Superparanoid Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Ikke lett å være syklist heller nei. Fotgjengerne hater syklistene på gang og sykkelstiene like mye som bilistene hater å ha dem på veien. Hvor skal de gjøre av seg stakkars? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Noe som irriterer meg grenseløst er når arbeidsgiver er for treig med å kjøre lønninger slik at man sitter igjen med 15 kr på kortet når man skulle hatt 15.000. Med akutte utgifter på 8.000 sier det seg selv at man kommer i en knipe. Så kommer dobbelt irritasjonen da eneste mulighet for å skaffe penger er å selge mine så kjære CDJ-800 (dj cd-spillere) for 2000 kr mindre enn de er verdt bare for å være sikker på å få solgt de tidsnok til å dekke utgifter. "Uff så leit"! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Irriterer meg over at eg ikke klarer å dumpe damen selv om hun var utro! Elsker hun Er dette dama di eller? Én ting er at de gjør det på E18, men å gjøre det med eks'n(!) når hun nylig hadde fått ny kjæreste!!! Det er jo det verste! For en idiot! Hadde jeg vært hennes nye kjæreste, hadde hun mistet for meg godt ja. Og jeg vet nøyaktig hvordan jeg skulle hevnet meg, men det egner seg ikke på trykk her... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 At jeg forsov meg i dag, kostet meg 750 kr jeg ikke har i det hele tatt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Ikke lett å være syklist heller nei. Fotgjengerne hater syklistene på gang og sykkelstiene like mye som bilistene hater å ha dem på veien. Hvor skal de gjøre av seg stakkars? Det er jo ikke verre enn at syklistene viser hensyn til de gående de må passere på sin ferd ved å slakke ned for å kjøre forbi Og eventuellt gi ett lite pling for å signalisere at her kommer jeg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Jeg kan ikke treningssykle på gangvei der man møter folk. Ligger oppimot 40km/t på flata. Om jeg må bremse ned koster det lang tid og mye krefter å få opp farten igjen. Optimalt skal jeg ligge og trå samme tempo i en time. Om jeg må stoppe ganske opp må jeg også klikke opp skoene mine fra pedalene, og må da klikke dem på igjen før jeg kan sykle videre. Og ringeklokke gir luftmotstand. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Luftmotstand er jo fint hvis du skal trene , med minde du trener for å bli raskest mulig på sykkel, og ikke trener for å trene Nei, det passer sikkert dårlig å sykle i 40 km/t i bykjernen, men i utkanten er det sjeldent det er folk ute og går på gang/sykkelstiene her hvor jeg bor - og derfor irriterer det med en syklist som ligger og tråkker i 30km/t i 70'sonen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Irriterer meg over at eg ikke klarer å dumpe damen selv om hun var utro! Elsker hun Er dette dama di eller? Én ting er at de gjør det på E18, men å gjøre det med eks'n(!) når hun nylig hadde fått ny kjæreste!!! Det er jo det verste! For en idiot! Hadde jeg vært hennes nye kjæreste, hadde hun mistet for meg godt ja. Og jeg vet nøyaktig hvordan jeg skulle hevnet meg, men det egner seg ikke på trykk her... Dumme, dumme kvinnfolk. Glad for at hele Norge vet om det nå Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 At alle absolutt må quote morsomme filmer på youtube i kommentarfeltet under selve filmen. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 hva mener du? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Why so serious? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 At jeg ikke finner navnet på sangen som er i vedlegg Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Kanskje like greit. Den var grusom. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Likte den jeg da Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Jeg fikk frysninger. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 hva mener du? Også irriterer det meg at paint alltid lagrer bildene som bmp. Gaaah Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Paint kan lagre i flere formater. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Irriterer meg grenseløst at jeg ikke finner sangen jeg leter etter. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Har du prøvd å gå på www.letssingit.com og skrive inn tekst fra sangen under lyrics? Da kommer det opp sangforslag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Fant det ut nå. Eric Hutchinson - Rock & Roll heter sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg