Ljóseind Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Det værste jeg vet er folk som ikke kan snakke, ELLEr skrive norsk skikkelig. Folk som er mer enn 10 år gamle burde kunne forskjellene på subjekts-og objektsform av personlige pronomen, og forskjellen på og og å... Men det som er værst er: Hvordan bok er det? Hvem lærer skal vi ha idag? Og når de først får til riktig spørreord, greier man ikke å bøye det riktig etter kjønnet det står til, og man får: Hvilken hus er det? Hvilket telefoner snakker du om? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Det værste jeg vet er folk som ikke kan snakke, ELLEr skrive norsk skikkelig. Folk som er mer enn 10 år gamle burde kunne forskjellene på subjekts-og objektsform av personlige pronomen, og forskjellen på og og å...Men det som er værst er: Hvordan bok er det? Hvem lærer skal vi ha idag? Og når de først får til riktig spørreord, greier man ikke å bøye det riktig etter kjønnet det står til, og man får: Hvilken hus er det? Hvilket telefoner snakker du om? word Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Enig. Hva skjedde med å rette språket, og ikke bare innholdet i norsktimene? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Absolutt enig. De feilene der er fæle, men det absolutt verste jeg vet er å høre "vedskive". Det heter jo "vedski(e)". Hører folk overalt som bruker ordet "vedskive", enda det ikke er noe ord som heter det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Vedski? Er det det man får etter en dårlig dag på skitur? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Det værste jeg vet er folk som ikke kan snakke, ELLEr skrive norsk skikkelig. Folk som er mer enn 10 år gamle burde kunne forskjellene på subjekts-og objektsform av personlige pronomen, og forskjellen på og og å...Men det som er værst er: Hvordan bok er det? Hvem lærer skal vi ha idag? Og når de først får til riktig spørreord, greier man ikke å bøye det riktig etter kjønnet det står til, og man får: Hvilken hus er det? Hvilket telefoner snakker du om? "Hvem skjermkort skal jeg kjøpe?" Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Absolutt enig. De feilene der er fæle, men det absolutt verste jeg vet er å høre "vedskive". Det heter jo "vedski(e)". Hører folk overalt som bruker ordet "vedskive", enda det ikke er noe ord som heter det. Det kommer jo helt an på. Hvis du kløyver veden i skier, så er jo det én ting, men hvis du derimot bruker sag, og lager vedskiver, så går jo det også edit: btw: personlig bruker jeg vedkubbe, eller "vedkobba" som jeg sier på dialekt. Endret 19. april 2009 av v3g4rd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 At mamma og pappa fortsatt driver og maser om hvordan det går på skolen og eksamenene mine. Greit, jeg har tre stykk utsatt til sommeren og som jeg ikke har meldt meg opp til enda, og en i slutten av mai, men djeez, stress ned, folk! Og når det kommer frem at jeg fortsatt ikke klarer å lære meg PHP - selv om jeg har lært meg (og glemt i ettertid siden det aldri / sjelden ble brukt) både ActionScript og JavaScript som jeg syns ligner ganske på PHP - så begynner han å mase om jeg har vært til legen enda for å fikse psykolog-timer osv. Bah. Jeg hater leger og jeg hater psykologer og å prate med de og ha trua på meg selv og at alt blir bra og at jeg kan lære meg PHP og what not >< GAH! DØ! Føler faen at det er enklere å stappe hagla under haka og fyre av >< Blir så lei og så irritert! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 NCIS sesong 6! Gah, nesten alle hovedpersonene er borte jo Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Det værste jeg vet er folk som ikke kan snakke, ELLEr skrive norsk skikkelig. Folk som er mer enn 10 år gamle burde kunne forskjellene på subjekts-og objektsform av personlige pronomen, og forskjellen på og og å...Men det som er værst er: Hvordan bok er det? Hvem lærer skal vi ha idag? Og når de først får til riktig spørreord, greier man ikke å bøye det riktig etter kjønnet det står til, og man får: Hvilken hus er det? Hvilket telefoner snakker du om? "Hvem skjermkort skal jeg kjøpe?" Enda teitere er at om man påpeker ovenfor personen at det er feil, så begynner de å forsvare seg! "Ja det er sånn vi sier det der vi kommer fra" osv. Give me a break. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Glad vi ikke har det problemet på vestlandet ...enda Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Personer som bruker Comic Sans MS i diverse skriv og oppgaver, og tror de er seriøse. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 At folk lager hyttene sine som et hjem nr.2. En hytte skal være en hytte! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 NCIS sesong 6! Gah, nesten alle hovedpersonene er borte jo nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 At folk lager hyttene sine som et hjem nr.2. En hytte skal være en hytte! Spørs jo hva du definerer som hytte, for meg skal en hytte være kos med stearinlys og total avslappelse. Mens andre har både parabol, internett og en megatv i stua. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 De ble borte i starten av første episode men kommer tilbake 43 minutter inni første episode Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) En hytte er ikke en hytte lenger når den har innlagt vann! Irriterert over at jeg er jævli sulten. Endret 19. april 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Irriterer med over at det ikkje skal være mulig og koble pcn til tvn i kvell -.- Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Personer som bruker Comic Sans MS i diverse skriv og oppgaver, og tror de er seriøse. Det værste er når lærere bruker det på oppgaver de gir oss. (Har ikke det problemet på VG2 da, men på ungdomsskolen var det helt forferdelig utbredt) Endret 19. april 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Comic Sans er så ufattelig stygg. Glad jeg ikke har sett det på ukeplaner og oppgaver siden barneskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg