeren her er når de ombestemmer seg ETTER at jeg har skrevet ut vikinglottoen etc

 

Idioter, BESTEM dere FØR dere roper ut om hva dere skal ha.

I know. Og hvis det er ei lang kø, hvorfor ikke bare finne fram det jævla tippekortet mens dere står i køa? Heller bruke lang tid når du står rett foran kassa ja.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...