Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over syklister som ligger 4-5 i bredden, det er 30 av dem og det er faen meg ikke mulig for noen å komme seg forbi. Brukte nettopp 30 min på en strekning jeg vanligvis kjører på 15 minutter.

 

Når det ligger 10-15 biler i kø bak deg, ta et hint!

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Irriterer meg over syklister som ligger 4-5 i bredden, det er 30 av dem og det er faen meg ikke mulig for noen å komme seg forbi. Brukte nettopp 30 min på en strekning jeg vanligvis kjører på 15 minutter.

 

Når det ligger 10-15 biler i kø bak deg, ta et hint!

Bare legg deg helt i rævva dems og press, flytter de seg ikke.... Too bad for them, og litt deg etterpå, men det funker som regel.

Lenke til kommentar

Syklister som ablolutt MÅ sykle i veibanen på veldig trafikkerte veier selv om det er en kjempefin, ny og bred gang og sykkelsti rett ved siden av.. Det er jo å gå inn for å bremse ned trafikken og skape farlige forbikjøringer.

Endret av W202
Lenke til kommentar

På landeveien er det greit nok, men ikke når det er oppoverbakke og en helg gjeng av dem. I stedet for å sykle en og en legger de seg gjerne 3-4 i bredden og sperrer hele fila.

Men når de har en fin og ny gang og sykkelsti, hvorfor kan de ikke bruke den?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe imot at det er syklister på veiene, jeg skal faktisk kjøpe meg en sykkel selv snart.

 

Det som er plagsomt er når det kommer en gruppe på 20-30 stykker og de ligger 4-5 i bredden. Og de sykler veldig casual, ser ut som om de bare slapper av der de sitter. Og når man da ligger i 20 km i timen, fartsgrensa er 60/80 og man får bil imot hele tiden, så blir det fort irriterende.

 

Og det skaper farlige situasjoner.

Lenke til kommentar
Syklister som ablolutt MÅ sykle i veibanen på veldig trafikkerte veier selv om det er en kjempefin, ny og bred gang og sykkelsti rett ved siden av.. Det er jo å gå inn for å bremse ned trafikken og skape farlige forbikjøringer.

 

+ 1! Kjørte bak to syklister en dag her. Det var i 70'sonen. En halvmeter unna var det ett bredt og folketomt "gangfelt". Syklistene byttet på å kjøre ved siden av hverandre og bak/foran hverandre. Sånn helt plutselig strente den ene på siden av den andre.

 

Jeg HATER syklister som bruker veibanen å sykle i. Og her er det svært få plasser hvor det er ugunstig å sykle på gangfelt/sykkelsti

Lenke til kommentar

Typisk sykler de på E39, jeg har stadig møtt slike mellom valand og mandal på E39, det er vel en av de verste strekningene på denne veien, veldig svingete.

Helt jævli å komme rundt svingen og måtte hoppe på bremsen med hjertet i halsen, gah.

Jeg ser ikke noe galt i at de sykler på de små veiene rundt forbi, men når de triller rundt på veldig trafikkerte veier eller sykler i veien når det er gangfelt ved siden av, da går grensen.

Lenke til kommentar

Jeg føler jeg har mange imot meg. :p

 

Her jeg bor har jeg ikke noe annet valg enn å sykle på veien. Skjønner jo at man blir irritert om de kan sykle like ved siden av.

 

Så, ja, irriterer meg da litt over at jeg blir til irritasjon for andre når jeg sykler, når det ikke er noe jeg selv kan noe for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...