Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Det værste jeg vet er folk som ikke kan snakke, ELLEr skrive norsk skikkelig. Folk som er mer enn 10 år gamle burde kunne forskjellene på subjekts-og objektsform av personlige pronomen, og forskjellen på og og å...

Men det som er værst er:

Hvordan bok er det?

Hvem lærer skal vi ha idag?

Og når de først får til riktig spørreord, greier man ikke å bøye det riktig etter kjønnet det står til, og man får:

Hvilken hus er det?

Hvilket telefoner snakker du om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det værste jeg vet er folk som ikke kan snakke, ELLEr skrive norsk skikkelig. Folk som er mer enn 10 år gamle burde kunne forskjellene på subjekts-og objektsform av personlige pronomen, og forskjellen på og og å...

Men det som er værst er:

Hvordan bok er det?

Og når de først får til riktig spørreord, greier man ikke å bøye det riktig etter kjønnet det står til, og man får:

Hvilken hus er det?

word :)

Lenke til kommentar

Men det som er værst er:

Hvordan bok er det?

Hvilken hus er det?

"Hvem skjermkort skal jeg kjøpe?" :wallbash:

Lenke til kommentar
Absolutt enig. De feilene der er fæle, men det absolutt verste jeg vet er å høre "vedskive". Det heter jo "vedski(e)". Hører folk overalt som bruker ordet "vedskive", enda det ikke er noe ord som heter det.

Det kommer jo helt an på. Hvis du kløyver veden i skier, så er jo det én ting, men hvis du derimot bruker sag, og lager vedskiver, så går jo det også :)

edit: btw: personlig bruker jeg vedkubbe, eller "vedkobba" som jeg sier på dialekt.

Endret av v3g4rd
Lenke til kommentar

At mamma og pappa fortsatt driver og maser om hvordan det går på skolen og eksamenene mine.

Greit, jeg har tre stykk utsatt til sommeren og som jeg ikke har meldt meg opp til enda, og en i slutten av mai, men djeez, stress ned, folk!

Og når det kommer frem at jeg fortsatt ikke klarer å lære meg PHP - selv om jeg har lært meg (og glemt i ettertid siden det aldri / sjelden ble brukt) både ActionScript og JavaScript som jeg syns ligner ganske på PHP - så begynner han å mase om jeg har vært til legen enda for å fikse psykolog-timer osv. Bah. Jeg hater leger og jeg hater psykologer og å prate med de og ha trua på meg selv og at alt blir bra og at jeg kan lære meg PHP og what not ><

GAH! DØ!

Føler faen at det er enklere å stappe hagla under haka og fyre av ><

Blir så lei og så irritert!

Lenke til kommentar

Men det som er værst er:

Hvordan bok er det?

Hvilken hus er det?

"Hvem skjermkort skal jeg kjøpe?" :wallbash:

Enda teitere er at om man påpeker ovenfor personen at det er feil, så begynner de å forsvare seg! "Ja det er sånn vi sier det der vi kommer fra" osv. Give me a break.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
At folk lager hyttene sine som et hjem nr.2.

En hytte skal være en hytte!

Spørs jo hva du definerer som hytte, for meg skal en hytte være kos med stearinlys og total avslappelse.

Mens andre har både parabol, internett og en megatv i stua.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...