Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer meg grenseløst er når arbeidsgiver er for treig med å kjøre lønninger slik at man sitter igjen med 15 kr på kortet når man skulle hatt 15.000. Med akutte utgifter på 8.000 sier det seg selv at man kommer i en knipe.

Så kommer dobbelt irritasjonen da eneste mulighet for å skaffe penger er å selge mine så kjære CDJ-800 (dj cd-spillere) for 2000 kr mindre enn de er verdt bare for å være sikker på å få solgt de tidsnok til å dekke utgifter.

"Uff så leit"!

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at eg ikke klarer å dumpe damen selv om hun var utro! Elsker hun :dontgetit:

Er dette dama di eller? Én ting er at de gjør det på E18, men å gjøre det med eks'n(!) når hun nylig hadde fått ny kjæreste!!! Det er jo det verste! For en idiot! :wallbash: Hadde jeg vært hennes nye kjæreste, hadde hun mistet for meg godt ja. Og jeg vet nøyaktig hvordan jeg skulle hevnet meg, men det egner seg ikke på trykk her...

Lenke til kommentar
Ikke lett å være syklist heller nei. Fotgjengerne hater syklistene på gang og sykkelstiene like mye som bilistene hater å ha dem på veien. Hvor skal de gjøre av seg stakkars?

Det er jo ikke verre enn at syklistene viser hensyn til de gående de må passere på sin ferd ved å slakke ned for å kjøre forbi ;) Og eventuellt gi ett lite pling for å signalisere at her kommer jeg.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke treningssykle på gangvei der man møter folk. Ligger oppimot 40km/t på flata. Om jeg må bremse ned koster det lang tid og mye krefter å få opp farten igjen. Optimalt skal jeg ligge og trå samme tempo i en time. Om jeg må stoppe ganske opp må jeg også klikke opp skoene mine fra pedalene, og må da klikke dem på igjen før jeg kan sykle videre.

Og ringeklokke gir luftmotstand. :p

Lenke til kommentar

Luftmotstand er jo fint hvis du skal trene , med minde du trener for å bli raskest mulig på sykkel, og ikke trener for å trene ;)

Nei, det passer sikkert dårlig å sykle i 40 km/t i bykjernen, men i utkanten er det sjeldent det er folk ute og går på gang/sykkelstiene her hvor jeg bor - og derfor irriterer det med en syklist som ligger og tråkker i 30km/t i 70'sonen :)

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at eg ikke klarer å dumpe damen selv om hun var utro! Elsker hun :dontgetit:

Er dette dama di eller? Én ting er at de gjør det på E18, men å gjøre det med eks'n(!) når hun nylig hadde fått ny kjæreste!!! Det er jo det verste! For en idiot! :wallbash: Hadde jeg vært hennes nye kjæreste, hadde hun mistet for meg godt ja. Og jeg vet nøyaktig hvordan jeg skulle hevnet meg, men det egner seg ikke på trykk her...

Dumme, dumme kvinnfolk. Glad for at hele Norge vet om det nå :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...