Fred7555 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hvilken feedback-knapp? Denne Men bare å blokkere, også er den vekk Endret 16. april 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 At legene velger å gi 'blaffen' i denne jenta. Er helt grusomt, les her å dere vil skjønne hva jeg mener: www.sinober.blogg.no Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 I dag.... 1. Sto jeg opp og spiste frokost 2. Dro på skolen og gjorde skoleting 3. Dro hjem, spiste og gjorde skoleting 4. Mer skoleting 5. Spiste kveldsmat 6. fortsatte på skoleting Nå er klokka 23:21 og jeg har vondt i ryggen Er dette det jeg har lyst til å gjøre helt til jeg er ferdig med universitet? Sukk.... I blant hadde det fristet å levd i et slikt jaktsamfunn. Bare jakte på et par elefanter eller no så har man mat i ei uke. Det er så mye stress i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 At legene velger å gi 'blaffen' i denne jenta. Er helt grusomt, les her å dere vil skjønne hva jeg mener: www.sinober.blogg.no Jeg er venn med henne på blogg, så jeg har fulgt denne jenta en stund nå. Stakkars Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vi har ikke mye å skryte av når til og med USA har bedre pasientbehandling enn oss. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Sukk.... I blant hadde det fristet å levd i et slikt jaktsamfunn. Bare jakte på et par elefanter eller no så har man mat i ei uke. Det er så mye stress i dagens samfunn. Vel, du står fritt til å gjøre akkurat hva du vil i livet. Se Into the Wild forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Selvgode klassekamerater som skryter hvor god bil de har kjørt, damer de har prøvd seg på i helgen, hvor mye de har drukket på en gang, nesten sex-opplevelser, brunfargen, pcen, hvor mange venner de har på facebook, håret dems, hvor god de er i spill, klærne dems, og listen bare fortsetter og fortsetter... Edited in honor for angry Turtlis Endret 16. april 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 HVORDAN dame de har prøvd seg på i helgen. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) ...som skryter «»? hvor god... ...hvor «god»? de er... Dette er morsomt. Jeg irriterer meg over at p-knappen på tastaturet har blitt svak. Den registrerer ikke alltid at den blir trykket på. Endret 16. april 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vi har ikke mye å skryte av når til og med USA har bedre pasientbehandling enn oss. 90% av amerikanere med hennes sykdom ville ikke engang ha fått like mye behandling som hun har fått så langt. De har ikke helseforsikring, eller så klarer forsikringsselskapet å vri seg unna ansvaret sitt. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Jeg irriterer meg over at p-knappen på tastaturet har blitt svak. Den registrerer ikke alltid at den blir trykket på. Tips, en smule forenklet (fordi det krever litt presisjon, avhengig av type tastatur): Da finner du en liten stjernetrekker og et viskelær, snur tastauret opp-ned, demonterer og pusser på kontaktpunktet. Joda, jeg har gjort det, og med godt resultat Endret 17. april 2009 av tjaa Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Planen er å gjøre det, samt rense tastaturet og sjekke led pærene (vil bytte de ut med sterke hvite leds) når jeg først er i gang. Problemet er bare å begynne. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Oops, javel ja - det virker litt drøyt sånn spontant. Er det et kostbart et med masse stæsj? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Ville ikke sagt det var for drøyt. Det er et Saitek Eclipse II. Har lenge hatt planer om å bytte ut led pærene (som er for svake) og har en stund hatt planer om å rense det. Dette blir en ting jeg kan fikse i samme slengen, når jeg omsider får kommet igang (problemet jeg nevnte var et motivasjonsproblem). Endret 17. april 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Irriterer meg at jeg har fått strekk i den ene kjeve-musklen og klarer ikke å tygge en dritt. Jeg er sulten ): Endret 17. april 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Irriterer meg at Avid Sonic DVD brenneskiten klikker HELE TIDEN. Skulle levert filmprosjektet igår, men hver gang den er ferdig å transcode, så kommer "tvungen avsluttning, vi beklager, jattjatt". HELVETE. Bare fordi skolepc'ene er STAPP fulle fordi folk ikke kan brenne ut prosjektene sine, og legge dem på minnepenn etterpå. Møkk. Edit: leif. Endret 17. april 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 At eg er blirr kraftigt forskjølet! Men bra det kom denne helga og ikkje neste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 At folk ikke tar hånd om dyrene sine skikkelig. Møtte på en liten hund utenfor en butikk igår som var liiivredd. Nesten vondt å se på. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det trenger ikke a bety at det er slemme hundeeiere Men aa binde en livredd hund utenfor butikken er jo idiotisk; Det er slike hunder som biter nysgjerrige barn som vil klappe.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg