Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forkortelser som man må gjette seg til hva betyr.

Tenker ikke på btw, omfg osv. Men fork. av lengre ord. Som ikke er noen forkortelse! grr...

7514059[/snapback]

veldig enig der..

når vi er inne på temaet, noen som har en link eller noe på alle de forkortelsene på biler.

tenker da på cdi, crw og alle de rare der...

Lenke til kommentar

Kommer på masse idag.

*Joho, personhets!*

En ting jeg ikke bare irriterer meg over, men som jeg hater i tilleg er psycho gutter i 6. Klasse med ADHD som terroriserer skolen til broren min. Spesielt når foreldrene ikke griper inn *Ehh... Han kan jo ikke noe for det da* La oss gi gutten en kniv folkens, som han kan ta med på skolen. *Øhh... Kniv til en fyr med adferdsproblemer, som er 11 år gammel?*

Det som irriterer meg mest med den fyren der er at ingen griper inn. Det er mer blitt slik at *Det snakker man bare ikke om* Men man burde vel snakke om det, når det går utover skolemiljøet? Når en haug 1. Klassinger gruer seg til å gå på skolen? Når folk blir trua fysisk på skolen?

Man kan vel ikke være så hjernedød at man setter denne ene personen forran 200 andre skoleelever?

Det som plager meg mest er at vis du sier noe til denne fyren, tar på han, snakker med han. Så blir det bråk, da skal han helst drepe deg med den "flotte" tae kwon do'en sin. (Jeg trener på samme sted som han, og vet at han ikke får bruke det på skolen)

Noen som veit om andre sånne folk eller? eller er det bare meg som irriterer meg over denne fyren?

Lenke til kommentar
Siden kødden med ADHD kan få en diagnose er det han det er "synd på". Dermed blir han tatt hensyn til foran alle andre. Velkommen til Norge, landet hvor politisk korrekthet er overordnet alt annet.

7515972[/snapback]

Vis vi tenker sånn at 200 mennersker kommer til å få en diagnose pga av hann om noen år burde vel noe bli tatt tak i?

Og hva med andre barn på skolen med en eller annen diagnose, har ikke de noen rettigheter?

*Sende brev til FN for å klage på brudd på menneskerettighetene*

Lenke til kommentar
Kommer på masse idag.

*Joho, personhets!*

En ting jeg ikke bare irriterer meg over, men som jeg hater i tilleg er psycho gutter i 6. Klasse med ADHD som terroriserer skolen til broren min. Spesielt når foreldrene ikke griper inn *Ehh... Han kan jo ikke noe for det da* La oss gi gutten en kniv folkens, som han kan ta med på skolen. *Øhh... Kniv til en fyr med adferdsproblemer, som er 11 år gammel?*

*SNIP*

7515836[/snapback]

Dette høres ut som noe som er mulig å gjøre noe med. Få lærerne/rektor til å gjøre noe, jeg blir provosert av folk som hevder at man ikke kan gjøre noe med det og det problemet. Dette KAN fikses, hvis bare dere gidder.

Hvis du fortsatt mener at dette ikke kan ordnes, så send meg PM så kommer jeg og snakker med rektor for dere (hvis ikke det er altfor langt unna)

Lenke til kommentar

ADHD-diagnosen blir alt for ofte et get-out-of-jail-free-card. Hvis et barn vokser opp med en regel: Du kan gjøre hva du vil, uten at det får konsekvenser for deg, er det klart at ungen blir en jævel. En "ADHD-veninne" av den ene lillesøsteren min lærte seg faktisk bordskikk for første gang i sitt liv etter at hun hadde vært på middagsbesøk hjemme hos familien min noen ganger. Jeg kjente også en som hadde ADHD som ikke hadde noe særlig problemer med å oppføre seg. Lar man barn gjøre hva de vil, er det akkurat det de gjør.

Lenke til kommentar
Dette høres ut som noe som er mulig å gjøre noe med. Få lærerne/rektor til å gjøre noe, jeg blir provosert av folk som hevder at man ikke kan gjøre noe med det og det problemet. Dette KAN fikses, hvis bare dere gidder.

Hvis du fortsatt mener at dette ikke kan ordnes, så send meg PM så kommer jeg og snakker med rektor for dere (hvis ikke det er altfor langt unna)

7516026[/snapback]

Foreldre på skolen har snakket med rektor. Men det er litt trøblete, siden så mange er innblandet i dette her. Nå er ikke jeg den som veit mest om saken da, siden mutter ikke forteller alt, men jeg har fått med meg en del. Og en del har jeg sett selv også.

Men jeg vet at det er noen som skal "gjøre" noe med saken nå. Sende klager på skolen osv vis ting ikke bedrer seg ;)

Ngz: I det tilfellet her lever fyren uten regler ja. Det som er en del av problemet her, er vel at han "glemmer" reglene til dagen etter.

Men jeg vet ikke hvor mye mer jeg skal si om den saken jeg. Måtte bare lufte litt av min frustrasjon.

Lenke til kommentar
Han ser ut til å være en tough guy wannabe, jeg foreslår å banke ham opp utenfor skoletid, og vise hvem som bestemmer.

7517446[/snapback]

Jeg haddde lyst til å gjøre det med en ADHD-dritunge som tok samme buss siom meg hjem fra VGS. (En hel barneskole-SFO-gjeng som kom på mot slutten av turen.) Å gi dem frie tøyler fører bare til at de gjør mer drit og faenskap.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...