Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Å komme hjem og finne ut at man ikke har noe mat er jævlig irriterende -_- Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Jason Something er jo ganske oppfinnsom kan man si. Ganske mye bra han skriver og . Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Hmm, jente takk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Da irriterer det meg Da avviker du ifra "Jason" karakteren som er forsvunnet. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Argh. Det er så fantastisk irriterende å få spørsmål om brukerstøtte fordi "det fungerer ikke", for så å gå den lange veien og slå på datamaskinen. I dag har det allerede vært to tilfeller av "fungerer ikke" der de har fått det til når jeg til slutt har kommet frem. Jeg er så forbanna lei! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Uhh, fikk en email om at pakken min var kommet og at jeg skulle oppgi en hentekode, eneste problemet er at hentekoden er ubrukelig siden de uansett trenger kollinummeret. Kjære kunde !Det har kommet en pakke til deg fra Komplett.no Oppgi hentekode : XXXX Den kan hentes på postkontor SPAR KVALØYA Denne e-posten er en hentemelding. Vær oppmerksom på at du ikke får noen hentemelding i postkassen Pakken har kollinummer : XXXXXXXXXXXXXXXXX Beløp å betale kr : XXXX,XX Avsenders referanse : XXXXXXXXXX Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Jammen står ikke kollinummeret der? huh? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Jo, men jeg trodde de hadde lagd et nyttig system som gjorde at jeg bare trengte den lille koden på 4 siffer. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Irriterer meg over at eg ikke klarer å dumpe damen selv om hun var utro! Elsker hun Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Hun er jo søppel, det kaster man. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Jo, men jeg trodde de hadde lagd et nyttig system som gjorde at jeg bare trengte den lille koden på 4 siffer. Da har Spar et spesielt system, for på Posten får man henta dem ut med bare hentekoden. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Hun er jo søppel, det kaster man. Kast meg Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Irriterer meg over at eg ikke klarer å dumpe damen selv om hun var utro! Elsker hun Lev med det, spiller vel ingen rolle om ikke hun gjør det igjen. Det heter forresten "Elsker henne". Endring: BB-kode. Endret 21. april 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Elsker hun blir mye brukt på vestlandet Endret 21. april 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Irriterer meg over at eg ikke klarer å dumpe damen selv om hun var utro! Elsker hun Håper for guds skyld ikke du tar dørmatterollen, men setter foten ned og i alle fall gjør det klart at du ikke lar deg bli ført bak lyset, kjærlighet eller ikke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Elsker hun blir mye brukt på vestlandet Og hvem bil blir brukt mye på østlandet. Da er alt greit. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 At amazon.co.uk ikkje sender spill til Norge lengre -.- Sverige kan dem, men ikkje Norge.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Folk med denne statusen på facebook: Videreformidler beskjed fra en Facebook-venn: "Ikke add en CHRISTOPHER BUTTERFIELD som venn!!!!!Han er en hacker. Adder vennene dine han, kan han hacke deg også pga en mail. Han får tak i data id'en din.Så for alles sikkerhet,kopier denne så alle får det med seg!!!!! Kopier dette og sett det som status Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Matsemann: Blææ..den der er så teit!! Det er et kjedebrev. Ingenting annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg