v3g4rd Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg irriterer meg over den feedback-knappen der ------> Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg irriterer meg over den feedback-knappen der ------> Blokker http://cdn.uservoice.com/javascripts/widgets/tab.js Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Jeg irriterer meg over den feedback-knappen der ------> Enig! Men det værste er at hver gang jeg ser på den ser det ut til at det står facebook. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Kids som overdriver bruken av ordet "fail", fy faen. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Kids som overdriver bruken av ordet "fail", fy faen. Og hvertfall ordet EPIC fail. Tror ikke de veit hva epic betyr heller, men det høres kult ut så da må de vell bruke det ... Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Kids som overdriver bruken av ordet "fail", fy faen. Og hvertfall ordet EPIC fail. Tror ikke de veit hva epic betyr heller, men det høres kult ut så da må de vell bruke det ... De fleste vet nok hva Epic betyr, jo. Men hyppig bruk er like irriterende for det om. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Susan Boyle irriterer meg. I disse dager får hun sympatistemmer i Britain's Got Talent og bøttevis av spalteplass fordi hun er ukysset og regnes som stygg. Stemmen er ikke mer enn typisk god og klar uten særegenhet. Endret 18. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Denne annonsen fra Fjordland irriterer meg! Det burde stått: Hva skal du ha til FORRETT!? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 At disse antibiotikapillene gir meg noe så til helvete med bivirkninger. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Irritert over at eg vart kasta ut av Matrix i Berlin i går kveld, og måtte stå utanfor saman med ein gjeng uteliggarar i tre timar og vente på at resten av dei eg var i lag med kom ut. Endret 18. april 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Ifølge Dagbladet skal de gå til høysterett, de håper på en mer rettferdig dom der. Edit: Men som du sier SLIguy, det lå i luften. Rettferdig? De har lagt opp til ulovlig fildeling verdt flere millioner, kanskje milliarder. Da syns jeg de fortjener fengsel, mer enn 1 år. Irriterer meg over folk som blir overrasket over at de tapte saken. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Synes det er veldig hendig å ha TPB, men strengt tatt så ødelegger de mye, så det er strengt tatt ikke så galt at de får dommen., Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 At pekeren på skjermen forsvinner hele tia. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 HVIS. Vet, det var det som fikk begeret til og renne over. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg irriterer meg over sægging. Det er stygt og at det er mote er bare patetisk. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Foreldrene mine stakk til Trondheim i dag, og la igjen penger så jeg kunne kjøpe meg middag. Kjøpte en pizza, ( ) og etter jeg har spist den ser jeg at den er 2 mnd. gammel. Det var DERFOR osten ble suppe...æsj. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Denne fjotten irriterer meg (og andre) noe så inn i helvette. Kommer med masse piss og svada på ITavisen sitt forum. Burn in hell fucker, pretty please. Endret 18. april 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg