Nostalgisk Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 en eller annen person på omegle.com forsøkte å få meg til å besøke en nettadresse som sikkert inneholdt virus. var ihvertfall veldig mistenkelig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Har du prøvd å gå på www.letssingit.com og skrive inn tekst fra sangen under lyrics? Da kommer det opp sangforslag Takk for siden Den var genial! Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 At en eller annen jækla drittunge stjal min kjære N95 8GB på skolen i dag Ungdommen nå til dags... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Har du prøvd å gå på www.letssingit.com og skrive inn tekst fra sangen under lyrics? Da kommer det opp sangforslag Takk for siden Den var genial! Glad I could help Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Folk som skriver sånn her............................................. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 At en eller annen jækla drittunge stjal min kjære N95 8GB på skolen i dag Ungdommen nå til dags... Har ei jente i klassen min som har blitt frastjålet til sammen over 1000 kr, i fire tilfeller. (1000 til sammen) Alle vet hvem det er, men ingen "tørr" å gå frem på det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Folk som skriver sånn her............................................. To be continued........ Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 For ikke å glemme de med uendelig mange utropstegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og vi må vel ikke glemme dem som skriver mange spørsmålstegn??????????????????? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Nei, det er sant :):):) ,,,,,,,,,, Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 At folk setter fra seg skolesekkene sine med PC-ene deres i i gangen utenfor klasserom i stedet for å låse dem inn i et skap som de har fått, får så å klage når PC-en blir stjelt. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 At den fattige skolen min ikke greier å spandere skikkelige skap på elevene sine. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Alle som er med på luksusfellen... at det går an! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Funny. Det er broren til ei i klassen min som er med i dagens episode ^^ De to som hadde seg i bilen på E18 må ha satt rekord. Makan til dumme folk! Hørte de på radioen idag, itillegg til at de både har vært i Se&Hør og VG, med bilder selvfølgelig. De er jo tydeligvis veldig stolt over hele greia her. Skjønner ikke at det går ann. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 At stavanger er en dritt plass og kjøre bil! Var der på sesjon i dag og kjørte meg vill og havna i sentrum i rushen. Tok sin tid før eg fant veien ut derfra igjenn. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Funny. Det er broren til ei i klassen min som er med i dagens episode ^^ De to som hadde seg i bilen på E18 må ha satt rekord. Makan til dumme folk! Hørte de på radioen idag, itillegg til at de både har vært i Se&Hør og VG, med bilder selvfølgelig. De er jo tydeligvis veldig stolt over hele greia her. Skjønner ikke at det går ann. Det verste er jo at de står fram med fullt navn. Knas det, når arbeidsgiver googler Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Folk på kiosken som tar ut det fuckings tippekortet sitt før transaksjonene er ferdig. Er de helt teit i hodet sitt? Fatter de ikke grunnen til at de i det hele tatt setter i kortet? Og når et nytt kort skal REGISTRERES må de jo for faen skjønne at de ikke kan ta ut kortet mens det registreres. Så må jeg begynne på nytt og de fatter ingen ting og blir sur fordi de må taste koden en milliard gang, mens køa hoper seg opp. Jævla no hopes. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Jævla no hopes. Klassikeren her er når de ombestemmer seg ETTER at jeg har skrevet ut vikinglottoen etc Idioter, BESTEM dere FØR dere roper ut om hva dere skal ha. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 I dag hadde TV2 Nyhetskanalen et par timer sammenhengende dekning av Røkke-saken, før de endelig velger å vie to minutter til kvinnen som ble drept av sin sønn. Tydelig at penger betyr mer enn liv her i landet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Jævla no hopes. Klassikeren her er når de ombestemmer seg ETTER at jeg har skrevet ut vikinglottoen etc Idioter, BESTEM dere FØR dere roper ut om hva dere skal ha. I know. Og hvis det er ei lang kø, hvorfor ikke bare finne fram det jævla tippekortet mens dere står i køa? Heller bruke lang tid når du står rett foran kassa ja. Endret 22. april 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Å komme på at man har naturfagsprøve klokken 8 i morgen, irriterer grenseløst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg