FLarsen Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Dette har jeg laget bare for deg Underpants: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi accumsan. Phasellus non augue feugiat purus tincidunt cursus. Mauris lacinia nisi eu magna. Phasellus nec elit. Nam nunc lacus, eleifend eu, fermentum non, bibendum at, dolor. In nunc lorem, mattis sed, ultricies eu, rhoncus in, felis. Nam velit enim, auctor nec, auctor vel, venenatis vitae, mi. Praesent non magna eget nunc feugiat placerat. Suspendisse vestibulum, neque sed dignissim ultricies, orci nisi elementum lorem, ac tristique justo sem ac quam. Nullam eu neque non quam commodo hendrerit. Nullam ac elit cursus risus fermentum vestibulum. Etiam non lorem eu nisl auctor auctor. Morbi eros est, pretium et, mollis sit amet, ultrices et, enim. Vivamus neque. Morbi dictum. Nulla facilisi. Curabitur vel lacus. Cras faucibus massa ultrices turpis. Aliquam quam. Phasellus nisi dui, ultricies a, auctor non, convallis at, mauris. Etiam sit amet nunc sit amet diam tempor scelerisque. Nulla odio. Duis varius, ligula id imperdiet eleifend, sapien tellus eleifend mi, eget pharetra ipsum massa eu neque. Nullam est nulla, varius eget, auctor sit amet, lobortis sit amet, lacus. Vivamus rhoncus lacinia nibh. Integer aliquam tempor nunc. Aliquam nulla nisi, rhoncus et, auctor ac, sollicitudin non, libero. Duis nec neque eget urna tincidunt tristique. Mauris sodales. Morbi urna nunc, eleifend vel, varius in, sollicitudin non, turpis. Nullam id tellus. Curabitur volutpat arcu. Nullam ligula. Suspendisse vitae eros. Integer sollicitudin blandit diam. Nam ultrices massa sed metus. Vivamus ultricies cursus libero. Aliquam imperdiet. Integer tempor lorem quis ante. Proin feugiat fermentum turpis. Vivamus lobortis leo. Vestibulum convallis vehicula justo. Suspendisse ac orci. Proin vestibulum tempor magna. Vestibulum tincidunt velit ac nunc. Nullam condimentum congue sem. Phasellus lobortis. Integer porttitor consequat eros. Phasellus odio enim, fringilla in, commodo ac, fringilla quis, magna. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Cras fermentum laoreet arcu. Nunc adipiscing metus. Nam porta, sem at volutpat cursus, massa enim auctor lorem, in ornare augue felis non nibh. Donec rutrum nibh vitae nunc. Nam leo magna, suscipit non, tempus non, scelerisque sit amet, nunc. Sed augue nulla, consequat vitae, ornare vel, pretium bibendum, tortor. Nulla bibendum nibh ut sapien. Nulla risus. Proin rhoncus commodo sapien. Curabitur massa ligula, auctor vel, mattis sed, adipiscing ut, neque. Sed lectus leo, mollis sed, adipiscing ut, vulputate laoreet, nisi. Nullam auctor. Donec at ipsum. Praesent porttitor nunc imperdiet neque. Quisque id nulla at justo semper imperdiet. Donec orci. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Ut dapibus, sem vel bibendum fermentum, est massa feugiat sapien, eu condimentum lacus quam vel diam. Ut auctor. In hac habitasse platea dictumst. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Aliquam elementum adipiscing ante. Maecenas eu tortor sed nibh sodales dictum. Vestibulum molestie bibendum enim. Curabitur eget metus. Maecenas sed nulla non leo consequat feugiat. Donec vestibulum sodales ligula. Nam enim quam, porta id, mattis id, bibendum sed, magna. Donec quam dui, facilisis id, fermentum sed, suscipit consectetur, lectus. Nam et justo. Nam porta, magna at condimentum posuere, tortor est aliquet lacus, eu sollicitudin velit odio at sapien. Fusce ut tellus sit amet augue volutpat sollicitudin. Versågod! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 At det var rosa gjorde nesten opp for det, men bare nesten. Argh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 New Times Roman er tingen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Times New Roman? Jeg liker ikke å gå tilbake på den etter at Calibri ble standard i Word 2007. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Drittfolk som drar til butikken kun for å stjele irriterer rumpa av meg. Jævla lowlifes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Times New Roman? Ja, beklager. Halsen svir å er jævlig tørr, jeg får ikke sove og jeg må på jobb i morgen kl 8. Jeg er fri for kaffe og snus...BAH! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 At jeg MÅ legge meg nå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 At jeg har forsovet meg. Irriterer meg over at jeg veldig ofte synes det er veldig smart om jeg legger meg nedpå etter at vekkeklokka har ringt. For jeg sovner jo ikke, jeg skal jo bare slappe av bittelitt. Riiiiight. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 At jeg har forsovet meg. Irriterer meg over at jeg veldig ofte synes det er veldig smart om jeg legger meg nedpå etter at vekkeklokka har ringt. For jeg sovner jo ikke, jeg skal jo bare slappe av bittelitt. Riiiiight. Ja kjenner til den. :< Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Irriterer meg over folk som sier "Brae". "BRAE" er jo f* ikke ett ord. Gagg. Satt en jente på toget igår, og bare "Jaa, det er Karpe Diem. De er skikkelig brae ass" Død. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Folk som ikke sier ifra at de vil sitte, selv ikke når du sitter med nesa i ei bok på bussen. Bare ser på deg før de begynner å sette seg ned sånn at du må ta en helsikes manøver for å få flytta veska før de plasserer stumpen sin på den. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Folk som ikke sier ifra at de vil sitte, selv ikke når du sitter med nesa i ei bok på bussen. Bare ser på deg før de begynner å sette seg ned sånn at du må ta en helsikes manøver for å få flytta veska før de plasserer stumpen sin på den. Er med på den der. Er også plagsomt med de som bare regner med at du skjønner at de vil sitte der, som titter dritstygt hvis du ikke flytter veska iløpet av det første milisekundet de står og glaner. Irriterer meg også over folk som blir sure når du svarer "Nei, jeg holder av plass til noen som kommer på på neste stopp", etter at de har spurt "Kan jeg sitte her?". Dette gjerne når det er flust av andre steder de kan sette seg ned. Edit: OG når folk tar opp hele fireseteren ALENE. Endret 20. april 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
iKent Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 En ting som irriterer meg GRENSELØST, eller det er faktisk 2 ting. Jobber på SmartClub der jeg har ansvaret for Elektronikk. Det er ikke så mye annet enn foreldre som legger igjen barna hos meg som om jeg var en barnehage, fordi jeg har TVer med film og andre programmer. Begynte og ta de med meg ned til kundeservice og ropte opp foreldre over høytaler annlegget for så å få kjeft av foreldrene når de kommer å henter dem, fordi de mener det er helt lovlig å bruke meg som barnehage assistent. En annen ting er barn med de derre rulleskoa. Faen så irriterende. Digger meg no grådig når de tryner:D -Kent Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) http://www.dagbladet.no/2009/04/19/nyheter...ringen/5783633/ - Hvis nordmenn ikke hadde drukket alkohol, hatt sex før ekteskap og spist svin ville de vært verdens beste muslimer. De er ærlige, ikke kriminelle og elsker fred. Hehehehe. Merker noe feil ved det siste utsagnet der altså. Endret 20. april 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 En annen ting er barn med de derre rulleskoa. Faen så irriterende. Digger meg no grådig når de tryner:D Haaaater de rulleskoa. Kidza har jo null kontroll. Lurer på hvor mange ganger jeg har gått bortover i byen og blitt overfallt bakfra fordi en liten knært på 5 har nettopp lært seg å gå, og nå har foreldra kjøpt sko med hjul under. OMG. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 De siom skriver sykelister. "Jeg hater sykelistene!" Hva faen er er sykelist? En fancy sykebil? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 En annen ting er barn med de derre rulleskoa. Faen så irriterende. Digger meg no grådig når de tryner:D Haaaater de rulleskoa. Kidza har jo null kontroll. Lurer på hvor mange ganger jeg har gått bortover i byen og blitt overfallt bakfra fordi en liten knært på 5 har nettopp lært seg å gå, og nå har foreldra kjøpt sko med hjul under. OMG. Oh yeah. Ser den. Ikke første gangen jeg har måtte skifte strenger på gitarene på jobben fordi barna der voldtar dem med de hjulsko innrettningene sine. -.- >_> Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Prøver å laste ned Urospredere, men nedlastingen avbryter på 350MB hver gang.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Ati + Windows 7 = Fredrik går amokk med ord som ikke passer inn her på forumet. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ati + Windows 7 = Fredrik går amokk med ord som ikke passer inn her på forumet. I denne tråden burde det være greit å gå amok med ordene du subtilt refererer til. Endret 20. april 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg